Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Moji rodiče - věk 81 a 86 ho nikdy nevolili, nicméně znám dvě podstatně mladší dámy něco přes 50, a ty ho volily a uznávají ho ještě dnes (nechápu). Prý tady udělal pořádek.:-/

9 2
možnosti
JP

J90a58n 84P28a53v11l52i94š

7. 6. 2019 16:00

Já taky nikdy pana Babiše nevolil.Já jsem byl vždy voličem ČSSD.Ale již k volbám nechodím,protože momentálně tato strana se svým vedením je zcela na odpis.A může si za to sama.

2 0
možnosti
PT

...ááá, opět někdo, komu je jasné, že voličem ANO mohou být jen "takoví"...... Plivat umí kdekdo, někteří mají určitě už docela poslintanou bradu. A k těm tzv.demonstracím.....když u nás vystupuje na náměstí nějaká kapela nebo někdo známý, tak je plné náměstí. Když byla demonstrace proti AB, tak bylo asi 1-2 promile občanů města. Když se nazve akce demonstrací a pozvou se známé osobnosti, tak přesně nevím, zda jde o demonstraci či o co největší návštěvnost akce. Nicméně nutno uznat, že tah je to promyšlený...

5 15
možnosti
PS

P78e15t35r 71S34k59á10l77a

7. 6. 2019 15:56

Takzvané demonstrace:-) Jako bych se vrátil v čase. Typický titulek normalizačního Rudého práva. Nevím o jaké demonstraci píšete, 1-2 promile obyvatel Prahy jsou tak zhruba 2000. To asi nebude o té poslední demonstraci.

14 1
možnosti
VV

Ja bych radeji videl Andereje a Moniku v primem prenosu pri jine prilezitsti. Ale zda se mi, ze s tim globalni oteplovanim prichazi i ta okurkovy sezona nejak drive.

Nebylo uz dost Andreje?;-D

2 5
možnosti
MP

A ještě k té práci policie. Představte si že policie dodneška nevyslechla korunního svědka jeho syna a nechá Babiše v pohodě ovlivňovat tyto svědky, už dávno měl být Babiš v koluzní vazbě.

13 4
možnosti
Foto

to by minimálně jeho čin musel být trestný

2 0
možnosti
JP

J60a43n 72P80a74v47l15i68š

7. 6. 2019 15:35

Když již píšete o důchodcích a jejich důchodech,tak sice máte momentálně pravdu,ale když napíšete "a",měl byste taky napsat za "b",kde vlastně skončil celý důchodový fond po roce 1989.Kdo jsi z tohoto fondu půjčil a již ho tam nikdy nevrátil a zcela určitě ani nevrátí.Chtělo by to vice objektivity a to na obě strany.V té době jsme ještě o žádném p.Babišovi a jeho ANO nikdo nevěděl.

12 10
možnosti
Foto

Žádný důchodový fond po roce 1989 NEexistoval.

12 2
možnosti
Foto

Já třeba mám jednu příznivkyni Andreje Babiše v příbuzenstvu. A jednu jinou jsem kdysi... ale to vlastně gentleman neprozrazuje. O tom až někdy jindy.

1 0
možnosti
DV

D96a64v35i38d 98V38l87k

7. 6. 2019 16:31

Proutníku. snad nesedí na ministerstvu financí.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik