Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D74a31v82i95d 78V27l33k

8. 6. 2019 7:55

No nic jdu na trh a pak do práce . Mně nikdo žádné dotace ve výši půlky zisku, jako Agrofertu nedá, já musím pracovat.Stejně diskutovat s panem Markem a spol se nedá. Kyž někdo Volil ANO před sedmi lety a prostě nalítl novému bourákovi to pochopím, že ho někdo podporuje teď po všch těch jeho kauzách je mimo mé chápání.

6 6
možnosti
JN

To, že je něco mimo vaše chápání, s tím bych se nechlubil. Já jsem kdysi také volil ODS, ale po těch jejích tunelech nechodím k volbám vůbec (to jenom, abyste si odpustil komentáře o koblihách)..Ono totiž není koho volit.

10 6
možnosti
FS

Kritizovat pana Vlka se nesmí,já si to dovolil a hned jsem přišel o 100 íček.

10 0
možnosti
PA

Karma! Ta uškrcená Monika mě rozesmála... Sám dávám uhranutým babišovcům podobné příklady, i když ne tak vtipné.:-)

S analýzou naprosto souhlasím. Díky

10 7
možnosti
ZS

Tento článek vychází z neznalosti ekonomiky. Peníze můžeš získat prací, šetřením , investicí do budoucna atd. Autor vychází jen z ekonomiky šetření a dál jeho vědomosti nesahají. A proto nechápe.

15 4
možnosti
DV

D55a36v72i71d 44V86l76k

8. 6. 2019 7:35

Ale chápu velmi dobře, 25 let podnikám. 6 miliard vyhozených za dotaci jízdného je investice jo?

8 6
možnosti
VK

V12í64t 48K32n82a18p53e21k

8. 6. 2019 6:49

Ani jsem to nedocetl. Kazdy kdo voli ANO je sobec?! Clovece to jste to rychle ohodnotil! ANO jsem volil protoze jsem cetl jejich program. Souhlasim s EET a kontrolnim hlasenim. Souhlasim se smerem jak chce ANO smerovat fungovani statu. A pokud si vsimnete NIKDE nemam napsano ze volim Babise. Jinak zkusenost s rizenim statu za poslednich 25 let mi stacila. Jako priklad ukazu AČR kterou 20 let ridila KDU CSL. Vysledek? Vnitrni dluh armady 1 bilion korun. Stara technika, korupce a zalostny stav personalu ktery misto 30 000 deklarovanych vojaku ma 24 000. A takto by slo pokracovat v kazdem odvetvi. Takze za me. Dokud tu nebude jina strana nez ODS CSSD KDU atd (piraty - udavace, top, stan) ani nepremyslim ze bych cetl jenich program tak ANO bude jedinou volbou. A klidne si dal piste ze jsem sobec a koblihozrout!!! Pred volbama vyhodnotim ANO jejich pet let vladnuti a rozhodnu se!

23 4
možnosti
DV

D28a55v48i94d 88V94l90k

8. 6. 2019 7:11

S čím souhlasíte na EET, je to nefunkčí paskvil,který doposud pouze pokřivil podnikatelské prostředí.A kam chce ANO směřovat stát k oligarchii východního typu? S tím souhlasíte?

5 14
možnosti
MK

Babiše jsem nevolil, zato naprosto přesně vím kdo jsou jeho voliči, jsou to ti, kteří pohrdají nenávistným nálepkovánim a hlásáním jediné pravdy jako to předvedl autor tohoto komentáře.

13 2
možnosti
Foto

Dnes ráno v TV 24 záznam jak PS schvaluje asi 800 poz.návrhu ODS. Jestli to má být program ? To jim určitě voliče nepřinese. Jako žert dobré,jenže nás to stojí miliony.

6 1
možnosti
VK

V40í40t 18K15n60a45p31e27k

8. 6. 2019 7:08

Problem je ze lide se maji relativne dobre a ODS nema zadne silne tema ktere by melo volebni potencial

6 0
možnosti
PK

Nevolil jsem ANO nýbrž ODS. Nemám rád davovou psychózu a váš blog je jen pohrdání a urážení zcela odlišného názoru. Tak to v "slušné" demokracii, za jejiž čistotu se demonstruje nefunguje. Z fyziky je známo a ve společnosti to platí též, že každý tlak budí protitlak min. o stejné síle. dehonestace odlišného názoru jakým se nyní mainstream projevuje přivede k ANO další voliče. RvRvRv

21 0
možnosti
VK

V88í93t 50K58n91a57p77e93k

8. 6. 2019 6:59

Ackoli volite ODS i presto s Vasim rozumnym konstatovanim plne souhlasim. Dekuji ze i volic diametralne odlisne strany ma vsech 5 pohromade.

9 0
možnosti
LV

L43e13o 34V98á62l44e10k

8. 6. 2019 0:47

Jsem jeden z těch co Babiše volili.Znáte přísloví jednooký mezi slepými králem? Za svůj dlouhý život jsem zaźil v politice fůru gaunerů a Babiš je z nich nejlepší a nejpřijatelnější. Při jménech Kalousek,Fiala,Bartoš se mi otvírá kudla v kapse. To raději Babiše se všemi jeho necnostmi

15 1
možnosti
Foto

Za Fialou a Bartošem není sebemenší skandál,ani za spoustou dalších a Vy raději budete volit někoho o kom víte,že je to gauner....takové lidi jako Vy opravdu nic nepřesvědčí. To je marné....

8 5
možnosti
JK

Zdá se že jste to trefil. Vlna potrefených hus kejhá pořád stejnou stále dokola. Jejich příspěvky jsou jako přes kopírák, asi mají shodné noty.

5 3
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,49
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik