Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Zasloužená karma R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Přidávám svůj seniorský hlas "vám mladým"! ;-D S panem Čumpelíkem nesouhlasím, neb jsem taky potížistka, jelikož se hlásím k Milionu chvilek. A ty jsi, Vlčáku šikula, jelikož jsi to sepsal i za mně!!V;-DR^

8 1
možnosti
JS

J28a54n 32S41v82a30t42e77k

23. 5. 2019 10:23

Také mi vadí, když někteří blogeři, kteří jinak občas píší i poutavé články, neumožňují pod svými články diskuzi. Na jedné straně je chápu, nechtějí se zabývat některými skutečně nechutnými výlevy diskutujících, nicméně bez možnosti diskuze jejich články pak působí jako jakási vyřčená pravda, o níž se nediskutuje.

A pravda to přece musí být, ne? Vždyť přece pod jejich články není ani jeden negativní ohlas, ne?

Myslím si proto, že nemožnost reagovat přímo pod příslušným článkem představuje pohrdání názory jiných, názory, které by pravděpodobně zněli sluchu takových autorů poněkud nelibě.

Je samozřejmě složité a téměř nemožné dát zcela za pravdu jedné z obou stran (účastníků protizemanovských a protibabišovských demonstrací na straně jedné, na straně druhé jejich sympatizantů). Realita je někde mezi nimi.

Jistě - pražáci svými postoji občas iritují mimopražské a tato míra negativního přijímání jejich názorů nepřímo roste se vzrůstající vzdáleností od hlavního města (samozřejmě s výjimkou větších aglomerací).

Na druhé straně jsou některé názory "z venkova" opravdu "mimo".

Je proto třeba najít balanc mezi těmito názory a snažit se pomyslné nůžky mezi "pražskou kavárnou" a "prostým lidem" (berte to prosím jen jako označení, nechci se nikoho dotknout) spíše "zavírat", než neustále otevírat.

Musíme se snažit naslouchat jeden druhému a neuzavírat se jen ve své sociální bublině, byť to je pro náš nedokonalý mozek jistě jednodušší, než když se musíme zabývat i názory, se kterými zrovna nesouhlasíme.

0 0
možnosti
Foto

Napsal jste to hezky, ale ten závěr o zavírání nůžek je poněkud utopistický. Různé skupiny obyvatel vždy budou proti sobě.

A s Vaším názorem k otevírání či zavírání diskuzí také ne zcela souhlasím. Kdybych si jako pan Čumpelík měla vybrat, tak bych dala přednost zavření diskuze, i za cenu toho, že se připravím i o slušné názory. Osobní klid je důležitější. Jiný to řeší prý tak, že diskuze pod svými články vůbec nečte, další zase maže, někteří "snesou" všechno - každý dle svého, nic ani v nejmenším neodsuzuji. No a co, když někdo neumožní diskuze - copak musím všude psát svůj názor, kdo je na mě zvědavý?

3 0
možnosti
MS

V zásadě máte pravdu, ale vaše neméně vzteklá reakce je spíše kontraproduktivní a nahrávající vašim odpůrcům, jak je vidět z některých (bohatě "oplusovaných") diskusních příspěvků. Nevím, zda máte (nebo jste měl) nějaký problém s otcem, nebo tchánem, ale pořád máte tendenci opírat se do seniorů, jako byste nechápal, že ne každý senior je nositelem názorů, jako pan Čumpelík.

1 3
možnosti
DV

D68a65v50i56d 20V62l59k

23. 5. 2019 9:32

Pane Stehlíku mě je 50 let takže budu za chvíli taky senior. Nemám žádný problém s žádným seniorem, který nelže na blogu , nešíří před volbami na FCB fake news a podobně. Jsem slušně vychován k úctě ke stáří a celý život se tak chovám. Na druhou stranu jsem vychován k tomu ,abych se bránil lži až je jejich šiřitel stár ,nebo mlád jakkoliv.

6 0
možnosti
VK

Musíte se pane Vlku smířit s tím že mohou někteří lidé /podle voleb docela velká skupina/ může mít jiný názor než je ten rádoby,, osvícený" S panem Čmpelíkem souhlasím.Vy jste si mohl vzteklý plivanec odpustit.

6 0
možnosti
DV

D17a33v53i67d 14V86l13k

23. 5. 2019 9:15

Vy souhlasíte s tím ,že lže?

1 4
možnosti
JS

Tak to mi tedy uteklo, nebyl by odkaz prosím :-) Vám karma R^

0 0
možnosti
MS

Blogeři>Čumpelík>hned první blog.:-)

1 0
možnosti
MH

No já hlavně nerozumím tomu, že když nevolím Babiše tak, se jaksi automaticky počítá s tím že podporuji zlodějiny, které zde prováděli strany jako ODS či ČSSD. ( a to jsem volič ODS )

No a za druhé nechápu argument voličů Babiše, že zatímco v minulost jiné strany kradli, dnes jim ANO nekrade. Někde by se již ty ušetřené miliardy ze zlodějin, které se tedy nyní nedějí musí objevit. Ve státním rozpočtu to není tak mi tedy vážení voliči ANO vysvětlete kde jsou ?

6 1
možnosti
JK

Neotevřít diskuzi u politického příspěvku je skutečně zbabělost, nebo hůř, dotyčný je přesvědčen, že je to normální. Taková demokracie po bolševicku, ke správnému názoru tě přesvědčíme, případně donutíme, případně zastřelíme, a vida není nikdo, kdo by nesouhlasil, tak je to spravne, tak to ma byt.

2 1
možnosti
VK

Pane Kučero neotevřít diskusi používají i jiní blogeři. Mají na to výsostné právo. Panu Čumpelíkovy ,když si člověk pročte různé urážlivé vyjadřování se nedivím. A on si jich užil docela dost.

4 0
možnosti
DV

D58a74v41i76d 93V60l42k

23. 5. 2019 7:23

Dobrý den.Svůj blog jsem napsal sice razantně , ale ve vší slušnosti. Napsal jsem ho proto , že zásadně nesouhlasím s možností neotvírat diskusi pod blogy o politice navíc plnými lží.

Pan Čumpelík celý svůj blog založil na lži. Milion chvilek pro demokracii není vůbec neziskovka a nefinancuje demonstrace ze státních peněz. Takže není pravda ,že vystupující byli placeni ze státních peněz.

To si jako myslíte , že Dominik Hašek šel na Václavák říct veřejně svůj názor a dostal za to patnáct stovek s paragonem 8-o?

Stejně tak není pravda stokrát Babišovým PR omýlaná lež , že demonstrující jsou placeným komparsem.

Pan Čumpelík ve svém blogu lže, nadává lidem s jiným názorem do ovcí a kavárníků a já jsem jen chtěl napsat , že s tím nesouhlasím a to jsem udělal.

Nechápu proč bych nemohl razantně odmítnout nehorázné lži pana Čumpelíka?A nechápu proč Vás to některé tak pobuřuje? Že jsem to řekl prostě na plnou hubu?

Že jsem si dovolil být adresný?

Já ještě občas zajdu na pivo do hospody a tam jsme zvyklí si říkat i nepříjemné věci rovnou do očí a pak o tom diskutujeme.

Pan Čumpelík lživě někoho obvinil, někoho hanlivě onálepkoval a já jsem prostě vstal a odpověděl mu.

A jinak já odmítám se nechat furt cpát do nějaké krabičky "Nekonfliktní vypravěč dojemných a veselých příběhů" Občas se prostě vyjádřím i k politice. Dělám to málo a jen ,když mě něco naštve. Blog je označen vždy jako politika, takže ho nemusíte číst, když nechcete, to je Vaše svaté právo přátelé. Přeji Vám všem hezký den.

13 3
možnosti
Foto

I90v44a50n 69M80a28r37e56k

23. 5. 2019 7:52

To nic p.Vlku . Bohužel, znám mínění a názory většiny obyvatel Hradišča a jeho okolí , i těch nyní tak známých Boršic.

Dovedu si živě představit, jak by mezi nimi obstál se svými názory p.Čumpelík a jak jeho odpůrce . . . . A o tom to p. Vlku je, přeji hezký den a optimisticky věřím, že nám počasí na víkendovou jízdu králů alespoň trošku vyjde. R^

4 0
možnosti
JZ

Taková standardní nálož primitivní demagogie od pana Vlka. Někdo vypíchne fakt, že bez neziskovek (navíc se "zajímavým" zdrojem financování) by taková demonstrace nebyla, a pan Vlk to přeloží jako "Všichni kdo mají jiný názor než pan Čumpelík jsou ovce a poskoci neziskovek." Na rozum se v téhle propagandě rozhodně nehraje, naopak na jeho absenci.

8 8
možnosti
Foto

Jenže na té demonstraci se žádná neziskovka nepodílela pane Zapletale a zdroj financování jen naprosto průhledný transparentním účtem, do kterého můžete kdykoliv nahlédnout.

9 1
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 39,38
  • Průměrná čtenost 4982x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik