Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I70v48a59n 70M81a60r23e55k

22. 5. 2019 18:37

Při vší úctě p.Vlku, pan Čumpelík má svoji pravdu a karmu o které se vám může jen zdát (což o něčem vypovídá,že?)

Raději nás informujte, jak jste včera "protestovali" v Hradišču. Ale mám dojem, že tam by "protestanti" dopadli, jako jeden týpek před nedávnem v Boršicích. ;-(

10 6
možnosti
Foto

I30v88a84n 29M67a79r95e70k

22. 5. 2019 19:56

. . . . . V nedalekých Boršicích. R^

1 0
možnosti
AG

Pane Vlku, blog docela OK, ale vaše reakce na nesouhlasné názory tady v diskusi jsou hloupé ( viz:, "vy nemáte internet a televizi" nebo "trapná jste dost" a další), když neumíte snést jiný názor nebo na něj reagovat inteligentně, tak jste měl raději tu diskusi zakázat jako pan Čumpelík.

7 1
možnosti
Foto

Tak nezlobte se, pokud je něco vysíláno přímým přenosem v televizi, na internetu, píše se o tom v tisku, zde na blogu a někdo se pak zeptá co se v Praze děje, tak mi to připomíná scénu z Majora Zemana, kde se v epizodě štvanice ta bodrá vesničanka Honzy Zemana ptá, "co to v té Praze děláte?"

11 0
možnosti

Milý pane Vlku,

nejsem vzteklý, ani zapšklý senior a naopak mám většinou dobrou náladu. Neotvírám v poslední době diskuze, protože nemám čas diskutovat s lidmi, jako vy, kteří urážejí, místo toho, aby přemýšleli, či mysleli.

Vše co se děje, má své důvody. No, a já si dovoluji hledat a nacházet důvody, vazby a zájmy, které jsou v pozadí událostí. O tom můj článek.

Nemám zájem urážet lidi, protože si lidí vážím a v posledním odstavci článku uvádím, za co by měli občané měli demonstrovat, místo toho, aby mávali cedulemi "Demisi," protože to co navrhuji, jim může zajistit to, co skutečně chtějí a co je potřeba, aby naše demokratická společnost šla tím správným směrem.

Váš článek bych zařadil do "Rudého práva," jako za starého komunistického režimu,

který mne neměl vůbec rád.

Doufám, že jsem vás neurazil, protože tento váš článek spíše ukazuje váš charakter, nikoliv můj. V podstatě píšete sám o sobě.

V úctě,

Jiří Čumpelík

27 11
možnosti
DV

D39a61v61i28d 91V93l25k

22. 5. 2019 18:07

Udivuje mne , že máte žaludek na to neotevřít pod svým blogem diskusi a pak diskutujete tady. Proč??? Ruďas jsem narozdíl od Vás nečetl ,takže nemohu soudit. Jinak to, že neotevřete diskusi znamená jen to, že pohrdáte svými čtenáři.Rv

14 16
možnosti
Foto

Po dlouhé době jsem jej rozklikl, síla..

4 4
možnosti
BK

No to je horší, než babinec;-D;-D;-D. Já se fakt bavím. Slepičárna hadr;-D. To se panu Vlkovi povedlo. Tahle akce má fakt náboj:-))). Měl byste, pane Vlku, konečně zorganizovat něco naživo. Nějakou protestní akci vás "mladých a perspektivních vlčáků". To by teprve mělo grááády. Docela v barvách vidím vaše asistenty:-))).

3 8
možnosti
Foto

Beato, Vy jste v Praze. Co se tam, prosím, děje? Za co ti lidé demonstrují?

1 1
možnosti
JL

Stáří, holt není zárukou moudrosti. Pan Čumpelík, v blogerském prostoru není osamocen.R^

10 6
možnosti
MV

Pan Cumpelik... není třeba psát víc, Vlcaku. Já to nečetl, ale znám pár jeho textu, tak si dokážu domyslet. A je dobře, že mu demo vadí. Divný by bylo, kdyby ne.

7 10
možnosti
DV

D92a23v20i65d 80V70l84k

22. 5. 2019 17:21

A to jsi napsal přesně kamarádeR^

3 0
možnosti
BK

Všem pánům borcům, kteří se zde otírají o pana Čumpelíka: pánové, kdyby váš intelekt. a osobnostní potenciál, alespoň z malinké části odpovídal potenciálu pana Čumpelíka, tak byste si mohli gratulovat. Pan Vlk dal prostor k drbárně - a drbálkové se chytliRv. Příjemný pokec, hrdinové.

9 13
možnosti
JV

J54i25r48i 23V93r80a92b49e36c

22. 5. 2019 16:53

Pan čumpelík (má obrazová tastatura nemá velké č) by lépe pasoval na Parlamentní Listy nebo podobné šunty-plátky. Tam je slezina těch ex a neorudých a hnědých. Ovšem i na Idnes se jich potlouká víc než dost.

10 2
možnosti
PS

P44e95t36r 69S91k48á98l29a

22. 5. 2019 16:49

Pan Čumpelík je stejný hrdina jako Libor Čermák. Prostě se nedokáže vyrovnat s představou, že by s ním snad někdo nesouhlasil. Zábavné je, že ho trápí údajné hrazení protestních akcí z peněz nás všech, každoročně stoupající výdaje na provoz Hradu mu ale nevadí. Ty jdou zřejmě z jiných peněz:-)

18 4
možnosti
BK

Ne, pan Čumpelík jen správně pochopil, že nemá zapotřebí nechat se urážet těmi, kteří mu nesahají ani po kotníky. Má mou plnou podporu a R^ - za to, že uzavřel možnost "verbální masturbace pod jeho články.

9 7
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik