Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D hlavně, že kámoš přežil ;-D

1 0
možnosti
DV

D12a24v94i72d 57V69l68k

25. 4. 2019 8:38

Čoveče byl jen lehce nachlazen. Faktem je, že by nadýchal ještě ráno.

2 0
možnosti
Foto

Tohle nevymyslíš. Věřím do posledního detailu....R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to je trening na bezdace, fakt dobry. Uz jsem se lekl, ze se to stalo Tobe a nejak mi to neslo dohromadyR^:-)

3 0
možnosti
DP

Vlk by šel domů, vždyť odjela akorát žena, ne celé osazenstvo.

0 0
možnosti
Foto

Páni, to tedy byla situace. Já jsem trnula celou dobu s hrdinou, aby to vzalo dobrý konec. Jo, člověk si myslí, jakej bude mít fajn večer a pak tohle;-D! Výborná historka a ještě k tomu pravdivá. Uff.

3 0
možnosti
DH

D29a81v29i64d 95H66o34r78á65k

24. 4. 2019 22:00

Po přečtením perexu článku jsem tradičně očekával sexem nabitý obsah, což je oblast kterou se Vaše články zpravidla neustále zabývají. A byl jsem již připraven napsat komentář, v němž bych se podivoval, jak je možné, že jste mohl tak plytkou tvorbou dokázat dokonce překonat svým umístěním pana Dr. Vodvářku, jak jsem se dověděl z výsledků hodnocení zdejší ankety "Bloger roku 2018".

Ovšem musím přiznat, že toto jsem nečekal! A byť v diskusi přiznáváte, se jedná o odposlechnutý příběh, jehož hlavní postavou ve skutečnosti jste nebyl Vy, pak si Vás v této roli dokáži představit, a zároveň jsem se zpracováním a obsahem pobavil jako u málokterého, který jsem zde doposud četl.

A tak se omlouvám za své výše uvedené mylné mínění a Vaše umístění od této chvíle považuji za naprosto oprávněné a srdečně Vám gratuluji k zaslouženému velmi pěknému hodnocení a umístění v anketě "Bloger roku 2018".

2 0
možnosti
Foto

J61a84n 32Š49i70k

24. 4. 2019 21:27

Jsi Stark a žádný Noční král, Vlku jeden :-):-):-) R^

3 0
možnosti
RE

Vidiš a já bych to té pani na pumpě normálně řek jak to bylo a ten příběh by nabral možná uplně jiný grády. Ale takhle taky dobrýR^

6 0
možnosti
DV

D45a71v98i85d 64V55l95k

25. 4. 2019 8:42

Romane kamarád co se mu to ve skutečnosti stalo měl tak 2 promile, je to chlap jak hromada, skoro holá hlava, ta ženská si cvrkla už když vešel dovnitř, ale máš pravdu.Ovšem kdo vidí do hlavy opilcovy?

2 0
možnosti
DV

D20a66v84i40d 47V91l52k

24. 4. 2019 21:03

Jen dopřesnění .Tohle se opravdu stalo mému kamarádovi, co s námi byl v té hospodě. Vzal jsem to v příběhu po dohodě s ním na sebe , protože on je velké zvíře v odpadovém byznysu a nemůže být kompromitován. Ovšem ta storka stojí za to.

6 0
možnosti
Foto

Kamarádovi? Na mú dušu, na psí kušu, na kočičí svědomí? ;-);-);-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,18
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik