Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J90o88s90e68f 68K50l76a57t

17. 3. 2019 20:44

Souhlasím s vámi, je mi taky smutno když tohle vidím

3 3
možnosti
RK

Mě by jenom zajímalo, jestli by paní Čaputová bojovala proti skládce v Pezinku, kdyby firma, která měla tuto skládku provozovat nevyhodila ze svého vedení jejího otce. Do té doby to bylo cajk. A aby nedošlo k mýlce, tak ta skládka tam stejně vyrostla, někdy kolem roku 2008, ale provozuje ji jiná firma.

5 0
možnosti
JK

J54o73s28e10f 49K49l72a30t

17. 3. 2019 20:43

A jsme zase u toho – v Americe tloukli černoušky

2 1
možnosti
MB

A já zase nechci normálního presidenta. Opravdu ne. President vlastně de facto žádné kompetence nemá. A tak je "normální" president vlastně funkcí naprosto zbytečnou, zbytečné mrhání prostředky ..

Já chci, aby to byla osobnost vymykající se normálu. Aby měla silný neformální vliv ve všemožných institucích, na politické scéně, na veřejné mínění.. Aby vzbuzovala emoce, diskuze, pozornost.

Noční můrou je pro mě typ ala německý prezident. Ne, že by mi vadil.. nevadí mi..protože ho vůbec neznám! Občas si ho vygoogluji ..abych jeho jméno vzápětí zapomněl. A přitom Německo je nejvýznamnější evropskou zemí.. a jejího presidenta skoro nikdo nezná. Tak takového prezidenta opravdu nechci ..

Já chci výraznou osobnost (bez ohledu jak a v čem s ní souhlasím či nesouhlasím) .. nikoli nějakou znormalizovanou (zřejmě podle nějakých nepsaných EU norem) figuru, která bude akorát fotogenická, bude ovládat několik světových jazyků a schopna pochopit protokol.

Chtít normálního, nekonfliktního, nikomu nevadícího presidenta považuji za povrchnost.

16 1
možnosti
ZD

To co je pro rozumně uvažující solí země je pro druhé solí v očích.

4 0
možnosti
LH

Zeman rozhodně lépe vypadá než mluví, Čaputová to bude mít naopak

1 4
možnosti
ZD

Také se nestačím divit....

2 0
možnosti
PK

Nu nazor na ktery jiste ma autor pravo, nicmene mel bych k tomu tyto vyhrady:

1.pani Caputova je zhruba stejna medialni bublina jako pan Drahos, nebyla nikde moc videt se nejak projevit.

2. u naseho prezidenta mam vyhrady k vyberu nejblizsich spolupracovniku, ne se vsemi nazory a zpusobem jejich prezentace se lze ztotoznit, ale v zasade se jedna o citelneho politika s jasne definivanou politikou a velmi dobrou reprezentaci sveho uradu.

3. hodnotit kohokoliv podle vzhledu mi prijde prizemni. Rad si udelam obrazek az na zaklade nejakych konkretnich kroku nove prezidentky ci prezidenta.

12 4
možnosti
JK

Při bližším pohledu Vaše srovnání pani Čapunové a pana Drahoše neodstojí. to je voda a oheň.

1 2
možnosti
AB

A12d64a55m 46B75í91l44e62k

17. 3. 2019 19:25

vy jako živnostník chcete paní s vyloženě levičáckými neomarxistickými názory? Jen proto, že tak nějak působí navenek tzv slušně a mluví bezbarvě, nijak nepohoršuje? Tak pro mě osobně to je zatraceně málo, nahoře huj, dole fuj...

13 3
možnosti
AC

Pane Bílku, mohl byste prosím ozřejmit, co jsou to ty ''vyloženě levičácké neomarxistické názory'', které by měly být v rozporu s prací živnostníka?

2 1
možnosti
IM

I97v55a63n 66M87i40n17á45ř

17. 3. 2019 18:07

Doplňuji - nesouhlasím.

5 0
možnosti
DV

D38a65v33i95d 53V40l55k

17. 3. 2019 18:12

Jste trochu mimo;-D

2 7
možnosti
PS

Už se zase autor skvělých nabídek kvalitního sexu nechal zlákat politikou, kde tápe jak tapeta...a kope kolem sebe.... drž se, instalatere, svého hasaku...to ti jde dobre, jdi na procházku s partickou odbojaru....taky chci normálního instalatera.

5 5
možnosti
DV

D23a67v47i35d 11V93l44k

17. 3. 2019 18:06

Už zase urážlivý prudič Sýkora neodolal a musel si přečíst můj blog. Díky za přízeň a stěma instalatérama ? Máte na ně nějakou fixaci?

3 2
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik