Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D Všichni sme ,,King". Jen ty korunovace mívaj různou podobu. A nejen na krále, atˇ s velkým, či malým. Tedy i s tím ,,ká";-)

1 0
možnosti
PC

Kdyz chlap rekne ze neco opravi. tak to opravi.

Neni treba mu to kazdy pulrok pripominat.

5 0
možnosti
DH

D41a54v27i44d 34H47o85r42á59k

12. 3. 2019 11:58

Jasně, slovo muže přeci platí.;-)

0 0
možnosti
MM

Máte to doma nespravedlivě nastavený. To moje žena, když se mi někdy něco povedlo, obdarovala mě pusou, když ne, tak jen prohlásila, že se to někdy stane.

Teď už jen z nějaké hvězdičky, furt nevím z které, sleduje jak tu blbnu.

7 0
možnosti
VV

Jeste bych to nevzdaval.

Tohle je typicka chyba sporivejch hospodynek co mejou nadobi na nizke teploty. Vymenik tepla se totiz zanece tukem a micka pak tesne pred koncem zustava stat. Za pokus stoji koupit treba v DM Maschinenpfleger za par korun, dat ho do prazdne mycky a zapnout na nejvyssi teplotu. Pripadne jeste jednou opakovat.

Preju hodne zdaru.

3 0
možnosti
DV

D11a81v12i72d 15V86l75k

12. 3. 2019 12:00

Již jsem pokročili dnes ráno odhalena elektronika,prej smrdí spáleništěm.Říkal mistr.

1 0
možnosti
RE

Zázraky se dějí!!:-) Davide, podotýkám, že jsem se kdysi vyučil jako běžný instalatér-údržbář bytového fondu. Nikoli servisák od Junkerse - to byla tehdy "šlechta." Jaru tady měla plynovej bojler s elektronickym zapalovánim, kterej přestal chytat. Servisák to po telefonu ohodnotil: "elektronika v čudu, dvaapůl litru." Já jsem přihnul pojistku plamínku, vyčistil sítko na přívodním potrubí a bojler chodil dalších pět let, než proreznul a musel se vyměnit. Udělal jsem si ale meno na hodně dlouho:)

7 0
možnosti
DV

D86a26v30i90d 56V42l11k

12. 3. 2019 12:02

Čoveče já takhle předloni exceloval při opravě bojlerku v kuchyni.Tekla voda kolem vstupu trubek do tělesa bojleru prostě plast.Já to zatavil tavnou pistolí na vánoční dekoarce , vyčistil ho a on jede jak hodinky ;-D

2 0
možnosti
DP

Davide, jista utecha pro Vas je snad v tom, ze v tom opravarskem nezdaru u modernich zarizeni nelitate sam, ale litame v tom vsichni:-( a nasledne nase partnerky rady vyuziji prilezitosti, nam to "osladit";-)

0 0
možnosti
DV

D37a31v15i59d 60V23l48k

12. 3. 2019 10:56

Takže je to mezinárodní problém.;-D

1 0
možnosti
Foto

Kámo, tak to je všude stejné. Onehdá se nám pokazil štěpkovač na zahradě. Firma Bosch - bezvadnej materiál. Předtím, než jsem ho vyhodil, jsem ho opatrně rozebral a snažil se najít nějaký rozpojený drátek. Našel jsem, spojil jsem a on po zapnutí jel. Pořád. I po vypnutí chtěl stále štěpkovat. reagoval až na vyrvání šňůry ze zdi.

Moje žena měla radost jen chvíli, do doby, než jaksi onen drát obešel tepelnou pojistku a z Bosche za zakouřilo a umlkl docela.

Rozumím Ti, mein Trablekolege, a karmu dávám.

10 0
možnosti
DV

D77a59v54i48d 10V11l12k

12. 3. 2019 10:57

Děkuji.Napadlo mě jestli nejsou výrobci spotřebičů s našimi ženami v nějakém jedovatém kartelu???

4 0
možnosti
DH

D32a54v26i36d 48H35o47r49á59k

12. 3. 2019 10:35

"...mimochodem mě ale mezi námi napadlo, že je škoda, že i vdaným ženským nejde vyměnit nějaká ta elektronika."

Zdroj: https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=704336

Měl bych doporučení.

V současné době je pokrok již dále a většinou se nic neopravuje a nějaká ta elektronika se již nevyměňuje. Prostě staré musí na smeťák, a do domácnosti se pořídí nové. A tak tento doporučený postup je vhodné uplatnit i s léty opotřebovanou a porouchanou paní domu;-D

0 0
možnosti
DP

Pane Horak, dovolim si Vam oponovat. Pri dobre udrzbe, jak z vlastni strany pani domu a adekvatni udrzbe pani domu od pana domu;-), pani domu nabira roky s gracii a jsou i mnohe pripady, kdy pani domu nabira s pribyvajicimi lety zrovna tak "kvalitu" jak s lety nabira kvalitni chut vino.:-)

5 0
možnosti
DP

Po 12 letech? Koupit novou. Nemá smysl to opravovat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik