Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

A mám ještě jeden příběh, kdy jsem se na pohřbu příbuzné setkal se vzdálenějšími příbuznými, kteří již mají dospělé děti a paní učila na škole pro autistické děti. Ale jak jsme se bavili, tak se omlouvali, že musejí domů, neboť ona zažila "vyhoření" z té náročné práce a tak obor opustila a stala se pěstounkou na přechodnou dobu a zrovna mají doma mimino které hlídá známá. Jenom se zmínili, že jde o děcko které odebrali nějaké "feťačce" a že jej budou mít asi do dvou let kdy se pro ně najde rodina či půjde do děcáku.

Za čas pobývali na rekreaci poblíž a tak jsem se domluvili, že je navštívím. A stalo se. Přijel jsem je navštívit s nějakou malou tříkolkou protože mi předtím po telefonu řekli, že se s ní pomalu budou loučit protože jí budou 2 roky a hledá se pro ni adoptivní rodina. A když jsem přijel tak jsem teprve uviděl, že děvče je "jiné" a tak jsem se zeptal zda se nemýlím a bylo mi to potvrzeno. Děcko bylo milé, šikovné, ale prostě "jiné". Zažili jsme odpoledne a rozloučili se a popřál jsem jim aby se našla rodina a byli všichni spokojeni. Sice se o ni zajímali rodiče její matky, ale sociálka po zjištění prostředí do kterého by se tak dostala, toto striktně zamítla.

A nějak styky moc neudržujeme až nyní po 2-3 letech jsme si přáli k Novému roku a k přání byla přiložena fotka z jejich zahrádky, kde bylo tmavší děvče ve žlutých šatečkách se žlutou slunečnicí, v kterém jsem poznal to batole, jemuž jsem přivezl tehdy tu tříkolku.

Tak jsem poslal SMS s dotazem, zda je to skutečně ona a kde je, jak skončila a jak se má. Dostal jsem odpověď, že je to skutečně ona "Jméno" focená asi před půl rokem, a už u nich zůstane.

A tak nějak mě v té chvíli přepadl zvláštní pocit a jistý respekt. A ak bych jim i jí chtěl popřát, aby vše zvládli i když to patrně všichni lehké mít nebudou.

7 0
možnosti
OK

O61t80a 13K75i97n72c

7. 2. 2019 22:07

Ode mne naprosto zasloužená karma. R^

2 0
možnosti
Foto

R^držím Davidku vám oběmaR^R^napsal jsi to krásně od srdíčka:-)V

1 0
možnosti
DV

D46a91v51i49d 58V56l29k

8. 2. 2019 11:09

Díky Libuško

0 0
možnosti
Foto

Jeden z nejfajnovějších blogů od Tebe, protože z něho kape esence života. Držím Vám všem palce. A jseš dobrej chlap, Vlčáku R^

11 0
možnosti
DV

D53a15v62i20d 55V28l89k

8. 2. 2019 11:09

Děkuju Tome

0 0
možnosti
OV

Díky za článek, udělal jste mi pěkný zbytek večera!

5 0
možnosti
DH

Možná někdy sranduji někde až na (i za) hranicí, ale dnes trochu vážněji.

Když jsme stavěli doporučil nám známý zedník firmu z jihu Čech na lité betonové podlahy, a tak jsme dali na jeho doporučení a v domluvený den jsme vše připravili. Přijel náklaďáček s vlekem a mašinou na beton s tříčlenou osádkou. Jenom řidič vypadal trochu "civilizovaně". Další starší pán přesně splňoval mou představu o obsluze kolotočů a střelnic někdy z první republiky, prostě "světský" jak vyšitý. A třetí nejmladší a nejmenší byl řádně hnědej mladíček. Takže jsme si v první chvíli říkali, kam jsme rozum dali.

Ale jen do chvíle než se pustili do práce, kdy řidič se staral o chod mašiny a přívod vody, kolotočář s naší pomocí o přísun písku a cementu a ten tmavej měl nejvíc práce s rozhrnováním betonu a rovnáním plochy pěchovací mašinou a odvedl skutečně perfektní práci.

A na to jaká to byla na první pohled "squadra" tak nás překvapili a splnili perfektně naše představy o výsledku práce i době která byla domluvena.

Takže lidé jsou různí a nelze dát na první pohled a dojem, což jsem zejména poznal na vlastní kůži při svých zahraničních pobytech v oblastech kam by se na dovolenou rozhodně patrně nikdo, a přiznám, že ani já nevydal, i kdyby cena byla maximálně atraktivní.

...a nakonec si přece jenom neodpustím poznámku, že konečně obdobné zkušenosti a překvapení lze získat i čtením zdejších příspěvků a diskusí:-)

10 0
možnosti
BH

Přeji Vám ať vše dobře dopadne.

1 0
možnosti
Foto

R^ Moc hezký článek a držím palce, ať to klape dále.:-)

2 0
možnosti
LB

Davide, dejte všem čas, ono to sedne...

K nám se před sedmi osmi lety nastěhovala romská rodina do protějšího domu.

(Jsme taková zvláštní čtvrť, která se začala budovat od poloviny 30. let podle plánů tehdejšího mimořádně osvíceného starosty. Dvě třetiny tvoří prvorepublikové vilky, která si postavila střední třída, třetinu tvořily městské činžáky, z nichž dva byly určené sociálně slabým. To soužití bylo přínosné a obohacující pro všechny zúčastněné... Romové tu ale nikdy předtím nebydleli.)

Když se tu objevila zmíněná rodina, reakce některých lidí byly hodně negativní, vadila jim i dvě malá Romčata, hrající si před domem. Jenže: pán chodí do práce, paní se vzorně stará o děti, ty chodí pěkně a čistě oblečené, jsou dobře vedené, chovají se slušně a např. mě zdraví už z dálky a občas si i zamáváme. Nikdy asi nezapomněly, že když byly malé, dávala jsem jim knížky, pastelky atp. po našich dětech, a v létě, když je nadúroda ovoce, nikdy na ně nezapomeneme. Navštěvují běžnou ZŠ a už jsou na druhém stupni.

Dnes už tu nikomu nevadí, dokonce i někdejší členové Sládkovy strany o nich mluví s respektem. Rozhodně se na ně nikdo nedívá přes prsty, protože dokázali své okolí přesvědčit, že jsou slušní a pracovití lidé, kteří se chovají úplně stejně, jako ostatní...

12 0
možnosti
DV

D87a19v95i88d 38V84l18k

7. 2. 2019 20:22

Jo je to o člověku a ne o barvě:-)

3 0
možnosti
Foto

KarmaR^ a samozřejmě vám oběma držím palce

4 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,28
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik