Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J48a57n 32Š71i31k

8. 2. 2019 7:52

Rozhodl ses jednomu člověku pomoci a jdeš mu příkladem v práci a v životě a to je úplně nejvíc, co může starší (promiň :-)) pro mladšího udělat. Z pohledu světa je Tvůj čin malý, přesto ho tímto pomáháš měnit k lepšímu a proto Tobě i tomu mladému držím všechny palce. A děkuji za pozitivní článek a laskavá slova. Hezký den Davide

13 0
možnosti
DV

D16a74v68i63d 43V53l89k

8. 2. 2019 11:06

Díky HonzoAle není to jen o tom ,že bych jen dával.Mě to naše parťáctví taky obohacuje a víš vidím teď trošku víc do široka a obstál jsem sám před sebou.

1 0
možnosti
Foto

Davide, smekám před Tebou a karmaR^

4 0
možnosti
DV

D90a41v21i86d 87V89l17k

8. 2. 2019 11:07

Ale ne Bety to se tak nějak vyvinulo,ale byl tam okamžik ,kdy jsem se za něj musel postavit i proti svojí rodině a to bylo těžké.

1 0
možnosti
Foto

Ještě před několika lety jsem měl s Romy pouze negativní zkušenosti. Poslední dva roky mi do cesty přihrály i takové, se kterými se dá bavit normálně. Takže Tvému článku rozumím.

1 0
možnosti
DV

D23a16v95i58d 78V37l28k

8. 2. 2019 11:07

Je to člověk od člověka.

0 0
možnosti
Foto

"jste nejen rasista, ale i hlupák" je trochu blbost, protože rasista = hlupák. Nicméně chápu, jak jste to myslel, a každopádně karma. :) R^

1 0
možnosti
PV

R^, je dobre vedet, ze vztahy mezi "nami" a "nimi" nejsou jen takove, jak je popisuji obskurni organizace typu romea.cz. Hodne stesti a samozrejme karma.

0 0
možnosti
IL

Barva kuze nerozhoduje, ale zvyky, DNA a volani predku je nekdy silnejsi, nez by dotycny predpokladal. A potom, jak jste rekl, fakt, ze vzdycky bude muset pracovat tvrdeji a lepsi, nez "ostatni". Ale to mate jako v cizine, kdyz jste cizinec take musite ukazat a presvedcit mistni obyvatele, ze budete pracovat tvrde spolehlive , a proto by meli vzit vas a ne jinou osobu. "Zivot je boj, a tak se neboj."

R^R^R^R^ Karma pro vas.

3 0
možnosti
DP

Pani Ivano, souhlas. Kdyz ja jsem se v polovine sedesatych let stal cizincem, bylo to pravidlem, ze jsem v praci musel dost let byt o krapet lepsi, nez domaci, abych byl kolegy a okolim akceptovan. No dnes, spolu se zpohodlnenim a take castecne zlenivenim velke casti mlade generace, uz se na to tak moc nehledi, alespon v zemi, kde ziji, protoze, ti cizinci vetsinou (samozrejme jsou vyjimky jako ve vsem) podavaji uz automaticky vetsi vykon nez domaci.

4 0
možnosti
DH

A do třetice všeho dobrého, přeji to co jsem zapomněl, nebo si uvědomil až když jsem klikl "odeslat". A totiž, že tedy podobně jako svým vzdálenějším příbuzným, přeji Vám pane Vlku a i onomu Vašemu parťákovi, aby to dopadlo jak si přejete.

2 0
možnosti
Foto

R^:-)

Mnoho úspěchů, ať vám to vydrží.

2 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,30
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik