Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

A co se s nima učí v tom děcáku? Moc by mě to zajímalo.

0 0
možnosti
JC

To není rasismus, ale normální reakce. To dělají i ryby, že si hlídají teritorium.

2 0
možnosti
DV

D14a16v80i66d 63V23l69k

8. 2. 2019 11:18

Děkuji za pozitivní reakce.Děti z dětských domovů to nemají lehké ať jsou jakékoliv barvy. Bohužel je po ukončení učňáku(kam je cpou automaticky,aby se s nimi nikdo nemusel moc zaobírat) je prostě vystrčí na ulici s pár tisícovkama, které většinou rychle utratí a skončí na ulici. Holky šlapou chodník ,kluci jsou bezdomovci. Od státu je to naprostý idiotismus, protože ty děti jsou absolutně finančně negramotné a číhá na ně armáda gaunerů, která je oholí na dřeň. Stát by je měl minimálně další dva roky podporovat nějakým zvýhodněným ubytováním, aby se chytly, našly si práci a mohly slušně žít.

Strašně moc jim chybí někdo rozumný dospělý, kdo by jim poradil a podržel je a pomohl jim z drobných malérů. Strašně mě štve, že tenhle stát utrácí miliardy za dotace pro miliardáře a pomoci těm co pomoct opravdu potřebují nemá zájem. Zkuste si zajít s mladým Romem na pracák, to je očistec.

17 0
možnosti

Založte neziskovku ;-D

Ne, teď vážně. Je to problém s dětmi s děcáku, s vězni, ... . Tady by se nám péče států vyplatila i finančně

0 0
možnosti
DP

Velka karmaR^Je to jako vzdycky vsechno o lidech. Ja jsem, potkal mnoho Romu, kteri byli fajn lidi, ale take jsem potkal dost Romu, kteri byli neskutecni grazli. Problem je v tom, ze ti slusni jaksi "nejsou videt", zatimco ti grazli jsou videt az moc dobre Uvedu jeden priklad, uz kdysi jsem to tady napsal, myslim jako reakci na clanek Honzy Prazaka. Pri jedne z mych navstev CR, v Brne pred nadrazim nastoupim se sestrou do saliny. Vsechna mista k sezeni obsazena. Moje setra trpi jistou kostni nemoci a ma dokonce i prukaz, ze ji maji cestujici uvolnit misto, ale ji je trapne se s tim prukazem ohanet, ma s tim take spatne zkusenosti. Tak jsme oba stali a ja ji drzel, aby neupadla. Salina nebyla zdaleka plna a tak jeji problem se stanim byl dobre videt. Nikdo z "bilych" ani ti mladi, na to nezareagoval, ale za sestrou prisel jeden Rom stredniho veku a nabidl ji sve misto. Sestra rada za nabidku podekovala a sla si sednout, pak mi tise rekla, no vida, "bílí" na me kaslou a Rom vidi, ze mam problem a pomuze mi. Takze plus pro Romy. Salina pokracuje dal po Cejlu (brnaci tomu rikaji brnensky Bronx) nastoupi dve rozharane Romky a krome kriceni na sebe zacnou po sobe v saline plivat, par cestujicich muselo uhybat, aby nebyli poplivani. No a tak z toho drivejsiho romskeho "plusu" se najednou stal "minus". Ale jak jsem rekl, je to vsechno o lidech, jsou ti dobri i ti spatni.

3 0
možnosti
DV

D67a47v16i27d 76V38l33k

8. 2. 2019 11:20

On sám má velmi špatné zkušenosti s partičkou Romů, kteří ho nutili(a opravdu na něj vytáhli pistoli) aby jim dělal řidiče při rozvozu marihuany, protože si ho vytipli ,že je z děcáku a má řidičák. Když to odmítl tak ho zmlátili.

0 0
možnosti
Foto

A jsem rád, že jseš na titulce. R^

4 0
možnosti
DV

D91a40v11i20d 16V47l48k

8. 2. 2019 10:58

To já taky Tome;-D

0 0
možnosti
IM

I10v16a44n 62M10i29n67á81ř

8. 2. 2019 10:35

Nic proti autorovu optimizmu. Bohužel mnoha lidem laskavá vstřícnost v tomto směru přinesla jen trpké zkušenosti. Tím nemám na mysli pouze důvěřivé podnikatele, ale i pěstouny, kteří si romské děti osvojili.

3 0
možnosti
DV

D34a84v86i52d 60V22l83k

8. 2. 2019 11:02

Určitě. A konkrétně třeba tohodle kluka jeho bílá pěstounka tak mlátila, že má zjizvenou hlavu křivé záda a dodneška mu dělá problém spát v cizím prostředí potmě. Mlátila ho tak , že se bál dýchat, aby ho nezaslechla a nemlátila znovu. A taky ho v pěti letech v pyžamu a papučích zavírala do zhasnutého sklepa. Ovšem to samozřejmě neznamená , že jsou takoví všichni bílí pěstouni;-)

2 0
možnosti
Foto

a pak zazvonil zvonec..........

2 2
možnosti
DV

D62a73v58i66d 25V85l82k

8. 2. 2019 11:03

Klidně přijeďte já Vás seznámím.

4 0
možnosti
Foto

Krásný příběh, Davide.V

A moc držím palce!

3 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,17
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik