Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Keď som si prečítal titulok tak ma napadlo, že Babiš vlastne pracoval na zmluvu o dielo už za socíku. Pre ŠTB....

9 0
možnosti
PB

P26e89t81r 68B33e32r56a14n

5. 2. 2019 14:21

Babiš je tvrdý sebepropagátor a agresivní manipulant, že takoví šmejdi s hrncema jsou proti němu úplný diletanti!

9 0
možnosti

Babiš má hlavně vynikající poradce

1 0
možnosti
DV

D67a90v85i21d 42V44l25k

5. 2. 2019 14:03

Nechápu proč mi po pořád nějaký dědula podsouvá, že závidím Babišovi. Co mu jako mám závidět? To, jaké vztahy má s dětmi? To jak furt jenom hrabe a užírá se, že Kellnera stejně nikdy nepředběhne? Nebo to, že se ho lidí bojí a nenávidí ho?

Jsem malý podnikatel, který se čestně a poctivě uživí a má rád svoji práci a mám spokojenou rodinu a dobré vztahy s dětmi, závidět by měl on mě. Štěstí nejsou miliardy, ale pusa od dcery, vtípky a stisk ruky od syna na kterého jsem hrdý, můj malý vnuk v náruči, spokojený vděčný zákazník a dobře odvedená práce.

Tak to mám já.

27 0
možnosti
Foto

Dědula Ti to podsouvá, protože ví, že máš pravdu.

Opravdu - závidět panu Babišovi jeho dvě nemocné děti, které by se každý normální otec snažil ušetřit od všech strastí světa, místo toho je on strká do svých hnusných kšeftů, závidět mu, že vidí nepřítele v každém, kdo s ním jen trochu nesouhlasí, denně se radit s Prchalem, jak se zase prezentovat v médiích, aby ještě nějaký den vydržel ten báječný přívod peněz, které mu budou v době, až mu bude finálně, úplně na prd, nosit kytky pro sichr okolo půlnoci, protože by mohl dostat někde ve stínu pár facek.... atd. Co je na tom k závidění? Davide, máš pravdu a ten dědula to ví. Ale připustit to nemůže, kam by došel?

15 1
možnosti
JS

Máte zajímavé názory. Pochopitelně DPH se nikomu platit nechce. Dokonce se nechce nikomu platit vůbec nic i bez toho DPH. Pak je ovšem problém, kde má stát vzít nějaké prostředky. Vám by asi nejvíc vyhovovalo brát je pouze z daně ze mzdy u zaměstnanců. EET považuji za přínosné. Svědčí o tom i to, že se poslancům podařilo zastavit další etapu, týkající se právníků, lékařů atd.

8 8
možnosti
DV

D32a37v47i77d 39V77l49k

5. 2. 2019 13:53

Nikde jsem nenapsal, že jsem proti placení DPH pane Slavíčku.Před deseti dny jsem ho platil a bylo to skoro dvěstě tisíc. Možná byste si to místo vztekání mohl přečíst ještě jednou.

10 3
možnosti
MB

1) Nikde v západním světě není EET a nikdy nebude, ať už kvůli zbytečné byrokracii, nebo z důvodu rozporu s principy etiky nebo nebezpečí úniku obchodních informací. Sděluje Boleslav Buzek, spoluautor serveru Úschovna.cz. ...

2) Živnostníci a malí podnikatelé proto vyzývají premiéra A. Babiše ke konstruktivní debatě vedoucí k ukončení šíření obchodního tajemství a tedy k ukončení EET. „Nepřineslo to nic, ani narovnání konkurenčního prostředí, ani vyšší výběr daní.

3) Odesílání samotných účtenek. EET je tedy v přímém rozporu s českým i euroatlantickým obchodním právem, (proto nikde v západním světě EET nemají). EET je děravá jako cedník ... :-)

8 1
možnosti
JS

Pane Bučku, Vy jste asi spadl s Marsu. Vy jste nikdy nebyl v SRN?

4 4
možnosti
JH

Sakra, půl jedné a angažovaný Vlk pořád ještě není ve výběru!:-)

2 8
možnosti
DV

D66a91v25i56d 22V46l32k

5. 2. 2019 13:55

Á úderka prudičů už je tady;-D;-D;-D

5 1
možnosti
AL

Pouze další, co by se místo nad sebou zamyslel, proč je tak malý, neúspěšný a neschopný rozšířit svou firmu, co se snaží svou bezvýznamnost hodit na Babiše.

Za Topolánka bylo "dobře" a ten teď dělá pro velkopodnikatele Křetinského.

Za Nečase bylo taky "dobře" a dnes dělá externího poradce jedné z Babišových firem.

Článek by se měl opět objevit na titulku, jak je jeden instalatér s Babišem nespokojený. Nám se naopak poslední dva roky daří, jak nikdy od roku (světe div se) 1988.

:-)

5 17
možnosti
JJ

J11a24n 10J61í45l36e45k

5. 2. 2019 11:40

Ano, a včem podnikáte? To nám nikdy neřeknete. Takže asi jen plané chlubení na iDnes :-)

10 0
možnosti
MB

Článek odráží realitu, 100% potvrzuji - Zároveň, jej vyhlašuji za ZBYTEČNÝ! Voličské jádro Sekty ANO je identické jako u Hradu. Tj., starší lidé a nepodnikající. Osvědčilo se velice, racionalita odstupuje, nahrazením = Ateisté opět rádi věří! Důchodci již % docházejí - Tedy Babiš objevil - Zcela podivnou skupinu lidí! - Ty, kteří se živí sami. Faktj sou divní! Mnozí nepožadují ani Dotace a pouze říkají - Proboha, mějte rozum, dejte nám pokoj! Nezavalujte nás kraninami, byrokracií a neustále se měnícími podmínkami. Už znejte, že EET je Mega - Giga - Kravina - Nic neřeší a nenarovnává! Druzí zase volají to své! Toť důkaz tvrzení - Velekněz to tušil a říkal - (Viz příspěvek dole). Paraziti jedni! I v ordinacích, jsou mazaně ukryti, vlci zase vyjí ze skladů materiálu, stojíce na hromadě kachliček! Pryč s nimi - Oligarchové vpřed!:-)

7 1
možnosti
DV
ZH

Kdykoliv Babiš slibuje nějaké zlepšení, aniž by to zlepšení dopadlo i na něj, je třeba se začít bát. Protože pak udělá zpravidla pravý opak.

10 0
možnosti
MM

Nejsem živnostník a nikdy jsem nepodnikal a v žádném případě nejsem volič ANO

Měl jsem doma dost řemeslníků, kteří odváděli práci, která byla pro mne, jako důchodce, finančně dost náročná.

Na dotaz, jestli to chci bez papírů, bude to o pár tisíc levnější a v případě reklamace, máte na nás kontakt, hned nastoupíme, se přiznávám, že jsem přistoupil na nabídku bez papíru. Jestli by splnili svůj slib splní a hned nastoupili a v rámci reklamace opravili,nevím. Nikdy jsem žádnou reklamaci nepotřeboval uplatňovat.

3 0
možnosti
Foto

takhle jsem zaplatil část přístavbu k baráku a nikdy jsem to nenavrhnul první a třeba malujeme takto dodnes, suma sumárum, všichni jsou spokojeni:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik