Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D67a27v94i59d 80V17l53k

5. 11. 2018 18:59

Nevadí mi ,že na to máte jiný názor než já. Já to prostě cítím takhle: Jak to vidíte Vy?

0 1
možnosti
AL

Vážený autore, občane Vlku. Ve svém článku moralizujete a pohoršujete se nad člověkem, který rozdával a bude i nadále rozdávat radost pohodu a krásu statisícům lidí. Zajímalo by mně, komu a na co přísahal, když narukoval v roce 1989 do Československé lidové armády.

Znění této komunistické přísahy se dá lehce na netu dohledat. Chci věřit, že jste se zachoval statečně a vysoce morálně.

3 2
možnosti
DV

D24a35v38i97d 45V48l14k

5. 11. 2018 18:56

A to si představte , že jsem byl i v pionýru pane Ličko.Asi ten jemný rozdíl mezi vojákem základní služby a spolupracovníkem STB nevidíte, ale co čekat od exempláře jako jste vy?;-D

13 1
možnosti
Foto

A nebojíte se, že se ozvou dědici Bulata Okudžavy? Na ten název písně "A líto mi je" má určitě někdo copyright law ;-)

1 0
možnosti
AL

A líto mi je..,když čtu ty nenávistné komentáře, nic na světě není černobílé a zavrhnout všechnu tu radost a pohodu, kterou jste při Jarkových písních donedávna prožívali, taky šmahem, zahodíte, zapomenete ??? To je mi opravdu líto, vás je mi líto...

13 1
možnosti
Foto

I53v90a66n 60M44a67r49e24k

5. 11. 2018 18:23

P.Lorenčíková . R^

2 0
možnosti
PM

Štvanice na člověka je koukám mnohem víc vzrušující, než hon na lišku:-/

11 4
možnosti
Foto

R^ Velice dobře napsané, Davide. Ale říká se mi to smutně a težko. Opravdu mrazivý byl pohled na záběry z předávání ceny... Jako osobě a umělci Jarkovi Nohavicovi tu cenu přeju a rozhodně nezávidím.

A naopak naší zemi a lidem v ní žijící (tedy i sobě) skutečně nepřeju to tragické, zrůdné dědictví po činnosti estébáků a jejich donašečů. Je to jako rezivějící, prosakující sudy s toxickým odpadem, zakopané někde v zemi, blízko prameniště pitné vody. Dodnes nás to dědictví ničí.

A přesto všechno, co se stalo, si některé Nohavicovy písničky ponechám, nezavrhnu je.

6 2
možnosti
Foto

Dnes v noci přišel sníh jak vojsko v řadách sevřených a bílí tamburaši zvedli prach a už se práší a už je mráz a už je mráz

Dnes v noci přišel sníh a v našich domech teploučkých krásně hřály pece je lehké vysmívat se věcem když jdou mimo nás když jdou mimo nás

Dnes v noci vlci vyjí smrt chodí dokolečka

život je parodií když hlad má vlčí smečka

někdo se v koutě krčí někdo má knedlík v krku a někdo hlasem vlčím přidá se k zpěvu vlků

a s vlky vyje vyje a žije a s vlky vyje vyje a žije

Dnes v noci každý z nás si zvolí vlastní part a hlas

pak už to půjde samo hrát svoje concertino a moll umřít či žít umřít či žít

Dnes v noci každý z nás buď to že vlkům zláme vaz

a nebo sám se stane vlkem a zakroutí jim krkem a bude výt a bude výt

8 1
možnosti
ZJ

.... no - pane jo R^R^!

Ten Jarek a....jeho texty :-/.

To se nedá rozsoudit. Na to nemám V

0 0
možnosti
AL

Když tak ten občan Vlk moralizuje a pohoršuje se nad člověkem, který rozdává radost a krásu statisícům lidí, tak by mě zajímalo, komu a na co přísahal, když narukoval v roce 1989 do Československé lidové armády.

3 8
možnosti
JK

J25i38r14k44a 77K34o28r12n

5. 11. 2018 17:15

Schválně Amicusi, znal jsi Nohavicu před ́89?:-)

0 2
možnosti
AB

A78d26a34m 63B73í54l27e84k

5. 11. 2018 16:47

no jo, za bolševika se povinně kopalo do volstrýtských vrahů a zlých imperialistů a adoroval se bolševický SSSR v čele s masovými vrahy typu Stalina. Teď se povinně kope do druhé strany a jsme velcí kamarádi s masovými vrahy typu Bush, Obama, Clintonovic, Krvavá Madlenka, Blair apod. Časy se mění, někteří lidé ne... Víte pane autore, moc by mě zajímalo, co tak hrozného oproti těm zmiňovaným Putin provedl a provádí, že je tak špatný, áááno.

7 9
možnosti

Jen hodně velký zaslepenec nevidí rozdíl mezi Obamou či Bushem na jedné straně a Putinem na druhé.

7 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik