Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

L68u72d71ě94k 29T73o38n58d59r

11. 11. 2018 11:54

"Brali jsme ho jako rebela proti socíku, jako rebela proti komunistům..."

Pane Vlku, vyjmenujte mi třeba 5 Nohavicových písniček, které jsou proti komunistům, proti socíku... Prosím, zkuste je vyjmenovat.

0 0
možnosti
RE

A nebude to Davide tim, že se mezitim otočil gard a on je pořád rebel? Vzpomínáš na první polistopadové písně Kryla? Škoda, že se toho nedožil.

0 1
možnosti
ČP

A mne z Vás zase zamrazilo...

1 0
možnosti
AL

Článek se dá vyhodnotit jako velkou ostudu pro autora.

2 0
možnosti
Foto

Samozřejmě. Nemá tu správnou údernost, jako články pana Ličky, který důrazně a vlastenecky napadá průjezd konvoje armády NATO přes Moravu a Čechy. Jen ten článek není ostudou, jsou to naopak skvěle podaná fakta, co otřesou i kojencem.

Bravo.

4 0
možnosti
HZ

Nehodnotím to, nebyla jsem v jeho kůži. Ale jeho písničky mi zhořkly.

1 2
možnosti
Foto

No, bez Nohavici bych asi za mlada nevěděla, že nějaký Vysocký nebo Okudžava existují, a za to mu dík. A ty písničky i texty jsou nádherné.

Jinak je to jeho volba a věřím, že nebyla jednoduchá. Za sebe jsem ráda, že takové věci nemusím řešit. A proč pořád někoho soudit? Každý si odpovídá za svůj život.

9 0
možnosti
PS

P18e30t15r 55S62k89á62c76e70l

6. 11. 2018 20:22

"Nesuďme už tedy jeden druhého, ale raději posuďte, jak jednat, abyste nekladli bratru do cesty kámen úrazu a nepůsobili pohoršení"

Ř 14:13

0 0
možnosti
JT

A líto mi je....že my Češi oficiálně musíme jít v našich postojích ode zdi ke zdi. Za totality jsme museli oficiálně Rusy milovat, ačkoli jsme je prakticky vůbec neznali. Dnes, abychom se zalíbili našim novým protektorům, je musíme veřejně nenávidět. Pokud takto nečiní veřejně známá osoba, je ostrakizována v masmédiích.

Jarkovi vděčíme za to, že obyčejný Čech (který se zajímá o víc než o svůj majetek) má sympatie u obyčejného Rusa a naopak. A kromě toho je naším opravdovým kulturním rodinným stříbrem.

7 1
možnosti
JO

Putin je neobyčejný rus.

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem prohrábl sbírku mgf záznamů i kazet z doby předrevoluční (i nahrávky tajně šířené), jakož i sbírku textů písniček (nějakou tu stovku), které mám v "repertoáru" pro příležitostné pobavení přátel. Což býval i repertoár naší kapely, než odešly hlasivky a revmatický prstík se do struny ne a ne strefit. Tedy Havlíčkem i Hašlerem počínaje, třicátá léta, V+W+J, S+Š, Š+G ... I desky a posléze cédéčka. A našel jsem jedno, které mi asi někdo dal k svátku či podobné příležitosti. Tušíte správně - Nohavica & kapela. Nikdy jsem si to nepřehrál. Nějak jsem Jarka nezařadil mezi oblíbené písničkáře, protože jeho styl mi prostě nesedl.

A tak to mám teď jednodušší, než např. paní Hana Marvanová.

Takový Vítězslav Nezval byl snad ještě horší darebák, nicméně jeho tvorba je jaksi někde jinde. Takže zde lze oko přivřít.

Jiří Suchý kdysi zazpíval své Trpaslíky a Klementajn v ruštině za velkého ohlasu publika (najděte na netu) - a Putin? Nic.

A co k celé této kauze dodat? Kruh se zcela logicky uzavřel.

Karma.

4 0
možnosti
KT

S geniálním Nezvalem je to těžké, tam holt člověk přivírá obě oči.

2 0
možnosti
ŠM

mě nevadí,že přijal Puškinovu medaili,ani mi nevadí,že mu ji dal Putin...důležitý je,za co ji dostal..a že ty texty překládal suprově, našel v nich to,co v nich bylo..

http://www.wysotsky.com/1029.htm

9 1
možnosti
Foto

Rádio Jerevan hlásí, že v okolí Puškinova hrobu je slyšet jakési dunění, připomínající podzemní rotaci.;-D

3 0
možnosti
DV

D70a20v52i83d 61V31l82k

6. 11. 2018 8:26

Děkuji za slušnou diskusi, samozřejmě vyjma trolla Ličky. Věděl jsem, že se to velké části čtenářů nebude líbit, když se jim sahá na idoly. U nás to tak je, část lidí považuje za samozřejmé, že někteří lidé jsou takřka nedotknutelní a každý kdo si dovolí se jich dotknout je ihned závistivý a nepřející nýmand. Přetrvává to ještě z dob socíku část národa má prostě ráda svůj klid na práci a buřt guláš.

Dovedně s tím pracoval Husák. Samozřejmě že k tomu buřtguláši je fajn, když někdo zazpívá. Jinak jsem rád i za odlišné názory než mám já. Zajímavý názor je, že vlastně Nohavica nikdy tím bojovníkem proti režimu nebyl, že jsme si to do něj jen projektovali.Jinak řečeno ,že to byl jen talentovaný cynik a pragmatik. A taky je zajímavý názor, že talentovaný umělec přeci nemusí být charakterní člověk. Asi je to tak, ale já vždycky u Nohavici poslouchal i ty texty a domníval jsem se , že vyjadřují jeho názory. Přeji hezký den.

12 1
možnosti
JO

Co se hlavně Putinovi neskutečně povedlo je to, že zarazil další klín do naší společnosti, kdy se mu povedlo rozeštvat proti sobě lidi, kteří měli a mají rádi jeho písně.

6 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik