Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jednoduché , melodické písničky, žádná věda a dobře se to pamatovalo.

Kritiků a moralistů jistě bude dosti, ale je to na prezidentovi.

8 8
možnosti
Foto

Tak jednoduche a melodicke pisnicky dela kdekdo .. ale k tomu, aby se to tehdy dobre pamatovalo, byl zapotrebi spravny kadrovy profil. Pak jste mohl byt jeden z deseti zpevaku, ktere stale dokola hraly radia ;-D:-/

2 1
možnosti
Foto

Měl jsem v hlavě a plánu komentovat nastávající říjnověvyznamenávajícíhradníšou, ale vidím, že nemusím.

R^

16 1
možnosti
Foto

Bohužel jste byl už zaškatulkován: "Lidská závist obecně a v Česku zvláště je téměř nekonečná,“ řekl prezident již dopředu na adresu těch, kdo by chtěli jakkoliv kritizovat vyznamenání Michala Davida.

Prostě kritika se nenosí, jakákoliv. Protože pak jste jen závistivec. Kritizovat může jen náš moudrý pan prezident. A také jakkoliv :-).

38 5
možnosti
PD

jsem asi o nějaký ten pátek starší než Vy, pan Štancl je zase asi o tři roky starší než já. naprosto nechápu, čím pořád oslovuje velkou část našich vrstevníků, my z něj měli srandu v dobách jeho největší slávy (stejně jako z celého toho Krokového panoptika)

5 0
možnosti
Foto

Napsat "my z něj měli srandu" může jen někdo, kdo tenkrát chodil do převážně klukovské školy, kde se vyměňovaly hardrockové nahrávky. Já z prodavačské školy jsem byl mezi babama, které vymetaly diskotéky a Davida milovaly. Já si tvrdé muziky užíval jen na chalupě na venkovských tancovačkách při amatérských pokusech o co nejvěrnější verze rockových hitů (hlavně když to aparatura dala dost nahlas), zatímco v Praze byly ještě rockové koncerty povinně k sezení.

3 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,90
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik