Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

máte drahej cukr, u nás 7,90.....

0 0
možnosti

Dámy, jen se divím, že vás nesmazali. Běžte na pavlač, neotravujte diskusi.

1 0
možnosti
Foto

Víte Davide, že poslední dobou jezdily vlaky poloprázdné, tedy se díky slevě trochu zaplní a dráhy vydělají alespoň těch 25 procent, které by jinak neměly a stát také nepřijde na buben, protože se bude více nakupovat, když už se někam vyrazí, určitě se nepojede domů s prázdnou.

To je to co stát potřebuje, otevřít lidem peněženky, aby to, co jim přidá, zase rychle přinesli zpět, toto drží naši ekonomiku, ochota lidí utrácet, nebýt toho, padli bychom na zadek.;-)

1 0
možnosti

Jestli je to myšleno jako ironie, pousmál jsem se. Jestli to myslíte vážně, tak ....

3 0
možnosti

D30a46v15i25d 80V87l59k

15. 9. 2018 9:34

Je to možné musíte napsat lepší;-)

0 0
možnosti

Až budeš žít na venkově z důchodu kde není ani obchod na nové auto nemáš a staré ti na STK neprojde řidičák ti sebefou kvůli nemoci kterou jsi sis uhnal v práci aby dnešní chytráci se měli lépe tak budeš taky jezdit za levným zbožím. Tom nechci obhajovat státní dluh Rv

2 0
možnosti

D62a17v68i29d 49V41l33k

15. 9. 2018 8:18

Fajn a proč mi tykáte?

3 1
možnosti
Foto

Takže, přečetl jsem si Tvůj blog a pak se sebezapřením i diskusi. A děsí mě, že když napíšeš srandu a nadsázku, tak se vyrojí kupa těch, kteří to buď vůbec nechápou, nebo prostě potřebují ze sebe vyřvat své děsy. To je už fakt zoufalý. Karma, kámo. R^

3 1
možnosti
Foto

I75v73a38n 65M15a76r36e28k

15. 9. 2018 7:21

Opravdu jen další pokus o velmi chabý vtip na účet důchodců, navíc "zkombinovaný s A.B.

Pokud by jste p. Vodvářko žil na vesnici , určitě by Vám bylo známo, k čemu se na podzim i v zimě cukr ve zvýšeném množství používá.

Nenapadejte celkem bezdůvodně a uboze ty kteří mají např. včelstva, vaří ve větším množství povidla atd.

Pokud píšete o "děsu", tak ten mám z vaší neskutečné arogance a z vašeho přesvědčení, že jen vaše pravda je ta správná, zrovna tak ten ubohý okus o rádoby humor na účet jiných. Rv

3 1
možnosti
Foto

H98a35n74a 88V97l27k97o14v61á

14. 9. 2018 23:28

Inu, Davide, rád se oháníte komunisty.

Komunisti rádi používali jako nástroj vydírání děti.

Úplně nová identita (jako náhodou zaměřená pouze na chuděru v úzkých Leonu Jelínkovou) Dora Zezulková zde používá informace které o mně lze vygooglit a fantazií které říká "šušká se" .....To se dá snadno rozporovat tím že není schopna uvést detaily třeba kde a kdy jsem údajně měla v péči "holky její ségry"

To že si bere do klávesnice moji 14 letou dceru (jejíž jméno je dohledatelné na webových stránkách mé PŠ) už považuji za příliš.

1 0
možnosti

Tak se nám tu rozmohl takový nešvar...........Hádavé ženské.

4 0
možnosti

D77a12v24i71d 15V15l71k

14. 9. 2018 21:47

To jsem ani netušil, že takovouhle koninu otevře tolik lidí;-D;-D Tak děkuji všem za přečtení. Nevím jestli jste si všimli, jak jsem pro titulek vytvořil geniálně rezonující slovo ve zdejším kyberprostoru. Mám tam dva z největších trháků Idnesu v jednom slově. Migranty i Babiše. Ještě to chtělo zmínit EU a bylo by to dokonalé. :-)

2 2
možnosti
Foto

H40a25n73a 36V10l17k98o46v82á

14. 9. 2018 21:53

No vidíte - a panu Nožičkovi jste psal jak v tom umí chodit....

A tak to máte vychytané....;-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,41
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik