Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Sakra, já mám tu sámošku kousek od domu nemůžu tam uplatnit tu slevu na vlak,

ale aspoň se pochlubím, jezdím s Porsche ... ;-D

4 0
možnosti
VV

Ja take. Mam ho ale jen na pojizdeni po meste. Porsche Bike RS.

1 0
možnosti
Foto

Davidku, a to teprve uvidíme ty hrozný konce. Kombinace prezidenta a vlády je fakt smrtící.

6 2
možnosti
JS

Davidosko, Ty radši ani nevotvírej konzervu!

Mohl by na Tě vyhupnout ABbubák ;)))

P.S.: víš jak se musí cítit mocný, když o něm všichni mluví? :)

--------------------

Zkušenostní (mám osobně odzkoušeno) poznámka pod čarou a na okraj - čím víc na někoho nebo něco myslím v negativním slova smyslu, tím více toho dostanu... říkám tomu magnetizování...

7 0
možnosti
Foto

To je přesné, já su totiž z Hradišta, takže možu dosvěčit ;-D;-D;-D

1 2
možnosti
VF

Po roce 89 byly těžší boje o zboží ve slevách. Brněnská sodovkárna měla opravdu jen o pár haléřů levnější sodovky, než obchody. Lidé přijeli autem, koupili 10-15 sodovek a vůbec si neuvědomili, že cena benzinu byla vyšší, než "úspora".

1 0
možnosti
MV

Nenadelas nic a strudl ti holt Vladenka upeče o tejden pozdějc. Slevy budou pořád a jejich lovci taky. A mámě, ke který vezu psa na prázdniny, jsem dva pakliky taky koupil.

2 0
možnosti
DV

D94a35v48i20d 62V13l34k

14. 9. 2018 16:35

Ty ale nemáš ještě seniorskou slevu ne? Seš mladej tygr!

0 0
možnosti
JN

Davide, zasmát jsem se zasmál, Vy jste na humorné blogy opravdu dobrý, ale není mi jasné, proč by ti důchodci z Velké nad Veličkou jezdili na cukr až do Hradiště, když Kaufland je i ve Veselí a tam by to měli mnohem blíž? ;-)

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

To je normální, že mají senioři řadu slev na jízdném. Díky tomu mohou objíždět různé slevové akce, čímž se zabaví. Už jen to, že se tím zaměstnají, je bonus sám o sobě. No a pak ta radost, že něco ulovili..... ta je k nezaplacení. Naše babička se v tom taky vyžívá a je tím pádem velice spokojená. Co víc si přát? Kupecké počty holt nejsou všechno. Zkuste se s tím smířit....;-)

7 0
možnosti
Foto

;-D;-DNení to tak dlouho, co si teta všimla až po tour de obchoďáky, že měli cukr v akci. Smůla, znova jsem ji neodvezla. V Praze je socka zadarmo. A zkus si představit ty mety, aby metro neujelo. By vyprodali slevy v Lídlu a co potom?;-)

0 0
možnosti
Foto

Socka v Praze prý teprve zadarmo bude. Hlásají z plakátů kandidáti blízkých voleb....

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 37,41
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik