Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Já vím, opíráte se o čísla novinářů. Ale to je ta největší hloupost: milión, získaný za 12 let, tedy 144 měsíce znamená průměrně necelých 7 tisíc měsíčně.

Takže to buď nebylo 17 tisíc, nebo je škoda dvojnásobná.

Ale chtějte na novináři, aby zkusil dělit...!

2 0
možnosti
DV

D65a62v41i77d 16V27l30k

24. 8. 2018 15:11

Asi bude dvojnásobná dostával dvě dávky a pak ještě třetí na mobilitu.Nebo možná ,že ze začátku nedostával ten příspěvek na péči 8000.

0 1
možnosti
Foto

S příjmením Vlk již plyšového zvířátka netřeba, i tak jste na tom pořád líp než já, vždyť já nemám ani ten řidičák;-D.

2 0
možnosti
DV

D46a14v97i13d 48V66l53k

24. 8. 2018 15:12

Dodělat Zdeňko dodělat.

0 1
možnosti
VV

To bude asi takovy narodni folklor. Pan prezident preci take dostal od pratele desitky milionu korun. A ani nevedel od kterych pratel.

Ty desitky milionu bych bral jiste take, ale takove pratele bych zase mit nechtel.

0 3
možnosti
DV

D94a48v17i57d 65V45l11k

24. 8. 2018 15:13

Chtělo by to přesměrovat ty toky někam ,kde to má smysl.

0 1
možnosti
AL

Z článku:

-------------

"Hergot, já jsem asi fakt nějaký naprostý mimoň."

----------

Naprosto souhlasím a dávám karmu.

.

:-)R^

1 1
možnosti
TR

Tak na to, naštěstí, nemáte povahu! ;-D

0 1
možnosti
DV

D15a91v77i22d 24V75l96k

24. 8. 2018 14:29

Já vím....Já prostě umřu v práci v sedmdesáti.;-(;-(;-D

1 0
možnosti
Foto

daň z cigaret má odradit od kouření, daň z alkoholu zas od chlastu, daň z práce tedy asi pochopili jen naši romštní spoluobčané;-);-DR^skvělý blog jako vždy Davídku

5 0
možnosti
AT

Ruku na srdce: fakt by vás to bavilo? Nepřipadal byste si SÁM PŘED SEBOU jako totální magor?

1 0
možnosti
DV

D21a18v12i85d 10V17l84k

24. 8. 2018 14:25

To víte že bych to nedal pane Tichera.;-)

1 1
možnosti
SB

Tento stát ještě normálně funguje díky tomu, že mírná většina lidí pracuje a je velmi slušných (odpoví na pozdrav i sami zdraví, separuji odpady, platí daně a všechny složenky, starají se o rodinu a děti, občas pošlou i dárcovskou SMS, vychovávají k slušnosti svoje děti, chodí k volbám, starají se o svůj majetek a nepoškozují majetek cizí a dokonce i udělají něco navíc co nemusí - například seberou odhozený odpad, jezdí slušně na silnicích, chovají se slušně ke starým lidem, slušně a věcně diskutují atd.). Někdo tomu říká: jsem slušný, ale u těch zbylých blbý. Já, když něco udělám i pro druhé, tak si především řeknu, že to také dělám hlavně pro sebe a pro druhé je to navíc. Jinak, opět velmi poučný článek ze života, díky.

10 0
možnosti
Foto

Zrovna tu sedím vyšťavenej a sbírám motivaci k další činnosti... no nic, jdu rozbalit krabici s mončičákama...;-D

1 0
možnosti
Foto

Já přišel dnes ráno z noční. My máme povoleno v noci "spočnout", ale nesmíme zachrupnot hosta, který zvoní u dveří.

A v noci na dnes jsem ubytovával hosty, kteří přijeli ve 3:30 bez rezervace. To byla lahůdka, nejen stisknout knoflík;-)

2 0
možnosti
Foto

Já si k dávkam na péči přičichl v souvislosti se zhoršením zdravotního stavu své mamimky a pamatuji se (zemřela na den přesně před 2 roky) že nejvyšší dávka na péči byla 12.000,- Kč.

A taky se pamatuji, jak důkladně lékaři proveřovali její zdravotní stav. Ale, nechci se přít, každý případ je individuální.

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik