Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^"Ale nech toho..... stejně ti nedám..." Vlčáku, buď rád, taková má obrovský nároky a ještě bys riskoval, že si uřízneš ostudu;-);-D

3 0
možnosti
DV

D91a82v70i90d 93V94l63k

10. 8. 2018 10:44

Já vlastně ani nic nechtěl Honzo! Jsem nevinej!

2 1
možnosti
ND

Chichi chi, checheche che, hihihihi, hehehehe, buhehehe

4 0
možnosti
Foto

Davide, myslím, že máte ten samý problém, jako já kdysi a Trčálek celou dobu své činnosti. Nadprodukci.

Neříkám to ve zlém. Sám ty dopady blogu znám a to jsem psal déle a více, než Vy. Je to prostě puzení vyprodukovat za každou cenu článek, byť by jeho myšlenka i úroveň byly sebemizernejší.

9 0
možnosti
DH

Bohužel nebyla zde otevřena diskuze a tak jsem Vám podnět napsal k původnímu vláknu u článku pana Vodvářky. Nicméně protože se to týká tohoto tématu a jisté závažné skutečnosti Vám v poslední době vlastní, tak onen příspěvek a jeho text si dovolím uvést i zde:

"Pane Vlku, vzhledem že u Vašeho posledního blogu z 10.8. není kam odepsat, neboť jste zde neotevřel diskuzi, tak musím mimo téma reagovat zde na onen Váš poslední blog o "GDPR na Moravě".

A musím Vás "chytit za slova", neboť jak je v poslední době zvykem musí být ve Vašem psaní alespoň náznakem zmíněna sexuální oblast.

Vždyť jste tam mohl uvést, třeba služby manikůry, pedikůry, kosmetiky, astrologie, či řadu jiných méně "lechtivých" oborů a oblastí.

...ale to ne. Vy prostě v každém psaní se musíte zaměřit a otřít svými slůvky o erotiku a toto téma prostě do textu propašovat.

Skutečně zamyslete se nad mými slovy, neb změny přicházejí plíživě a nenápadně, ale přitom mohou mít v konečném důsledku závažné, až nedozírné následky."

2 3
možnosti
Foto

Nenápadně, ale stále. Jakže se to říká? Odříkáneho chleba největší krajíc?

2 1
možnosti
DV

D40a36v57i34d 95V73l81k

10. 8. 2018 9:05

Tak diskuse naskočila díky díky.

2 1
možnosti
MV

a ted si predstav, ze bys misto van a koutu nabizel depilace! zlaty kachlicky

1 1
možnosti
DV

D19a67v26i43d 74V22l97k

10. 8. 2018 9:04

No dyť,ale nemysli si taky to má svý tajnosti, za těch 25let se země stal odborník na lidské intimní potřeby.Ale u mě jako v hrobě:-)!!

0 1
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik