Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že už někdo "velmi obstarožní" (myslím tak 40+) přišel na to, že ta krása a mládí nevyváží zkušenosti a kumšt nás "starých". ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jo, to se muselo zhoupnout...taky to s potěšením pozoruji :-).

2 0
možnosti
Foto

Jo. Kdyby tak chtěli k nám do Brna na odbor dopravy. Už delší dobu tam hledají šéfa co by všemu rozuměl a vyřešil všechny průšvihy které teď Brno v dopravě řeší.

Najít nemohou.

Osobně se domnívám že s těmi "mladými progresívními politiky s neotřelými názory" co mají dopravu v gesci prostě nikdo kdo tomu rozumí nechce spolupracovat.

Starým mazákůmR^

4 0
možnosti
DV

D55a86v71i55d 87V14l45k

7. 8. 2018 13:12

No my tady máme takového machra na evidenci vozidel.Jako úplně vážně, ten chlap vyřeší každý problém. Ty ženský jsou takové trochu herdekbaby,ale pan vedoucí prostě přijde řeší až tam zbudou jenom ty dámy bude to peklo.

0 1
možnosti
TM

Práce obchodního zástupce už není tak zajímavá a "in" jako tomu bylo před 20 lety...takže ti mladí, krásní (a v lepším případě i vzdělání :-)) dělají prostě jinou práci a firmy jsou rády, když na to seženou nějaký "starý kombajny ";-)

1 0
možnosti
VV

Nebo holt pani Malikova jednoduse zestarli. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Karma.... aaale musím se přiznat, taky jsem si myslel, že mi patří svět a k svačině jsem měl Šalamounovo houno v mladších letech ;-D

4 0
možnosti
DV

D34a32v61i92d 11V31l29k

7. 8. 2018 12:35

To všichni, já měl dokonce i vínový sako a plastový kufřík Filipe.;-D

5 1
možnosti
Foto

R^Davide, taky mám radši, když mi domů na trucující kotel přijde starej opravář než mladej výměnář.:-)

2 0
možnosti
DV

D93a38v37i42d 27V77l75k

7. 8. 2018 12:22

Jo jenomže ten nový kotel už neopraví ani ten starej opravář:-)

0 1
možnosti
DV

D76a92v47i83d 26V22l22k

7. 8. 2018 11:54

Á máme tady nového mínusovače. Pan Radim Kacíř, zřejmě další falešná identita někoho vyhozeného z blogu. Takže další ,kdo si na mě bude léčit svoje mindráky?

6 1
možnosti
Foto

Ta přezdívka docela sedí, Davide;-D

2 0
možnosti
JB

J38i65r67i 37B96o73r

7. 8. 2018 11:37

No,my staří machři, hned tak mladého k něčemu nepustíme. Nikdo to neudělá lepší než já.Co mě bude nějakej mlaďoch vykládat.Vždycky se to dělalo takhle.:-)

1 0
možnosti
DV

D26a59v36i61d 13V88l77k

7. 8. 2018 11:39

No tak i tohle může být pravda;-)

0 1
možnosti
Foto

Miluji je. Ty krásné tymolíňáky, co vpadnou do ordinace a září štěstím. Jsou mladí a krásní, nabízejí vzorky, různé benefity za preskripci právě jejich naprosto nejlepšího léku. Slibují hory doly.

Pak začnu já. Jaká je struktura molekuly, co lze čekat od souběhu vedlejších účinků s jiným medikamentem, jaká je biologická dostupnost.....atd.

Tymolíňák (či jeho ženská verze povadne).

Naopak - starý rutinér náhle pookřeje a začne povídat.

Takže, starý machře se zrcadly..... karma.

17 1
možnosti
MM

Ono to není jen o zaměstnání. Jako otec jistě znáte ty znuděné ksichtíky svého potomstva ve stylu, co mně vykládáš, jsi už mimo mísu. Z vlastní zkušenosti Vám garantuju, že jednou příjdou a budou se ptát, hele, co si o tom myslíš, jak bys tohle udělal...?

My starší zrajeme, jsme tolerantní a závidíme i vzpomínáme na mládí. :-)

0 0
možnosti
DV

D92a40v52i66d 72V36l29k

7. 8. 2018 11:44

Mě takhle jedna dcera jednu dobu posílala spát .Jakože běž prosím tě tato už spat, ať mi mladí , můžeme žít. Ale tro já si tyhle drzosti nenechám to by mi skákaly za chvíli po hlavě, takže byl otcovský "Dohovor"

0 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik