Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K34a44r88e75l 80D25u40f27e27k

17. 8. 2018 21:17

Dobrý ! Blog mě fakt , už jako důchodce pobavil, ale když se podívám na časy, kdy píšete a kdy reagujete na diskuzi, tak mám pocit, že jste v "práci" celou dobu na netu a ne za "pultem". Nejenom dnes. Ale třeba se mýlim ? :-P

0 0
možnosti
ES

Přesně tak, Davide! Sklělé myšlenky v poslední odstavci...R^:-) Jen se nebát...

0 0
možnosti
Foto

......tak se taky přidám, předesílám bude mi 60 asi za měsíc. Zemřel mi před 4 roky manžel , takže vdova, bez nároku na budoucí vdovský důchod... bylo mi jen 55.. byla jsem mladá !! teda dle těch co ty zákony upravily. Starala jsem se následně o rodiče mého zemřelého manžela, taky svoje, ( 75-82leté..., starám se do teď)., pro velké vyčerpání jsem byla dvakrát na nemocenské a následně mi nebyla prodloužena pracovní smlouva. Mám započteno 42 let, na mateřské jsem byla "jen" jeden rok. Na Pc umím velmi dobře, ale neumím jazyky,nebo spíš ne na komunikativní úrovni pracoval jsem v ekonomické oblasti, controling se tomu dneska říká.... a myslíte, že ve svém věku seženu práci ?? leda tak na pásu na 3 směny s cizími státními příslušníky..... Do důchodu mám 3 roky... Je to super situace.... Tak jen tak dodám hezký článek.. jen , prej mám jít do předčasného důchodu. A to si mám snížit budoucí starobní důchod o 1/5 .... Tak si myslím, článek dobrý jen ještě nadčasový....

1 0
možnosti
BH

Je to o tom si po roce nároku požádat o pokračování důchodu ze zákonných důvodů (např. péče o rodiče manžela). To za Vás nikdo aktivně neudělá;-)

0 0
možnosti
Foto

Mate pravdu, ale zas stara skola je stara skola ;-D

0 0
možnosti
Foto

jsem ráda že mi mládí končí právě když do módy přichází tyhle názory-nebo se to vztahuje jen na muže?8-o;-Dpalec a karmaR^

1 0
možnosti
ZS

Asi vysublimovali a vítr je rozfoukal ...

3 0
možnosti
IM

Tito "krásní mladí a úspěšní " zavedli v českém jazyce - místo kladné odpovědi ANO .. výraz URČITĚ.

5 0
možnosti
VV

Ano, dosli.

Na netu koluje video s krasnou a mladou Angelou Merkel na FKK plazi. A jak se o ni zde dnes vyjadruje vetsina zdejsich dikuteru?

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik