Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DMoc hezké Davide. R^

Tak blechy a vši jsem měla i bez, tábora. Aby ne když jsem věčně, objímala psy na vsi. Tehdy se na nějakou "psí blechu nehledělo" . No máma ta to řešila a také jsem měla zákazy vymetat všechna stavení kde se vyskytoval pes. Nepomohlo. Z jedné takové výpravy jsem si přinesla vši, dodnes cítím jak to kousalo a chvíle trpělivé mámy která nám to nadělení vybírala. Asi po 20 jsem se dozvěděla, že tento zážitek měly i obě moje kámošky, které chodily na výpravy se mnou.

0 0
možnosti
DV

D22a38v67i15d 80V55l36k

16. 7. 2018 15:10

A pak že jsou to "Blechy psí a ty na člověka nejdou ;-D" J a když se podívám z okna tak "Chčije a chčije!"

2 0
možnosti
Foto

Zažila jsem pár skautských táborů, po druhém osvobození sovětskou armádou pár pionýrských, a nakonec opět pár skautských, ale už jako vedoucí. A musím uznat, že jste to napsal moc hezky, Davide. Jen malá technická - blechy ještě jdou, horší jsou vši.;-):-)

2 0
možnosti
DV

D96a47v90i94d 96V69l91k

16. 7. 2018 8:47

No taky jsme s nimi bojovali. U kluků je to jednoduché, vezme se strojek s nádstavcem 0,5 a je po vších a le ty holčičí dlouhé vlasy ,to je na půl roku. Nakonec jsme zjistili ,že nejlepší je kulma. Spálí i hnidy.

2 0
možnosti
Foto

Mě pionýráky minuly, od 12 let jsem byl tramp - s hrdým jménem TS Jack /zkratka trampský samotář/. Představ si, že mně naši v tomhle věku pouštěli na celej víkend pryč, nebyly mobily, vůbec nikdo nevěděl, kde jsem.

Takže Simony mě míjely, trampky (/tedy ženské) byly zcela výjimečné a když, tak spíše ročníky, které už panicové nevzrušovali,

Ale připomněl jsi mi ta krásná rána v Heřmánkách u Odry nebo noci v břidlicovém lomu nad Moravicí.

Měj fajnový léto, Davide.

3 0
možnosti
DV

D69a81v47i53d 69V40l81k

16. 7. 2018 8:47

Ty taky Tomáši užívej!

0 0
možnosti
ND

Mně stačil tábor jeden a nikdy více, když přijel můj synek z tabora, celý kufr vykazoval plesnivý smradek i když mimo oblečení co měl na sobeě bylo vše ostatní poskládáno tak jak bylo z domova. Jeho jediná zpráva v dopise o dvou listech byla na dvou řádcích: Zbilo mi 1,20 Kčs, pošlete mi peníze. Mám se dobře. Ale dnes je to jiná píseň  Tak hezké prázdniny, Davide.

1 0
možnosti
Foto

R^ Paráda! Ale nemůžu si pomoct, musím se zeptat... přišla Simona za tu chatku?

5 0
možnosti
DV
Foto

Jó tábory, na ty taky vzpomínám se slzou v oku.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Á, léto a tábory, to mě minulo. Ani tyhle zážitky nemám. Ale ty blechy jsem zvládla chytit i u babičky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já v Zoo od koziček, co je děti směly hladit...

0 0
možnosti
Foto

R^Davide, pripomnel jsi mi, jak nam kdysi jedna z dcer privezla z tabora ve vlasech asi kilo vsi. A my pak bojovali, bojovali a ty roztomile vesky "rozdavali" po pratelich a kolezich:-)

1 0
možnosti
DV

D63a73v57i33d 82V84l69k

15. 7. 2018 20:11

;-D;-D;-DJojo to byl hezký dárek.

2 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,98
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik