Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D47a81v37i56d 21V53l43k

27. 6. 2018 12:34

Strašně se mi líbí, jak je ten náš blog na Idnesu liberální a svobodné médiu. Vždyť, kde jinde se Vám může svobodně hloupě pošklebovat zamindrákovaný sto šedesáti centimetrový trpaslík.;-D To bych naživo nikdy nezažil.

3 1
možnosti
MB

Pane Vlku, mám pocit, že tak trochu ztrácíte glanc, když ve skoro každém( i "nepolitickém" ) svém článku dáváte průchod své až patologické nenávisti vůči A.B. a M.Z. ( řekl bych, že jste schopen zabudovat něco k oběma zmíněným i do receptu na bábovku) a dnes jste to korunoval tím zamindrákovaným 160ti centimetrovým trpaslíkem. Mimochodem, já měřím pouhých 168 cm a nikdy jsem ze své fyziognomie žádný mindrák neměl, kromě doby (ta je naštěstí již minulostí), kdy jsem měl silně nad váhu.

5 1
možnosti
AL

"Bloger" Vlk má "své" politické traktáty napsané na hodně vysoké úrovni, která je hodna úrovně článků o politice vynikajícího lékaře a politologa Vodvářky.

Oba dva si dokáží zachovat politický nadhled a nenechají se strhnout k jednostranným fanatickým výkřikům a primitivnímu "antiprotivšemu" co není po jejich.

.

:-)R^

6 2
možnosti
MV

Licko, Licko...koukam, ze Vas bavi cist blogy obou panu. To je moc dobre. Jsou tak dobre, ze je nedokazete jen tak prejit. A pokud budete mit hlavu otevrenou, mozna se v ni neco z tech textu i uchyti. Hodne zdaru

4 0
možnosti
VV

Dobrý den , pokud nepíšete o politice ,tak jste dobrej,

4 0
možnosti
VM

Ano, pan Babiš sestavil loajální tým manažerů, kde prioritou je právě slepá poslušnost k řediteli státu - diktátoru páně Babišovi.

Bůh s námi, protže takový nářez jsme tady dlouho nezažili :-)

8 0
možnosti
Foto

Pokud se každý manažer bude věnovat svému oboru s takovým nasazením, jako pan Babiš, nebude co řešit. Zasedání vlády, které začíná v 6:00 by bylo brutální i pro mě. A to nejsem žádná sova.

3 0
možnosti
MK

No, jo, taky si říkám kdo jsou voliči těchto stran? Denně mě projdou rukama desítky klientů, často pokud se klient u mě zdrží déle, řešíme i politiku a každý se dušuje, že je nevolil. Tak si říkám, tak kdo tedy? Jsou dvě možnosti, buď patří k těm co je opravdu nevolili anebo je volili a stydí se za to.

10 1
možnosti
DV

D21a18v15i80d 50V75l80k

27. 6. 2018 10:35

No jasně ,že se za to stydí mám stejnou zkušenost.

2 2
možnosti
TV

Tak i "humorista" Vlcak v sobe zase probudil kus angazovanosti! A propos, hodni exsoudruzi general NATO, predseda Ustavniho soudu nebo EUsoudruzi roznezneni nad sochou Marxe vam jiste imponuji - jen ten zly soudruh Babis (a to ho rovnez nemusim). A propos 2, co se rizene invaze zejmena od lybijskych brehu tyka, "pokrokovy zapad" nam napovida, ze prevence je stale ucinnejsi nez lecba...(stacilo by trochu selskeho rozumu, ktery si vsak za VIP nekoupite). Fajn slunickovy den.)

9 13
možnosti
DV

D12a49v78i57d 35V45l59k

27. 6. 2018 10:35

Já nemám právo se vyjádřit k politice? A nemohl byste prosím napsat něco inteligentního??

8 1
možnosti
FD

Chybí mi tady jedno. Kravin jste vyjmenoval sílu. Nekravinu ani jednu. Natož pak doporučení, jak ty nekraviny řešit. Upozorňuji, na procházky chodím.

1 0
možnosti
DV

D31a18v63i53d 90V32l42k

27. 6. 2018 10:28

Stačí nevolit plané sliby a přemýšlet pane Dvořák

1 1
možnosti
JH

Konečně správně angažovanej blog:-)

Hergot, nevím, co se to s námi všemi vlasntně stalo, ale asi tuším, co se stalo s autorem!:-).

11 1
možnosti
DV

D54a98v55i40d 82V39l49k

27. 6. 2018 10:20

Zdravím pana Havránka. Omlouvat se za to ,že mám jiný názor než vy se teda nehodlám, jsem tomu rád.A zajímalo by mne co se stalo s vámi? Tohle není hezkej život, sedět zalezlej furt u PC a plivat na lidi jedy. Doporučuji dlouhé procházky.:-)V

1 1
možnosti
LH

A přesto je nadhernej letní den tak proč si ho kazit tím že je to jinak než chci ja....

0 0
možnosti
DV

D24a13v44i23d 26V49l55k

27. 6. 2018 10:20

Já myslím ,že je to jinak než by to mělo být Libore!

0 0
možnosti
TB

Klííííd, vždyť je pořád líp a líp :-)

1 0
možnosti
DV

D98a86v96i53d 60V25l74k

27. 6. 2018 10:20

Babišovi určitě;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik