Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Ještě malé připodotknutí, Davidosko.

Politika víc lidí zabila než spasila.

Přesto se k ní stále mnoho lidí obrací častěji než k Bohu.

Není na tom něco podezřelého?

Člověk člověku vlkem (s malým "vé").

"Pro pár špinavých zlaťáků, pro falešnou slávu..."

A těch hádek (stačí diskuze zde), čí strana je lepší, kdo má větší pravdu, čistější úmysly, lepší náhled na svět...

Přitom lidi zapomínají být lidmi, jsou ve při (o blbosti) a málo kdo si uvědomí, že každá minuta může být ta poslední a že už nikdy nemusí být čas, se někomu za křivé slovo omluvit.

Živí jsme teď a potom... potom už nic nestihneme.

8 0
možnosti
DV

D17a63v50i15d 16V59l22k

27. 6. 2018 18:21

No jo no. Já bych to neviděl tak závažně.Máš pravdu ,že to není otázka života a smrti a taky je fakt ,že já vždycky když napíšu o politice tak mám chuť to smazat a vyhnout se tomu střetu a přívalu negace,ale úplně mimo přece žít nejde.

2 1
možnosti
DV

D42a80v24i11d 87V54l74k

27. 6. 2018 17:45

Díky za slušnou diskusi. Vím, že jsem volil poněkud tvrdší slova a tak leckoho naštvu a leckteří mě jsou ochotni akceptovat jen jako vypravěče humorných historek, ale Víte, já ležel předevčírem s manželkou v posteli a bavili jsme se o tom, jak se oba stydíme, kam se ta naše česká politika a naše republika s ní dostala.

Nikdy v životě jsem to tak necítil jako teď, protože my jsme se tam dostali zcela dobrovolně a to bolí dvojnásob.

Byl jsem obviněn, že nenávidím Zemana a Babiše ale tak to není. Nenávist nemám vůbec v repertoáru. Nemůžu se jen smířit s tím, kam tuhle republiku posunuli a co udělali i z nás samotných. Přitom jim jde jen o vlastní prospěch a prachy.

Stejně to jejich spojenectví dopadne blbě. Nakonec sežerou jeden druhého.

8 2
možnosti
AL

Z příspěvku váženého pana autora:

-------------------------------------------------

... ale Víte, já ležel předevčírem s manželkou v posteli a bavili jsme se o tom, jak se oba stydíme, kam se ta naše česká politika a naše republika s ní dostala.

...

Omlouvám se, ale už to nemůžu vydržet se nesmát !!!

.

;-D;-D!!

8 2
možnosti
PK

Byly i horší časy a přežili jsme a tak jistě přežijeme i toto období...

6 0
možnosti
DV

D21a48v86i38d 37V76l40k

27. 6. 2018 17:30

To jo, jestli myslíte totalitu a okupaci;-)

4 3
možnosti
JL

Konecne napsano jak to je. A pravym lidovym jazykem moravskeho slovaka. Dekuji pane Vlku.

Ted vsak musite se pripravit na velky prival prispevku proti vasim slovum. V CR neni dobre ukazovat na politicke idiotiny. Vzdy narazite na nekoho, kdo si mysli, ze jste jeho politicke presvedceni urazil. Poukazovani na dnesni politiky je take sebevrazda i kdyz je to pravdive.

4 1
možnosti
Foto

Kdo chce kam.... pomozme mu tam... ale proč nás berou sebou, je nás skoro přesně polovina :-/

2 0
možnosti
Foto

Politické strany "Demokratického bloku" (ODS,TOP09,STAN,KDU-ČSL) snad volila polovina našich voličů?

2 3
možnosti
Foto

DavideR^ trochu to připomíná boj z Goliášem, zdá se - jenže zaslepeným když vystřelíš oko, tak se nic nezmění - tedy bohužel. Tobě karma, samozřejmě;-) a nejen za odvahuR^

5 0
možnosti
AL

Proč furt řešíme kraviny?

---------

Když jsem si přečetl několik politických blogů zpětně u tohoto vynikajícího autora a odborníka na českou politiku, tak si říkám, jak kdo.

.

:-)

4 1
možnosti
JV

J95i92r70i 55V49r73a53b56e95c

27. 6. 2018 13:50

Obrovský souhlas R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Lepší, nebo ne horší, vládu by sestavil i soudruh Štrougal blahé paměti. No a soudruh prezident Husák by mu ji jménem KSČ, jejímž byl šéfem, prokádroval a schválil. Co mi to jenom připomíná....,.;-):-)

KarmaR^

4 1
možnosti
Foto

Nic Vám nebrání pozvat soudruha Štrougala na pomoc

3 2
možnosti
AL

Z (vynikajícího) článku:

----------------------------------

Milí Češi, je načase vyndat si vlastní hlavu z podpaždí a začít znovu používat mozek ......

-------------

Už dlouho jsem neviděl na Václaváku s pronajatými transparenty nadšeně demonstrovat ty zapálené lidičky pro "svou" (a jedinou) pravdu, kteří se zcela neorganizovaně a spontánně sešli aby demonstrovali proti někomu nebo něčemu na základě objektivních a pravdivých televizních zpráv.

:-)

5 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik