Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H73a73n92a 67V24l57k14o27v27á

30. 6. 2018 20:40

Víte, s ohledem na to že na tohle téma píšete již několikátý blog a ve vší úctě k míru který jsme spolu uzavřeli - znáte to, "potrefená husa najvěéc břeščí..."

Jinak nadále vše dobré...:-)

0 0
možnosti
Foto

H44a81n62a 38V25l60k69o20v27á

30. 6. 2018 20:48

Mám tam hrubku. ...najvjéc... je správně.

0 0
možnosti
Foto

S tou jazzgymnastikou opatrně.... dnes už to není moderní

0 0
možnosti
Foto

Mrzí mne, Davide, žes nepřiznal, že máš protekci i mne, neboť jsi můj dlouholetý trenér šachu, jenž mne pečlivě připravuje na klíčový letní turnaj šachových nadějí nad 65 let. Za to jsem ti dal hlas jak v soutěži bloger, tak i bloggerka a nováček roku:-)

1 0
možnosti
DV

D10a27v56i27d 32V48l67k

9. 5. 2018 10:23

Otakare já nechápu proč ty nebloguješ.Mám pocit ,že z nás dvou jsi ten vtipnější vždy nakonec Ty. A myslím to vážně.

0 0
možnosti
Foto

Davidku, bramborová je super! A těším se na blogerskej mejdan!

2 0
možnosti
JH

Tuhle trapně směšnou diskusi odmítám pročítat!!;-O!!

1 0
možnosti
JH

Tenhle Váš píspěvek do té trapně směšné diskuse také pěkně zapadá:-)

3 0
možnosti

Dobře se tady koušete. Člověk člověku vlkem.

1 0
možnosti
MV

neuveritelne plodnej parchant

4 0
možnosti
Foto

Tak já bych to tak neprožívala. Záleží na vkusu každého soudruha - někdo za dobré psaní považuje pokleslý humor a bezbřehou bodrost, jiný psaní o politice, někdo zas upřednostní spíše nadhled a lehkou ruku ;-)

9 1
možnosti
TV

Davide, byt je blog napsany relativne vtipne, tak vase evidentni protezovani adminy vyvratit nemuze. Rozsafne adminske juchani tady v diskuzi, kteri maji evidentne preéé, jak "vtipne" jste to pochybovacum natrel, jiste umisteni na titulku nebo alespon v zaujatych (obdobne jako vetsina vasich kousku, v naprostem nepomeru k rade ostatnich blogeru) a takrka jista cena redakce (spolu s Vodvarkou, jak jste sam psal) budiz toho dukazem... Myslim, ze ze zavisti me moc podezrivat nemuzete... ale bytostne se mi prici do oci bijici protezovani.

8 0
možnosti
DV

D21a15v86i69d 34V82l98k

8. 5. 2018 10:06

I Vy konspirátore.Třeba prostě jen některé lidí, kteří se nedívají na svět přes černé brýle jako Vy prostě baví ty moje blogy číst. Dneska jedu do Lednice. Vyfotím Vám tam v zahradě Minaret, ať můžete konspirovat o muslimské invazi. Morava je už skoro obsazena, dokonce na dědinách chodí babky v hidžábech, chtělo byto nějaký burcující hrdinský blog;-D

4 4
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,90
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik