Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nejlépe by bylo zvolit Kateřinu Konečnou. KSČm ušetří na sloganech - Pak - Vaše budoucnost je : NAŠE KONEČNÁ ! Soudruh Skála mne fascinuje. V r. 1968 - Jako P. Bezruč - Mlčel jsem, soudruzi slepý jsem, nevidím ! Tak tam, v r. 1970 vtúpil. M. Zeman jde pozdravit Rudou skálu. Ti, kteří argumentují, že je to legální, mají žel, pravdu. Já pak říkám, že i nevěstince jsou legální ! - Může i tam, vstupovat prezident ČR a ještě přitom - být aktivní ? ... :-)

11 2
možnosti
VS

Představil jsem si Ing.Zemana an je aktivní v nevěstinci a je to tedy otřesná představa...

5 3
možnosti
MK

Tak pane Vlk, dneska je to jedničku:-):-)souhlas se vším co jste napsal, pro mě je taky nepochopitelné jak rychle někteří zapomněli, jak se tady před necelými 30ti lety žilo:-/;-(

16 4
možnosti
Foto

Karma velká! Ale nezapomínejme na mladé, jako je třeba s. Cvalín! Nějak tu chybí.

12 3
možnosti
Foto

Tak mě pan Cvalín nechybí. !!

13 1
možnosti
Foto

Vám zřetelně chybí vzdělání v oboru marxismu-leninismu, jinak byste věděl, že Lenin se k tomu vyjádřil: kapitalista nám prodá i provaz, na kterém ho potom oběsíme.

Kromě toho A.B. vulgární Bureš je jen pomýlený soudruh, který může učinit pokání a vrátit se ke křížku, eh, co píšu, k rodné straně.

3 2
možnosti
DP

Presne tak Bures ma do jejich tridniho nepritele stejne daleko jako my ke Slunci. Jen spousta najivnich jedincu si mysli, ze je tenhle soudruh spasi.

1 2
možnosti
Foto

R^Je to hnus fialovej. Vlastně ne fialovej, ale rudej.

13 1
možnosti
DV

D15a85v17i46d 63V90l56k

20. 4. 2018 9:39

A ještě mi zošklivili třešně lumpové;-D

10 0
možnosti
Foto

Třeba nás překvapí a demokraticky se rozpustí s tézí, že jejich ideologie je tím nejhorším omylem v dějinách. Poté hromadně vykonají kajícnou pouť do Santiago de Compostella a na břehu Biskajského zálivu rituálně spálí stranické průkazky.

5 1
možnosti
DV

D43a13v62i42d 11V58l49k

20. 4. 2018 9:38

Haha Tome, takhle naivní nemůže být ani takový slušný člověk , jako jsi Ty.

4 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

12 2
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,98
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik