Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak, já si myslím jedinou věc. Případ Gábiny Soukalové-Koukalové by mohl sloužit jako školský příklad, jako učební pomůcka, pro osvětlení fyzikálního principu: Každá akce vyvolá reakci.

2 3
možnosti
Foto

Ano, ano, ano. ! Karma....

5 0
možnosti
DV

D75a61v43i67d 40V18l70k

18. 4. 2018 11:09

Díky,díky,díky.

2 0
možnosti
MK

Co se děje s Koukalovou? Popravdě jsem sportovní ignorant, takže jsem to jméno zaznamenal až nedávno, kdy se psali, že nějaká sportovkyně měla sex před patnáctý rokem a líbilo se jí to. Ale to prý prozradila sama. :-)

1 1
možnosti
DV

D85a86v37i55d 41V17l25k

18. 4. 2018 11:09

Tak hlavně ,že se jim to oběma líbilo a pána nezavřeli;-D;-D Díky za nakouknutí.

3 0
možnosti
DV

D27a35v38i50d 96V29l22k

18. 4. 2018 11:08

Přesně a to je vlastně zábavné.

0 0
možnosti
MK

Pane Vlk, co tady histerčíte.....nikdo tady do Gábiny nekope. Pouze někteří vyjádřili svůj názor na situaci kolem ní. Teď mě to naopak připadá, že to víříte hlavně Vy. Kdyby jste o tom dneska nenapsal, tak by to utichlo a byl by klid. Tak kdo tady teda čeří vodu.... Chtělo by to změnu tématu;-O

2 8
možnosti
DV

D29a29v35i52d 41V30l40k

18. 4. 2018 11:07

Děkuji Vám za Váš názor. Hysterie je mi cizí.

3 0
možnosti
Foto

vám za blog karmu a R^ a paní Koukalové hodně dalších životních úspěchů.

13 0
možnosti

Různí lidé jí odsuzují za různé věci. Rusofilové za její postoj k dopingu, hltači bulváru za její kalhotky, tvrďáci za její slabosti.

Nicméně, hodně lidí jí vytýká objektivní věci. Objektivní věci, které dokáží během pár týdnů zničit pověst jedné sportovní hvězdy a udělat ze sporotvní hvězdy namyšlenou nánu. Když někdo napíše knížku, kde pomluví všechny okolo, ne, u racionálně myslících lidí skutečně nenajde moc sympatií.

Mě osobně je jedno jako paštiku snídá, s kým spala, kde se nechala vyfotit, jestli volí Okamuru či Zemana, ... . Ale vynášení špinavého prádla, pomlouvání ostatních, ..., to se prostě nedělá. A ukazuje to charakter.

5 0
možnosti
Foto

Asi si pletete dvě věci. To, že někdo schvaluje současnou ruskou politiku, ještě neznamená, že schvaluje nějaký doping. Ruský nebo jakýkoli jiný.

A aby ten doping odsoudil, měl by mít k dispozici neprůstřelné důkazy a nikoli dohady nebo výmysly.

1 0
možnosti
Foto

Karma.Přesně tak,Koukalová pouze napsala,že je také člověk a ne pouze robot na vítězství....to co o ní sepsal zdejší odborník na všechno a strážce morálky je prostě hnus.Předpokládám,že knihu ani nečetl....

6 1
možnosti
Foto

Tys taky vůbec nepochopil, že například můj blog se ani cípkem nedotýká sportovní slávy paní Koukalové. Že jsem nikde ani náznakem nezpochybňoval její sportovní zásluhy a talent. Ty jsi také vůbec nepochopil, že mě na ní vadí úplně jiná věc, než je její dřívější vyčnívání z davu. Pokud jsi tenhle svůj blog myslel jako morální facku do mojí tváře, tak Tě ujišťuju, že ses netrefil. I když chápu, že bys tak strašně moc chtěl...:-)

4 6
možnosti
DV

D76a48v59i86d 17V17l56k

18. 4. 2018 10:37

Vladimíre to ne.Ty jsi byl jen jeden z mnoha reagujících.Máme na to prostě jiný názor a oba jsme ho napsali. Já nemám žádný kredit dávat někomu morální facky. Sám jsem mizernej chybující chlap.;-D

3 0
možnosti
TK

Jenže co teď? Já jsem zvyklý na svoji pravidelnou dávku pěti článků o anorexii denně a dneska nic! Jen tenhle váš Jefiný ubohý blog, který moji touhu rozhodně neuspokojil. Já chci svoje články o anorexii a jestli je nedostanu, tak za sebe neručím! :-P

3 0
možnosti
DV

D88a67v50i67d 93V17l44k

18. 4. 2018 10:37

Aby to neskončilo poruchou příjmu potravy;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik