Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sledoval jsem včera večer na ČT Sport rozhovor s Gábinou Koukalovou a přiznám se, že jsem z něho byl dost rozpačitý. Gábina na mne působila zakřiknutě až vystrašeně. Z rozhovoru jsem pochopil, že ke zlomu u ní došlo, když se ze Soukalové stala Koukalová a autorita manžela překryla autoritu trenéra. Tedy žádné bolesti lýtek. Gábina si postěžovala, že v minulosti byla víceméně nucena dělat to, co po ní chtěli dělat rodiče a později trenéři. Teď by prý konečně chtěla dělat to, co sama chce a co jí baví. Jistě, má na to právo. Vrcholový sport je tvrdá řehole a dovedu pochopit, když se sportovec rozhodne kariéru ukončit. Musí ale počítat s tím, že o ni brzo ztratí zájem reklamní agentury a posléze i široká veřejnost. Gábina pro ně byla zajímavá pouze jako úspěšná a hezká biatlonistka. Problémy jejího osobního života budou zajímavé pouze pro bulvár a to ještě dočasně. Její knihu jsem nečetl a ani ji nebudu shánět. Obávám se, že si Gábina onou knihou a publicitou kolem ní spíše ublíží.

13 0
možnosti
Foto

Stoprocentní souhlas

0 0
možnosti
JP

Úspěch v této zemi se neodpouští !!

4 1
možnosti
PH

A proto byla Koukalová v době, kdy závodila a vyhrávala, oblíbená. Protože u nás se úspěch neodpouští. Jo, to dává smysl.

4 0
možnosti
JV

Myslím si, že naopak Gábina kope ve své knize do všech ostatních.

2 3
možnosti
DV

D28a32v62i88d 11V34l26k

18. 4. 2018 11:45

Četl jste ji?

0 0
možnosti
Foto

J94a71n 43Š69i61k

18. 4. 2018 11:31

Dobrý den. Absolutně s Vámi souhlasím, že jako Češi nedokážeme být dostatečně hrdí na své úspěšné sportovce, vědce, podnikatele, atd.. Zrovna tak, že soudíme druhé, aniž bychom byli v jejich situaci nebo prožili co oni. Nepovažuji se za odborníka na tento biatlon a nesleduji ho. O paní Koukalové jsem četl jen několik článků, výňatky z její knihy a vyslechl rozhovor s ní v TV a rádiu. Dovolím si však konstatovat, že do Gabriely Koukalové nejvíce kope Gabriela Koukalová.

6 1
možnosti
JP

A četl jste knihu celou, nebo jen výňatky ?

0 0
možnosti
JZ

Je pozoruhodné, kolik lidí je odborníky na všechno, nejen na anorexii. Sami si ovšem nedokáží poradit se svým životem, ale jinak by uměli řídit zeměkouli. Z vlastní zkušenosti vím, že tito schopní jedinci se vyskytují hlavně mezi voliči Zemana a Okamury. :-)

3 4
možnosti
Foto

To by mě tedy opravdu zajímalo, jak Vy, pane Zieglere, k takovýmto závěrům docházíte.

Mí vyženění příbuzní z Moravy jsou VŠ, velmi úspěšní v podnikání (v malém rozsahu), ona je lékařka, od doktor přírodních věd, dlouhá léta ředitel Záchranné služby v místě a oba volili Zemana.

Prostě, takovéto paušalizování je, pane Tieglere, na kočku. Já jsem VŠ, plynně se domluvím, A a N, částečně F a přesto jsem Zemana volil. Takže, abych se vyhnul expresivnějším výrazům, držte se prosím skutečnosti a nevymýšlejte si.

3 1
možnosti
PK

Keep smilling GabiR^R^R^

1 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^ Každý máme své lidské chyby, a já Gabriele Koukalové ty její nevyčítám. Je rovněž podlé se pouštět do ní kvůli kalhotkám pro Jágra a na druhou stranu hájit dopující ruské sportovce. Z takových pokrytců je mně zle. Rv

5 1
možnosti
Foto

Kdo zde hájí dopující ruské sportovce? Já se k tomu přidám, jakmile mi někdo věrohodně vysvětlí, jak to bylo s těmi vzorky v Soči. VĚROHODNĚ prosím.

1 2
možnosti
PV

Pravda, do mrtvol se nekope. Fuj!

0 5
možnosti
DV

D25a14v94i47d 20V30l75k

18. 4. 2018 11:22

To není ani slušné ani vtipné pane VernereRv

4 0
možnosti
Foto

Tak já taky přispěju svým názorem. Nechci ani nejsem povolaný G.K. jakkoli hodnotit, jen bych chtěl poznamenat jednu věc. "To co se navaří a uděje v šatně, by mělo v šatně zůstat a ne vytrubovat do světa!" :-/

Tím jsme se vždy řídili a považuji to za jakési nepsané pravidlo.;-)

Lovce senzací a drbů to asi moc nepotěší.:-)

12 2
možnosti
MB

Každý nese svoje odcházení ze sportovního světa jinak. Lukáš Pollert, několikanásobný mistr Evropy, mistr světa, zlatý a stříbrný medailista z OH, ukončil svou sportovní kariéru s tím, že mu nepřijde normální, aby se dospělý člověk živil sportem a s tím, že svoje olympijské medaile prodal a výtěžek z prodeje věnoval na charitu, a začal se věnovat civilnímu povolání. Přejme G. K., aby se k podobnému nadhledu dopracovala také, a to co nejdříve.

3 1
možnosti
Foto

To jste napsal hezky. Vodní sporty mám moc rád.

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik