Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Opravdu sampano?

Neni to spis sovetskoje igriskoje?

3 2
možnosti
TT

Davide moc pěkně píšete o věcech které věru k smíchu nejsou.... bohužel pravda ani láska zatím nevítezi.... moc díky za vaše svěží dílko.... P. S. v této kombinaci u mě jednoznačně vítězí tvaruzky R^R^R^R^

6 1
možnosti
DV

D96a12v91i50d 59V59l69k

15. 3. 2018 9:36

A nevadí ,že jsou německé???

1 1
možnosti
Foto

R^To radši ten chleba Davide. A k tomu kafe z pražské kavárny:-)

7 0
možnosti
JK

No, s Alex Mynářovou bych teda rád skočil. To zase jako jo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych to náhodou chtěl jednou zažít. Vážně bych chtěl slyšet a vidět na vlastn íoči i slechy, jak to na takové oslavě prezidenství vypadá. Možná bych už pak nikdy k volbám nešel, ale co už...

No, než jsem dopsal příspěvek, tak na Očko Gold pustili klip Míši Davida Každý mi tě lásko závidí 8-o Karma?

2 0
možnosti
Foto

Ta karma je bez otazníku

2 0
možnosti
VV

Z geometrie znam jeste elipsoid. Havloid jeste nejak zapada do cestiny, ale Zemanoid, z toho se mi uz uplne mota hlava. Prej ta chripka nepolevuje.

1 0
možnosti
MV

Hele, Vlku, znáš mě snad už dost a tak mi uvěříš, že nemám v poslední době chuť blogy psát. Dělat srandu tam, kde se vyzdvihuje spíš poklonkovani je pro mě fakt těžký. U tvyho dnešního blogu sem se usmíval, smutne usmíval...

9 0
možnosti
DV

D78a70v54i69d 73V13l59k

14. 3. 2018 20:06

No jo no, tak si z toho aspoň dělám srandu. Co jiného mi taky zbývá;-)

6 0
možnosti

Zeman na Segway :-) i vy rošťáku;-)

6 0
možnosti
Foto

Skočte do konzumu a kupte si svoje. Není zas až tak drahé. Dokonce ani to značkové...

5 3
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 11
možnosti
MV

Mate recht, Vlčák je strašně zavistivej chlap!

6 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik