Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A to je právě na Moravě hezké, že tam těch cigánů není tolik. Zkuste jiné části ČR a uvidíte, jak vypadá pracovní morálka oněch lidí, nahnaných na pár hodin aby uklízeli odpadky či listí na ulici. Vždy jich tu v parku s těmi oranžovými vestami SEDÍ asi 15 a povídají si. Pak přijde jejich hlídač, něco si povídají, zase odejde a práce dál stojí. Ano, jsou mezi nimi někteří (2-3), kteří trochu z těch pár hodin pracují (neříkal bych tomu práce, když jim jde jen o to, si postát někde venku, aby dostali vyšší dávky). Ne, není mi jich líto. Oni by ty schopné klidně i zaměstnaly, ale ti už dávno práci mají (pár jich i znám. Pár=dva).

7 0
možnosti
PB

Pozor! Většina těchto pracovníků v oranžových kabátcích si odpykává alternativní trest veřejně prospěšných prací!

0 0
možnosti
AT

Pane Vlku, já rozumím, že jste se po informaci o tom, jak se děcka zachovaly k jejich novému spolužákovi rozčílil. Ale pokud není učitelka úplná kráva, děti ve třídě umravní a dohlédne na adekvátní chování. A vše se zlepší a malý romek se nebude ve třídě cítit jako vyvrhel.

Pobavily mě vaše další výroky. Rozhodl jste se problém řešit na úrovni všehomíra a samé podstaty lidství. Ovšem samá prázdná klišé a fráze bez obsahu. Žádný náznak reálného řešení. Úplně dole jsem položil provokativní otázku JAK chcete dát cikánům vzdělání. Bez odpovědi, samozřejmě. Já nemám pocit, že by někomu bylo právo na vzdělání upírané. A učňáky mají přece trvale podstav. Já nevím ale nedovedu si představit držet někoho násilím ve škole a ještě ho nutit k dobrým výsledkům. Že města a organizace pracují špatně? Tak co mají dělat jinak? Na jakou genialitu za desetiletí nikdo nepřišel?

Já bych byl šťastný za samé vzdělané, pracující a slušné cikány ve svém městě, ale jaksi nevím, co pro to mám udělat. Ani nevím, kdo jiný by měl situaci zlepšit, než cikáni sami. Pochopitelně to nemůže být ze dne na den a pravděpodobně se to úplně nepodaří nikdy.

5 1
možnosti
DV

D30a61v50i74d 72V16l97k

17. 9. 2017 22:04

Co třeba prodloužit povinnou školní docházku, zavézt povinnou školku. Zavedení obecních a městských technických služeb. Podmínit sociální dávky řádným studiem dětí na ZŠ a dalším stupni škol.

0 3
možnosti
PS

To je taková snůška sluníčkových blábolů až je mi líto toho času ztráveného odpovědí. Kdyby zmíněný cikán otec jen trošku chtěl, určitě by si zaměstnání našel. A jeho táta taky a jeho taky atd. Bohužel nechce, to není rozhodně vina bílých. Do svědomí si maj šáhnout především oni, ale to ne, to radši budou pořádat nějaké demonstrace, že se nemaj stejně dobře a blbci jako Vlk jim to žerou i s navijákem.

17 1
možnosti
DV

D53a20v15i77d 96V98l95k

17. 9. 2017 19:10

Tak to je opravdu "inteligentní" reakceRv

0 8
možnosti
Foto

Měla jsem před lety ve třídě romskou holčičku, Marušku, byla z 8 dětí, nejmladší, její sourozenci po středních školách, učňácích a na ZŠ. Rodiče i děti naprosto v pořádku. Na besídky chodila celá rodina- mohu posoudit: sice byl rázem nával, ale byla radost pozorovat, jak byli přátelští k sobě i druhým.

Když byla Maruška v předškolním ročníku, přistoupila do třídy nová holčička. Elisabeth Jane. Její maminka- tzv. "profesionální matka: všechno věděla, četla, apod., byla v domácnosti, aby stíhala, činila vše pro blaho své dcery, ta se z toho osypávala, jak máma byla ušlechtilá a urputná. Vše na duchovní rovině- karma, aura,... A tahle maminka se velmi zděsila, že dcerka má snad chodit do třídy s Cigánkou! Když nepochodila u ředitelky, aby ji přeřadila do jiné třídy- rozuměj Romečku, ne její dcerku, ta chtěla zůstat u mne v hudební třídě, naočkovala Elisabeth, a ta začala šít do Marušky. A fest! Maminka pilně obíhala rodiče, hlavně nových dětí, aby se s ní spojili a milou Máry vyštípali. Bylo to dost hnusné.

Ve školce jsme to vyřešili, ale hádejte, které dvě holky se příští rok sešly v jedné první třídě? Jasně: Maruška a Elisabeth Jane! A hádejte ještě jednou, kdo z té školy nakonec odešel jinam, protože nevydržel šikanu spolužačky a její profesionální duchovně založené matky?! A s brekem?

:-(

5 2
možnosti
DV

D73a90v49i43d 21V61l32k

17. 9. 2017 14:47

Ivanko tak to je, moje kamarádka už teď má oči navrch hlavy , aby toho kluka neposadili vedle její dcery.Všichni ti chtrolíni co tady sdělují ty moudra zapomínají na jednu věc je to šestileté děcko, ne malý kriminálník.

6 0
možnosti
LL

Podle posledního sčítání lidí, domů a bytů se k romské národnosti hlásí pouhých 5600 občanů České republiky.

Tito lidé jsou neustále líčeni jako oběti - ale kdo za to může? Oficiální zpráva z roku 2014 pojmenovává jasně příčiny proč se tak často stěhují:

Jako příčiny ztráty standardního bydlení jsou nejčastěji uváděny dluhy na nájemném a energiích, opakovaná porušování dohod o splácení pohledávek, obecně celková zadluženost rodiny v důsledku nízké finanční gramotnosti, neoprávněné užívání bytu dalšími nenahlášenými osobami, způsob užívání bytu a společných prostor v bytových domech, rodinné konflikty a konflikty s ostatními obyvateli či správcem nebo majitelem bytového domu.

---------------------------------

Za toto přece nemůžu ani já, ani Vy, ani "většinová společnost". Vietnamci se integrovali, Ukrajinci se integrovali, Řekové kteří přišli ve 40. letech se integrovali. Jen tito - ani po osmi stoletích od příchodu z Indie - nejsou integrováni. To není vina nikoho z nás!

17 0
možnosti
JR

J94a18r98a 57R29a36n50k

17. 9. 2017 3:44

Hezky napsaneR^

1 1
možnosti
DK

Vidim, ze jste docela odpalkoval ty, kteri vam doporucuji, abyste sam nejake Romy zamestnal. Ano, nekteri z nich vam tykaji, ac by nemeli, ale nemyslite, ze jejich pripominky jsou relevantni, kdyz tedy pominu formu? Jasne, psal jste,ze jste pred 10 lety zamestnal romskeho skladnika, to je jiste fajn, ale proc tedy nyni zadneho romskeho zamestnance nemate? Nevim teda, jak velkou mate firmu, ale snad by se nejaky vesel, ne? Proc sam nejdete prikladem? Ja na vas ocenuji jednu vec...ackoli jste nazorove velmi odlisny, vase clanky jsou pestre...proste nejedete podle sablony jeden clanek za druhym (jako treba Horner nebo Ziegler), ale kazdy je o necem jinem. Nicmene vase reakce na nektere prispevky mi uz tak v pohode neprijdou...

3 1
možnosti
DV

D19a97v52i54d 57V82l44k

16. 9. 2017 22:21

Pane Kroner já jsem malý živnostník a v podstatě nezaměstnávám nikoho. A víte to je takový. Váš otřepaný argument. Myslím Vás cigánobijců. Já myslím , že nějakou koncepci pro začlenění Romů by měl mít stát , města a obce.Nevímjaké reakce byste ode mne očekával. Mohl bych se tady s pány hádat a argumentovat ,ale k čemu by mi to bylo. Jejich názory to nezmění.Já jsem svůj pohled popsal v blogu a myslím ,že je jasný.

3 1
možnosti
PH

Přístup autora mi připomíná scénku z filmu Marečku, podejte mi pero! kde Sovák svolá schůzi studijního výboru a říká jim:

"Tak se podívejte na ten prospěch. Pět, pět, čtyři minus, pět, čtyři, pět. A já se vás ptám, co s tím hodláte dělat?"

Malý Dežo má neschopného, negramotného, líného, nezaměstnaného otce, který se klukovi vůbec nevěnuje a samozřejmě je to vina nás, rasistických Čechů.

32 2
možnosti
DV

D20a90v60i76d 23V60l41k

16. 9. 2017 15:20

Už jste se dopředváděl?

2 8
možnosti
VB

Pokud chcete zlepšit život toho kluka, tak se mu pravidelně ve Vaší rodině věnujte tz. pravidelně se sním učte, ukazujte mu jak vypadá provoz normální rodiny. Jinak je ten Váš blog jen kecy.

29 1
možnosti
JB

Připomněl jste mi vyprávění vnuka. Do třídy v nové škole - do šestky přešel z vesnické v Bobnicích do měšťanky v Nymburce - nastoupil mimo jiné s jedním Vietnamcem a jednou černošskou dívkou. Ta dívenka se mu posmívá a říká fůůůj kdykoliv kolem ní projde, neboť on je z vesnice Bobnice a ona z Nymburka. Ten vietnamský kluk s ním kamarádí, dokonce se jmenují stejně - Filip.;-D Tož mu táta poradil, aby té černošce řekl, že ona je ze Svinibrodu - tak se nazýval Nymburk v minulých staletích, kvůli brodu prasat na místní jatka. Tak asi tak.

11 0
možnosti
Foto

A zabralo to? Věřím, že ano ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,40
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik