Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

P14e63t98r 37V44e30s19e69l88ý

25. 9. 2017 10:05

Následky inkluze. Malý chlapec at poděkuje ČSSD a pak mnoha generacím své rodiny, že zijí jak žijí. Znám spoustu romů, kteří žijí naprosto jinak, v čistotě, blahobytu, vzdělaní a v pohodě. Ono to nejde za jednu generaci zlomit a podstatné je to co je v rodině. Takže pane autor, neplačte nad chlapcem tolik, je i plno neromských dětí, které mají stejný problém... Takže za váš článek dávám Rv

6 0
možnosti
AC

To je kravina, až je mi blivno z té karmy.

My tam měli jednoho cikána, kterej byl fakt hloupej, ale vyloučenější jsem byl já jedničkář, protože jsem byl tlustej, chytrej a kladl malej odpor. A když říkám tlustej, tak v porovnání s americkými dětmi jsem byl jako lunt.

10 4
možnosti
PV

P11e13t31r 24V87e10s34e93l72ý

25. 9. 2017 10:18

Jenže nejste proste TO, tak o vás nikdo psát nebude, to ted není moderní.

6 0
možnosti
TT

T76o42m72a23s 64T76u25m65a

22. 9. 2017 17:08

Evidentně se tam nebude cítit dobře páč ikdyž je hloupý asi mu dojde, že ostatní jsou chytřejší a mnohem lépe by mu bylo se spolužáky na podobné úrovni kde by jich ve třídě bylo 10 a učitelka by všem zvládla látku vysvětlit tak jak potřebujou... jo ať žije INKLUZE;-D

17 0
možnosti
JN

Hm. Šestiletí prvňáčci si podle informací, zprostředkovaných prý blogerovi jeho údajným kamarádem, sami "řeší", zda budou či nebudou sedět s jejich spolužákem - Romem. Nevím, jak v onom nejmenovaném malém moravském městečku, ale v moravském městečku, ve kterém jsem chodil do 1. třídy já, nerozhodovaly v prvních zářijových dnech o "zasedacím pořádku" dětičky, ale jejich (tedy "naše") paní učitelka. A nechce se mi věřit, že by všechny ostatní děti byly už v šesti letech natolik "rasisticky" zaměřené, že by paní učitelka podlehla jejich tlaku a dotyčného izolovala od ostatních. Ať už je to jakkoliv, v blogu mi chybí to podstatné: co na to všechno říkají dotyční pracovníci školy?

7 1
možnosti

Toto mi tiež napadlo.

Či pani učiteľka nemala odvahu k nemu posadiť nejaké dieťa.

2 0
možnosti

Ano, nadhodil jste aktualni problem - asi to bude vladnouci roli ideologie kapitalizmu pred rozumem. Na Zapade bude klidne soukroma firma zalovat stat, ze dal zakazku ucnum ze statniho uciliste, ze tak ta firma prichazi o zisk. Tady to asi bude podobne. Stat plati nezamestnanym a ac muze, neda jim praci. Zabil by tim dve mouchy jednou ranou. Zkontroloval by, jestli pracovat chteji, cili jestli jim nema snizit davky na existencni minimum, cili potencial usetreni, a zaroven by byla pro mesto odvedena prace v podstate zdarma, kdyby pracovat chteli... usetreni tak ci tak. Je to spatne podobne jako za komunistu vse nutne rizene statem, ac ke konci uz bylo podnikani do urcite miry povoleno. Myslim minimalne ve dvou clancich s nejakym Romem (bratrem Bangy?) jsem se docetl, ze sam Rom kritizuje, ze Romove nad sebou nemaji bic, ze se proste pouze chovaji tak, jak jim to stat umozni.

3 0
možnosti
Foto

Ano, tohle presne muzete napsat proto, ze v tom mestecku mate jenom 3 romske rodiny...

4 0
možnosti
PV

Já se nebiju v hruď že nejsem rasista.

Jo, když je to takhle truchlivě napsané, skoro by až slza ukápla, nicméně pokud s ním nikdo nechce sedět ne kvůli barvě, ale proto že je trochu hloupý (nebo třeba že trochu smrdí, to jsem zase potkával na základce já, než se uskutečnil dotyčného transfer na školu zvláštní), je to zcela legitimní a nerasistický důvod, ne?

11 0
možnosti
JM

Článek je agitka.. Asi si pan autor spletl plátek, lépe by se to vyjímalo na stránkách romea nebo nějaké parazitující neziskovky.

10 0
možnosti
PV

Mně by vcelku zajímalo, zda by byl otištěn či publikován článek v opačném gardu. Kdy do romské třídy přijde blonďatá šestiletá modrooká holčička, jak ji budou všichni určitě respektovat a každý se s ní bude bavit o panenkách. A kdo by pro ni moudře organizoval pomoc a s jakou by se u rodičů Rómů setkal odezvou a pochopením pro její záliby.

12 0
možnosti
MP

Jestli to nebude tím, že je opravdu hloupý. Šestileté děti se ještě neumí přetvařovat a nuceně společensky konverzovat s někým, kdo jim není sympatický. V našem domě bydlí asi osmiletá holčička a chodí si za ní ven hrát její spolužačka cikánka. Nevím, jak jí to jde ve škole, ale takto na potkání je to příjemná, slušně vychovaná a bystrá holka, která jistě němá o kamarády nouzi. V každé třídě se najde někdo, kdo do kolektivu nezapadne, a může být úplně klidně bílý.

7 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 38,65
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik