Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Můj hazard skončil u Kvarteta motýlů ! ... Skutečné příběhy mých spolupracovníků = Řidič MHD v době své přestávky na lince, proházel doslova svůj dům, sebevražda. Další řidič prodal dceři i psa, sebevražda ! Jiný mazaný řidič opustil volant a zřídil krčmu. Pozoroval úsilného kolegu, jak nadšeně hází ... Když už neměl co - dotaz - konec ? Jo, dáš mi pivo ? Jó. Odemknul na stroji kasičku a sebral jeho prachy. Přes plot se ve staré chalupě objevil syn matky, bydlí u ní - Neplatil jsem nájem ! Když ono to tak cinkalo a citrony již měly padnout ... Dobře - řidiči. Po noční směně jsem šel s kolegou - (vzal si brigo šichtu na buse), aby vydělal + nočním mistrem dílen ,na pivo. Asi po 15 minutách , sedím jako řečný u piva sám ! Kde jsou ? Jdu na WC - staří, pracovití i poměrně rozumní lidé tam stojí - Jako mladí kluci, idioti ! ... (Opravdu, z mé praxe) ... :-)

0 0
možnosti
DV

D82a66v25i45d 77V21l66k

10. 9. 2017 9:32

Mirku a víte kdo je prý absolutně největší Gambleři??? Vietnamci. Nahážou za večer do rulety dvě stě litrů srkají k tomu jednoho Jacka a Pepsi a jdou domů. Taky znám pár lidí, co je to úplně semlelo a kupodivu to nebyli žádní blbci.

1 0
možnosti
MV

Vlku, ty jsi ale primo vystavni tatinek!

0 0
možnosti
DV

D55a97v89i37d 39V18l16k

10. 9. 2017 8:32

No jen si dělej srandu kamaráde. Včera jsem dělal od 18.00 do 02.00 barmana na svíci svého syna a jel jsem jak fretka. Teď musím pěšky mazat do supermarketu , abych děckám koupil snídani a manželce, protože ty budou chrápat do 11 a pak valím mámě na oslavu narozenin. Jo pěšky musím , protože bych nadýchal.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,47
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik