Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

R^Ano, vždycky když se nám děcko vracelo odněkud se vše dávalo do původního stavu, také jsme to tak před mnoha lety měli...Žádné důkazy neřesti.;-D

2 0
možnosti
DV

D88a24v91i23d 48V32l33k

13. 8. 2017 15:10

hlavně držet slušňáckou lajnu;-D

2 0
možnosti
Foto

J42a92n42a 74M61a78j41o32v68á

13. 8. 2017 14:05

Tak jste si to užili všichni :-))) tak, jak se má. R^R^

2 0
možnosti
DV

D69a98v29i66d 52V94l78k

13. 8. 2017 15:22

jo přečetl jsem si ve skutečnosti 4 knížky;-D;-D

1 0
možnosti
MB

Každý příběh mívá pokrfačování. Pak děti odrostly a jejich rodiče je dali na studia, aby se jim tedy lépe žilo. Já to pak v Brně chápal jinak, že jsem byl vyslán, abych piva popil a děvčata poznal. Nepravedlivě vyhozen z internátu, pak na privátech. V Bystrcu pak i jakýsi zahradní domek. Kolega vzal barvu a na zeď napsal - Chceš-li ze života něco míti - využívej žen a pití ... Dále inovoval zbytečně dlouhé docházejí k poplenici tak, že tuto přemístil přímo z ulice vedle kamen ! Nedbal mých pokynů, aby lahve nedával pod postel ... Jednou přijedou rodičové, ááále ... Měl jsem tušení a hle ! Když jsem viděl zaparkovaného Moskviče s Bruntálskou značkou před domem ... Rej kolem zahradního domlu ! Poctivá matka spolužáka, učitelka vynášela přeplněné tašky vypitého skla - Temperementní otec Imrich, vážený rýsovač Strojosvitu a jeho vlající kravata v obleku - docela zručně kutálející popelnici zpět na ulici ... ! Proč nám zakázali dále bydlet na veselých studiích pospolu - to pravda nechápu dodnes ! :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,43
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik