Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Krásný, hned jste mě zvedl náladu po tom manažééérovi z Prčic co to rozvoral.

R^R^R^

2 0
možnosti
DV

D81a48v10i72d 92V61l84k

8. 6. 2017 9:10

Děkuji za přečtení Jirko:-)

0 0
možnosti

Davide, jasně, že jsi sexy! Každé(mu) se líbí přece něco jiného, a něco zaujme:-))) Mě by upoutaly ty ruce! Na ty jsem pes!:-D

2 0
možnosti
DV

D21a52v43i25d 30V11l39k

8. 6. 2017 8:49

A to ženský hodně mají rady chlapské ruce, že jo?

2 0
možnosti
Foto

Za pětikilo se na tebe usměju třeba 100x;-D

A teď vážně: neboj, i zadarmo.:-)

Mám stejný pocity, když na mě koketně mrkne nějakej sexy fešák,mezi 20-40lety. Člověk má pak tak nějak hezčí den, že jo.:-)

1 0
možnosti
DV

D64a45v96i42d 59V87l87k

8. 6. 2017 8:46

A k tomu tady Ti mladí jsou ne?

1 0
možnosti
Foto

Správný chlap se neptá, jestli je sexy. Správný chlap to ví.

Není to tak dávno, co se na mě velmi smyslně až svůdně usmála slečna tak v polovině mého věku. A pak ke mně vlídným hlasem promluvila: "Pane, chcete si sednout?"

Takže od té doby si raději užívám významných pohledů a úsměvů žen ve fabrice, protože ty naprosto přesně vědí, že když nahodí ten lehce smyslný úsměv, zakoulejí očima a takhle našpulí rty, tak pro ně udělám vše, o co si řeknou. A ještě z toho budu mít radost.

5 0
možnosti
DV

D47a32v79i71d 63V81l68k

8. 6. 2017 8:48

No ale to už je dost zjištné křenit se na Ajťáka!!

0 0
možnosti
DP

R^Pane Davide, někdy člověk potřebuje pomoc, aby po ránu mohl "nastartovat motor". Tady na severu máme zimu jak v Rusku, už dva dny prší (sice ten pozvolný déšť je moc vítaný, už tu hrozil suchopár) a ten strašný vítr dělá, že kapky deště nepadají svisle, ale letí vodorovně. No psí počásí, ale vlastně je to špatné označení, ani psům se ven moc nechce. Říkám si po ránu, že si musím přečíst nějaký šikovný blog na českém iDnes-u, abchy svůj mechanizmus mohl vůbec "rozjet", narazil sem hned na Váš blog a ten mi pomohl dostat se z té dnešní ranní zádumčivé severské nálady.R^;-) Jinak sem někdy na tom podobně jako Vy v dnešním blogu, zdá se mi, že se na mně nějaká mladice jakoby smyslně podívala, načež moje žena mě hned uzemní slovy "nic si nenamlouvej, ta holka by musela být totálně cinknutá, aby něco viděla na takovém opelíchaném dědkovi jako ty".;-(;-D

2 0
možnosti
DV

D26a46v24i19d 83V36l41k

8. 6. 2017 8:49

Jak jsou ty naše ženy kruté Dane;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,14
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik