Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Davide, ještě si občas ráda vyhodím z kopyta a někam odjedu nebo odletím... ale přísahám na holý pupek, že nejkrásnější dovolená byla kdysi dávno v paneláku v České Lípě. Seděla jsem v osmém patře na balkoně, sbírala lesní jahody (v truhlíku), popíjela víno a koukala na Vlhošť a Ronov (to jsou naše kopce tady), poslouchala Cata Stevense. Nikde nikdo nebyl (všichni se plahočili na dovolené) a jen pár malých cikánů si hrálo na chodníku. Dodnes na to vzpomínám.... Tak ať to dobře dopadne.:-)

4 0
možnosti
DV

D16a47v50i47d 69V73l78k

30. 5. 2017 15:49

Magdo, já jsem Vám chtěl pochválit tu knížku. Je to takové opravdově obyčejně krásné. Čtu každý večer před spaním dva kousky. A jste velmi příjemná dáma!

1 0
možnosti
MJ

Děkuju. Myslím, že mě čtou víc ženy, tak je to o to hezčí, že můj oblíbený Vlk...V

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,61
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik