Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už asi před týdnem jsem psal, že pan prezident hledá nového šéfa hradní stráže. A stejné má odvahu, když pustil paní prezident do cely s někým, kdo nosí svítivě zelený nátělník.

0 3
možnosti

Klídek, jak ráno říkali Mareš s Hezuckým na Evropě, kdosi volal do Pumy, jak to, že jim utekl takovej kšeft a Kajínka jim vyfouknul Adidas? A Puma že prý byla v klidu, se slovy: My máme podepsanýho zase Peltu" Takže to přihde zase do módy panděro, a určitě dřív než za 23 let;-D

4 2
možnosti
Foto

Panděro je pořád v módě. A to mé má dlouhou tradici!

3 1
možnosti
Foto

I55v38a28n 56M19a83r28e42k

24. 5. 2017 20:07

P.Vlku . 10.5.2017 jste zde ve svém blogu propagoval , že "správný chlap má mít panděro". No je to Váš názor , který Vám neberu, ale že byste jej ještě měl zdůrazňovat "svítivě zeleným nátělníkem" to se mi nechce věřit ? ! ;-(

0 2
možnosti
Foto

Správný chlap ano. Otázka je, jestli i správný vrah?

2 6
možnosti
Foto

soudě podle Kájínkových svalů mají se u nás vězni skvěle-co by jen normální chlap zaplatil za fitko a posilovnu aby si vypěstoval takové bicepsy nemluvě o tom, že ze suchých rohlíků vaím takové svaly nenarostou-to chce pořádný přísun bílkovin a kdo chodí do práce aby poctivě makal a uživil rodinu tak by asi na to cvičení ani neměl čas-divím se chlapům co poctivě pracují a nikdy z nich takév celebrity nebudou;-D

12 0
možnosti
PK

;-D;-D Vaším článkem jsem byl tak vystrašen, že jsem se hned dal na cvičení... a tak mě "švihlo" v kříži, že chodím zkroucený jak paragraf... Jak to před zítřejší noční rozchodím, to vážně nevím... a s tím Kajínkem musíme musíme kolegiálně něco udělat... Vždyť už Ivan Mládek tvrdil, že "chlapa dělaj brejle, pleš a břicho"... a přece si nenecháme zničit to, co dlouhá léta úspěšně budujeme...

2 0
možnosti
Foto

tomu co tvrdil Mládek se nedá věřit;-D

a pokud vás rozhodil pohled na vymakaného Kájínka co byste dělal kdybyste byl ženská a desetkrát za večer viděl v tv reklamu na dokonalé modelky v podprsenkách které pozvedají zpevňují a přiléhají? kdyby měl takové spodky-které zpevňují a pozvedají - třeba právě Kájínek tak vás asi rovnou klepne;-D;-D;-D

3 0
možnosti
VV

Vyborny clanek, jako vzdy. Ale karmu nedam, aby mela pata kolona o cem diskutovat.

4 1
možnosti
DV

D87a46v95i29d 55V47l49k

24. 5. 2017 13:51

Vladimíre to jste mě teda vytrestal za pátou kolonu.Jak já k tomu přijdu Sám bez karmy;-D;-D

6 1
možnosti
SB

Vážení, můžete mě tady kritizovat nebo zesměšňovat, jak chcete.

Před realitou, kam se Evropa řítí, však Vaši potomci neutečou.

10 2
možnosti
Foto

J24a36n72a 64M25a18j92o92v38á

24. 5. 2017 13:22

Já nevím, nějakou vzdálenou ozvěnou (jo, téma máte každý zcela jiné, ale i tak) jste mi připomněl Jiřího Klušáka. (Kdepak je mu asi konec..)

2 3
možnosti
Foto

Mám natočený takový film. Odehrává se na sklonku 19. století v Londýně a jmenuje se Topsy-Turvy http://www.imdb.com/title/tt0151568/.

Něco, jako "vzhůru nohama". A jedna z pomocných, ale důležitých rolí tam říká

“The more I learn about people, the more I like my dog.. což je vlastně citát amerického spisovatele Marka Twaina.

A čím více sleduji diskuzi na tomto fóru, tím více si tohoto citátu cením. I když sám žádného pejska nemám.

4 0
možnosti
MB

A není to jenom pejsek, co vám zoufale v životě chybí.

4 5
možnosti
Foto

,,Zeman rozdrtil definitivně "Kavárnu." Kruci, musím si koupit svítivě zelený nátělník." Inu, ovšem, asi;-D Ovšem, pokud na tom nátělníku nebude vidět logo, jako u Kájínka, asi by z toho nic nekoukoukalo;-)

0 1
možnosti
Foto

Davide karma, souhlasím však i s Janou Majovou, že díky Slavomíru Benešovi je diskuse plná námětů k zamyšlení nad celým spektrem lidského myšlení. Opravdu obohacující myšlénky. R^

12 3
možnosti
Foto

Ano, spektrum lidského myšlení je široké. Vejde se do něj spousta věcí. Tak třeba i zaujatost a podobně.

5 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik