Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Možná, že by s tím dalo souhlasit, ale jedině v případě, že by pan Kajínek prokazatelně vraždil. Co když opravdu vraždili policajti, v případu je tolik nejasností, že milost měla být udělena už dávno.

0 2
možnosti
Foto

Víte, Davide, někdy si říkám, jestli by i ten Kajínek nebyl lepší ;-)

1 1
možnosti
DV

D26a42v72i86d 37V66l63k

20. 5. 2017 9:48

Marie to snad ne ;-D a to nemám hradního pána v lásce.

0 0
možnosti
JN

no jo, kdo nebyl v base nemůže být prezident,

pár takových už tady bylo

1 0
možnosti
Foto

bingo pane Novák také mě to napadloR^

0 0
možnosti
VV

Nevim, zda zrovna toto je tema pro blog. Podle mne je tam mnoho nejasneho. Ale ono je vlastne jedno, kdo tam bude sedet. Horsi uz to zrejme nemuze bejt.

1 2
možnosti
JN

horší to může být vždycky

0 0
možnosti
Foto

no já mám dojem, že kandidát na prezidenta musí být bezúhonný, tj. musí mít čistý rejstřík. To mě trochu uklidňuje...ovšem návštěva pí prezidentové v kriminálu mě fakt pobavila. kdyby třeba navštívila někoho, kdo způsobil smrtelnou nehodu za volantem - to se totiž může stát úplně každýmu, ale že jde za recidivistou, co prokazatelně není žádnej beránek...

3 1
možnosti
VV

Jak ktery. Minimalne 3 ho nemeli.

2 0
možnosti
JL

Je to jak v pohadce. Kral, poslal kralovnu s misou buchet do satlavy. Podivat se, jak

se delikventovi dari.:-)R^

2 1
možnosti
PF

P65a62v10e73l 45F23o12r95t

19. 5. 2017 14:57

To jmeno se pise "Kajínek".

1 0
možnosti
DV

D20a27v56i64d 46V70l54k

19. 5. 2017 16:57

Dík ale už to tak nechám

0 0
možnosti

"Jiří je přece velmi fyzicky zdatný a se zbraní to skvěle umí" - Jenom aby to fakt s tou zbraní uměl, jestli totiž vraždu spáchali policajti z konkurenčního gangu, tak by byl celej blog na vodě. "Petr Žantovský: Je jednodušší nechat shnít v cele nějakého gaunera, než začít se rýpat v sotva zhojených bolístkách partiček uvnitř policie nebo justice"

3 2
možnosti
DV

D86a12v32i45d 23V93l27k

19. 5. 2017 14:52

Pane Šesták Kájínek začínal tak, že s pistolí v ruce přepadl kolem dvacítky benzínovou pumpu a pokud vím tak to nebyl jeho jediný kriminální čin. Takže je to recidivista.

11 0
možnosti
Foto

Myslím, že potenciálních kriminálníků je už teď na Hradě celkem dost. Jeden navíc nic neřeší.

7 0
možnosti
JP

Smrt jedno člověk je tragédie, smrt stotisíců je statistika

1 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik