Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Ne, Nemá ho mít. To jsou hrozný kecy, todlecto.

Davide, mně je to šumák, co jste zač a jak vypadáte, ale chlap prostě břicho mít nemá. V politice se částečně shodneme, tady a v češtině ne. Když po dlouhé zimě trochu přiberu, stydím se před svojí milou i sám před sebou.

Jezdím třeba na kole, cvičím, nechci vypadat jako tlustý valašský stréc. A nezlobte se na mě, ale od vás z toho čiší jakýsi alibismus, mindrák, křečovitá snaha o humor.

6 0
možnosti
GI

Vidíte, a třeba pro mě ho mít rozhodně má. Nemusí to být tlustý valašský stréc, ale takový ten bývalý sportovec, co v dobách největší slávy měl tak 180 cm a 90 kg (samo že samých svalů) a teď už se sportu nestíhá tolik věnovat, a tak mu ten jeho pekáč buchet povolil - no tak to je pro mě vzhledově ideál. Kam se na to štíhlí či hubení chlapi bez břicha hrabou. A s chlapem, který sportuje proto, aby nebyl tlustý, skutečně zdaleka nebývá taková zábava jako s chlapem, který sportuje proto, protože ho to baví, a na vzhled víceméně kašle. Ale samozřejmě všechno tohle je ryze subjektivní.

4 0
možnosti
Foto

Měkká chlupatá náruč...Něžná, ale pevná...R^

2 0
možnosti
DV

D25a29v86i10d 14V91l16k

10. 5. 2017 20:43

Ivanko moc mě mrzí ,že jsi nemohla na sraz.Na Tebe jsem se fakt těšil.

1 0
možnosti
Foto

Vtipné a osvěžující, díky za pobavení!!! R^

0 0
možnosti
DV

D36a70v50i60d 95V45l89k

10. 5. 2017 19:47

Díky Zdeňko, taky Vás občas čtu ,když Vás zachytím:-)

0 0
možnosti
Foto

A robka zadek! Moja řeč, Davide!;-)R^

4 0
možnosti
DV

D80a77v33i48d 31V47l97k

10. 5. 2017 19:47

Tak. Vzpomínám jak jsme si spolu dávali tu kačenku s nádivkou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Malá technická: s Gibsonem to byla Smrtonosna zbraň,ne Past. Ta byla s Brucem Willisem:-)

0 0
možnosti
DV

D50a19v19i40d 88V84l93k

10. 5. 2017 18:51

A jo ,máš pamatováka ,ale už to tam nechám ,nevadí?

0 0
možnosti
Foto

Člověk by se měl naučit dělat věci pořádně. Pokud nepovažujete vysportované krasavce za ženy, pak tedy "tvořili".

0 0
možnosti
DV

D57a46v12i38d 58V46l10k

10. 5. 2017 18:34

Máte plnou pravdu. Trapná hrubka opravena.

0 0
možnosti
DP

Jejda pane Davide, to ste mi teď teda nasadil brouka do hlavy;-)Při mé nadcházející návštěvě mé rodné země bych si tedy měl dát hodně vepřo knedlo zeló, a celé to zapít několika půllitry, potom při pobytu na Slovácku velké kusy slaniny a zapít flaškou vína, abych se dostal do vhodných parametrů. Bohužel moje žena Vaše názory ale vůbec nesdílí. Kdyby uměla česky, dal bych jí Váš blog přečíst aby pochopila správný stav věcí. Sice bych jí to mohl přeložit, ale mám důvodné podezření, že by tomu vůbec nevěřila a myslela si, že na ni zase šiji nějakou habaďůru. Tak teď mám dilema, buď se zařídit podle Vašeho blogu a riskovat domácí roztržku, ba co dím, dokonce i rozvod a nebo nechat si zajít chutě na bůček, slaninu atd. A teď babo raď.;-D

0 0
možnosti
DV

D71a47v44i63d 37V64l84k

10. 5. 2017 18:23

Já bych se najedl,zapil to pivem a pak bych o tom popřemýšlel.

1 0
možnosti
Foto

Ne, správný chlap nemá mít břicho. A na spaní se výrazně lépe hodí polštář - nepotí se. A ne, štíhlí chlapi zpravidla při sexu nesledují svou figuru.

A ty si tím stejně omlouváš jen svou vlastní lenost a pohodlnost.

5 1
možnosti
DV

D18a74v82i64d 95V39l54k

10. 5. 2017 18:17

Jen jsem chtěl napsat nevážný veselý blog pro zábavu nic víc.

2 0
možnosti
Foto

Tak už všichni blogeři, všechny blogerky a všichni čtenáři blogů IDnes vědí, že jste správný chlap

1 0
možnosti
JL

Nechte Vlka vlkem, o vás všichni vědí, že jste pravým opakem správného chlapa.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,44
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik