Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obecně vzato máte pravdu. Ale je to složitější. :-)

0 0
možnosti
DV

D11a96v74i12d 33V57l23k

4. 5. 2017 15:54

Ano nic není jednoduché.

0 0
možnosti
DV
JV

Mě tady taky teď štve na každé stránce ten zaflastrovanej Babišův ksicht 8-o

9 0
možnosti
DV

D60a69v64i75d 26V76l41k

4. 5. 2017 15:55

Mě taky to je manipulace jako prase.

3 0
možnosti
MV

Vlku, ty aktivisto!!!!!!...ja se z tebe podelam. Zejtra si to vyridime. ... a bez koblihy...

se mnou to vsechno kolem taky sije, ale nez bych dal jakymukoliv z tech holomku PR formou zminky jejich jmena na mym blogu, tak radsi chcipnu hlady - ba ne - spis zizni. (zklamal me teda uz i Vetvicka)

3 1
možnosti
DV

D24a22v49i78d 63V56l65k

4. 5. 2017 15:53

Jenomže mě to vnitřně trhá, když bych to vzal tak , že mu tady vlastně vydělávám prachy, tak jsem chtěl napsat, jak to vidím, protože včera jsem dvě hodiny s manželkou probíral, jestli se tady na to nevykašlu. Tak jsem si to potřeboval srovnat!!

1 0
možnosti
Foto

A kteřípak ti čistí asi jsou, Davide? A nezvlčí až se dostanou ke korýtku?

3 0
možnosti
JT

Tož Davide, Tvůj recept uplatňuji už notnou dobu u voleb komunálních, tam si ty lidi opravdu umím vybrat (napříč kandidátkami) a na malém městě se známe. U parlamentních voleb také vím koho nechci a nechci už ani menší zlo. Bohužel kapříci si volební zákon přizpůsobili svým potřebám a musíš zvolit jen jednu stranu z celokrajské kandidátky (jen můžeš kroužkovat). Změnit to můžeme, pokud by se velká většina shodla na jedné nabídce neparlamentní strany. Uvidíme, už jsme tu měli kroužkovací revoluci a koblihy - obojí přineslo asi poloviční proměnu sněmovny. Bohužel asi "genius loci" parlamentu naději, že to ti noví změní, proměnil, že naopak ti noví se změnili, přizpůsobili. Pravdou ale je, že Babiš s tím docela zatřásl, ale pak se ukázal.

2 1
možnosti
  • Počet článků 653
  • Celková karma 39,44
  • Průměrná čtenost 4967x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik