Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J94i10ř43í 44U25r68b20a72n

18. 2. 2017 23:15

Forma nádherná, ale ti dva chlapi mi k tomu děcku stejně nějak nepasujou... přesto karma, není podmínkou vždy souhlas, každý na to můžeme pohlížet jinak...

0 0
možnosti
DV

D25a97v62i22d 76V18l61k

19. 2. 2017 15:39

tak za tohle děkuji moc JirkoR^

0 0
možnosti
Foto

J79a71n97a 91M90a11j30o33v81á

17. 2. 2017 21:37

Davide, z mnoha důvodů tohle nedokážu komentovat, ale toběR^

0 0
možnosti
Foto

Tedy to je masakr tahle diskuse! Davide, díky za tenhle článek.R^ Myslím, že přesně vystihl, o čem tahle mediální bublina je. Pokud si někdo troufá (viz sáhodlouhá diskuse) žonglovat slovy, co je "normální", "přirozené", " v souladu s přírodou", atd., patrně má doma certifikát, že je zcela normální a tudíž jeho názory jsou neotřesitelné a jediné správné. Realita je, obávám se, někde úplně jinde.

Právo osvojit si dítě by měli mít lidé, kteří k tomu mají prokazatelně předpoklady (jak materiální tak citové), to si snad dotyčné instituce více než důkladně prověřují. Netuším, proč by mělo být kritériem "vhodnosti" osvojitelů jejich pohlaví.

12 0
možnosti
DV

D15a75v10i68d 18V71l39k

17. 2. 2017 14:57

Teda ale mohutně jsme tady podiskutovali .Děkuji všem za slušné příspěvkyR^

0 0
možnosti
Foto

To, Davide, není zač. Putin nás platí a vůbec ne špatně.

0 0
možnosti
Foto

Tady nezbývá než dát R^

A přiznám se, že jsem svého času ve své zaslepenosti byl velmi proti adopcím dětí homosexuály.

2 0
možnosti
Foto

A dobře jste byl zaslepený. Je to totiž složitější.

0 0
možnosti
Foto

Já už o té rodině jednou psal. Šlo o dva nevychované spratky, děti našich emigrantů v USA. Na zahradě v Hradešínské ulici jsem si těch kvítek užil do sytosti.

Ale, nechci psát o americké výchově, ale o tom, že tatík těchto nezvedenců byl gay. Jeho manželka nám vyprávěla, že ten sex s ním nebyl nic moc, a hlavně ne moc často, ale ona byla mladá, neznala život a tak jí to tak nepřišlo.

Ovšem, po emigraci do USA pocítil ten chasník šanci, že v Americe je na tyto věci jiný náhled, než v Husákovské ČSSR. A tak udělal Coming Out a odešel žít s přítelem.

Manželka ho zapřisáhla, aby rodinu nerozbíjel a spal se svým přítelem tak často, jak bude chtít. On ovšem šel "za hlasem svého srdce", ale spíš podbřišku.

Rozbil rodinu, nechal děti jako poloviční sirotky a nakonec snad ještě bude chtít se svým přítelem adoptovat nějaké dítě, aby mu nebylo tak smutno.

Nakopal bych ho, i s tou jeho gay nafoukaností, do měkkých částí dolního konce zad.

A to s pořádným rozeběhem.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ano, David má pravdu. Muž nemůže otěhotnět. Ale zajímalo by mě, kolik je u nás takových případů, kdy ženatý gay odejde od rodiny a pak si s přítelem nárokují adopci, aby měli něco "společného".

Myslím, že nula případů to nebude.

0 0
možnosti
ZS

Vlku se srdcem beránka ... právě jsem podlehla vašemu kouzlu (nebojte se, jsem vdaná matka tří dětí ) .. .vlastním blond vlasy a doma mám Kena s bříškem, když si vezmu podpatky, jsem o dvě facky vyšší, než on ... toho ovšem nevlastním, podlehl dobrovolně a jak říká, rád ...V

1 0
možnosti
DV

D44a57v38i30d 54V28l62k

17. 2. 2017 12:47

Já se nebojím ničeho Zdenko a děkuji za přečtení.:-)

0 0
možnosti
KB

Působí to na mě jako křečovitá snaha o obhajobu ve stylu, někoho vychovávají dva slušní chlapi, někdo je zase tlustej, no a co?

1 0
možnosti
Foto

Přesně. Je to křečovité, násilné a prvoplánové od začátku do konce.

0 0
možnosti
Foto

Na jednu věc se stále zapomíná. Svěření do péče nebo do adopce se nikdy nemá dělat v zájmu žádného rodiče, či osvojitele, ale vždy v zájmu dítěte.

A na to se při těch nátlakových akcích o jakékoli adopce zcela zapomíná.

Nejde o zájem dětí, ale o zájem o ďěti pro radost těch, kteří je ze svého dobrovolného rozhodnutí mít nechtějí.

0 0
možnosti
DV

D11a34v17i13d 85V52l81k

17. 2. 2017 12:20

Můžu se zeptat jak může otěhotnět chlap i kdyby chtěl???8-o8-o8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 652
  • Celková karma 38,70
  • Průměrná čtenost 4974x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik