Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pěkně napsáno....podepisuji asi proto,že jsme si věkově blízko....

2 0
možnosti
Foto

R^Tohle už tu před časem bylo.;-) Tehdy nemělo být na prvních stránkách slabikáře "máma mele maso", že ty genderové nevímco... Vydali alternativní slabikář s jinými, "vhodnějšími" texty... A děti to nemohly přečíst, na první čtení se to prostě nehodilo.;-D

1 0
možnosti
Foto

Rozhořčení nad údajnou kritikou Žáčkovy básničky ze strany sufražetek čtu už asi po sté. Nikde jsem však neviděl odkaz na zdroj. Co když je to hoax? Co když si to napsal J.Žáček pod ženským pseudonymem sám, aby upozornil na svoji tvorbu?

3 1
možnosti
HV

H89o35n78z50a 92V13r84á95n61a

23. 1. 2017 16:23

Nooo, on je i to vlastně způsob reklamy... Viz např. tu to (údajné) odmítnutí dát zpropitné černošce. Holka je slavná, dostala něco peněz od pobouřených lidí a restaurace má reklamu jak bejk...

1 0
možnosti
DV

D82a80v84i55d 89V84l25k

23. 1. 2017 16:11

Není doufám ten můj blog mužsky šovinistický? Já se nechci přidat na stranu proti- ženských siláckých keců, jen bych chtěl aby v tom ženském obrození, které tady permanentně probíhá tak nejméně sto let, zůstal zachován zdravý rozum.

1 0
možnosti
MV

Vlku, zadny strachy - zdravej rozum zvitezi nad lzi a nenavisti

0 0
možnosti
EH

Jedná věc je šílení feministek a druhá věc jsou místní zástupy mužů vyjádřující se k ženským otázkám. Ještě ne tak dávno, kdyby byl internet, tak by tu byly blogy o tom, že žena nemůže mít volební právo, protože není dost chytrá. ;-)

Já mám spíš obavy o muže. Je jasné, jaká je role ženy, ale jaká je role muže? :-)Zabezpečit rodinu materiálně? Ubránit stát či pouhou rodinu před násilím? Role ženy se nezměnila, jenom k rození a výchově ještě přibrala ty mužské role, zatímco muži získali víc svobody. Pokud nechtějí, nemusí vychovávat, živit ani bránit. A není tu ani žádný společenský tlak, který by to vyžadoval.

6 0
možnosti
DV

D87a18v84i57d 10V46l27k

23. 1. 2017 16:08

No já nevím.Já myslím , že se to u mužů taky mění.Otázka je kam.Já myslím ,že role muže je pořád stejná teda kromě toho , že jsou ženy finančně nezávislejší . A nevím jestli je to jen ženská otázka.Otázka zachování rodu se přece týká obou pohlaví. Jinak já ženám fandím.

0 0
možnosti
Foto

Těm sluníčkářům v té básni nejvíc vadí asi poslední verš "aby svět byl v pořádku". Řádu a normálnosti se levice a pokrokáři bojí jako čert kříže.

0 0
možnosti
EH

Pokrok je taky třeba, jinak bychom ještě byli v prvobytně pospolném řádu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

nezměnilo se nic, jenom tu je několik hlupáků, co neví, co roupama dělat.

5 0
možnosti
VF

Nic se nezměnilo.

I manažerka, inženýrka či soustružnice, nebo žena za pultem přijde z práce a s láskou se přitulí ke svým dětem, pohladí je a má je z celého srdce ráda.;-)V

5 0
možnosti
DV

D19a24v38i91d 15V92l23k

23. 1. 2017 15:16

Já si to taky myslím, že to tak ve skutečnosti je. Mateřská láska je podle mne nejhlubší cit v lidské společnosti.:-)

3 0
možnosti
SB

Pane Vlku, Vám jsem dosud karmu nikdy nedal, ale nyní ji ode mne dostáváte.

0 0
možnosti
DV

D59a30v12i74d 34V54l94k

23. 1. 2017 15:10

No co Vám na to mám napsat? Trochu jste mne vyděsil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,57
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik