Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

Nevím o jaké nenávisti mluvíte. V životě jsem vystřídal 3 zaměstnání, do ukončení studia spoustu brigád, ale nikde jsem nepotkal roma. Mám si jich tedy vážit? Ne, ale prostě mi můžou být ukradeni.

Je to nenávist?

15 0
možnosti
Foto

Já bych zvolil jiný, výstižnější výraz.

0 0
možnosti
TB

Já myslím, že to hystericky zveličujete ;-)

12 0
možnosti
DV

D54a56v36i32d 37V35l98k

11. 1. 2017 14:02

A já myslím , že to bagatelizujete ;-)

0 4
možnosti
SB

Ta česká nenávist začala Romy.

.............................

A v které zemi, kde Romové tvoří statisticky významný podíl na celkovém počtu obyvatel, k nim většinový národ má lepší poměr?

Na Slovensku? V Maďarsku? V Rumunsku? v Bulharsku? v Černé Hoře? V Srbsku? Ve Francii? V Itálii? Ve Španělsku?

Troufám si říci, že nikde. Takže buď je chyba v Romech, nebo je chyba ve smýšlení lidí, ale rozhodně to není česká specialita.

23 0
možnosti
DV

D37a38v73i48d 84V42l45k

11. 1. 2017 13:43

Pane Beneš třeba Babišovi poslalo 2500 udavačů udání na svého hospodského, Vsadím se s Vámi , že 99% těchhle bonzáků jsou běloši jak tvaroh.

0 6
možnosti
MV

ja teda nevim, ale kdyz hlupaci komentujou cokoliv, radsi delam trisky, nebo jen tak cumim do nebe - to je mnohem prinosnejsi...

5 0
možnosti
DV

D14a11v11i29d 53V80l61k

11. 1. 2017 13:38

A ty máš strejdo Valičku zasejc pravdu,ale prostě se jednou za čas rozčílím no.

0 0
možnosti
JS

...podle sebe, soudím tebe... to platilo a platit bude...

Ti, co překypují nenávistí ke všemu a všem, nejvíc nenávidí sami sebe. A tím jsou v začarovaném kruhu. Dokud na ně nedojde.

Ale dojde na každého, ačkoli ne hned :-)

6 0
možnosti
ZZ

promiňte pane, v dobrém : nechcete se pokusit zhubnout ?

1 0
možnosti
MV

jasne, a cernosi at zbelaj a z muslimu at se stanou krestani a svet bude ruzovej a laska kolem nebude mit konce...

4 4
možnosti
JB

Opravte si to, seniory už mladí nenávidí.

0 0
možnosti
DT

Tak ono je to spíš takove oboustranné..

0 1
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,56
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik