Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Pche, že Vy jste nikdy nebyl cyklistou! To byste tenhle text psal druhej den po vynálezu internetový diskuze:-)

0 0
možnosti
DV

D93a14v43i73d 28V97l68k

11. 1. 2017 19:40

A to je možný;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MP

Dal jsem si tu práci a přečetl zmíněnou diskuzi o obézní ženě. Téměř všichni se v ní podivovali tomu, jakým způsobem se lze dopracovat ke 300 kg váhy a jak se asi s takovou hmotností žije. Objevilo se samozřejmě i několik uštěpačných poznámek, ale o nějaké nenávisti "naprosté většiny" nemůže být řeč. A tak je to se vším. Lidem vadí, že mezi Romy je oproti většinové populaci silně nadprůměrné procento nezaměstnaných a kriminálníků. Lidem vadí, že s neprověřenými migranty z nekompatibilních kulturních okruhů přichází do Evropy rizika všeho druhu. Proti pracovitým a relativně bezproblémovým Vietnamcům nebo Ukrajincům jsem ale žádné výhrady nezaznamenal, tudíž o nějaké obecné nenávisti k imigrantům nemůže být vůbec řeč. Takže si už přestaňte vymýšlet nesmysly a svádět reálně existující problémy a rizika na nenávistné primitivní Čechy.

19 0
možnosti
DV

D50a67v73i98d 74V67l32k

11. 1. 2017 19:43

Vy žijete ve svém světě .Vidíte jen to co chcete.

1 9
možnosti
Foto

Já si spíš říkám, že to nechají zajít tak daleko, že je záchranáři vyndavají oknem...8-o8-o8-o Btw. některé z nových drahých léků na cukrovku hradí pojišťovny pouze omezenou dobu, pokud pacient nehubne. A to je protestů!

1 0
možnosti
PK

Nejste horší, jen tlustší :-). Ale i to je relativní, proti některým jste zase hubenej. A někteří až moc hubení by radši byli tak tlustí a zdraví jako Vy :-). Je smutné, že se o tom musí psát blog, ale připomněl jste mi vyprávění jedné kamarádky, jak ji okolnosti naučily nenávidět tlusté lidi. Jezdila totiž každý den v ranní a odpolední špičce autobusem na sídliště, a když bylo tlustých cestujících, co zabírali víc místa, moc, tak se tam jednoduše nevešla a musela čekat na další spoj... a někdy ještě na další... Někdy nenávisti vznikají docela obyčejně.

0 0
možnosti
DV

D71a54v58i62d 40V63l30k

11. 1. 2017 17:49

No ale tahle nenávist měla alespoň nějaký důvod i když diskutabilní. Víte já o tom vlastně psát nechtěl. On se do člověka furt někdo trefuje, když je trochu jinej, takže já má prostě pro toho černocha v letáku pochopení. Hlavně to dělají gerojové na internetu bezpečně schovaní do anonymity svých bytů. Do očí by to člověku asi ani neřekli.

0 0
možnosti
DV

D79a80v93i73d 21V51l36k

11. 1. 2017 16:57

Já vlastně takovéhle blogy už psát nechci. Jenže občas mě to prostě rozčílí.Nejhorší na tom je, že nás tímhle nenávistným směrem postrkují naši drazí politici. Pan prezident zcela cíleně vyvolává xenofobní nálady a tím pracuje na své zbytečném znovuzvolení(zbytečném proto, že je v tak špatném zdravotním stavu, že by rozhodně kandidovat neměl) Ministr vnitra Chovanec vymýšlí hovadiny typu , že magory s pistolí zastřelí jiný civilní magor s pistolí atd. A prostý lid jim to žere nenávidí imigranty, kteří tady žádní nejsou a nebyli a každého, kdo je jen trochu jiný. Je to smutné milí Češi. My všichni, černí, bílí, žlutí, tlustí, malý, velcí jsem stejný živočišný druh Homo Sapiens. Někteří jsem prostě špatní a někteří dobří, to je všechno. Děkuji za přečtení, příště budu už zase jen rozesmívat.

5 2
možnosti
JH

Nebuďte zbytečně skromný - rozesmíváte především těmi svými "angažovanými blogy:-)

8 1
možnosti

Davide, myslím, že jsi to vystihl přesně. Prostě hlavně, aby byl důvod...R^

2 1
možnosti
JH

Žádný strachy, autore, Vy určitě nejste ani tlustej, ani podlézavě multikultruní dobrosef:-)

4 0
možnosti
DV

D14a32v63i43d 80V67l84k

11. 1. 2017 16:06

Tlustej jsem a neznám definici multikuturního dobrosefa pane Havránku. Mě totiž tady to škatulkování na sluníčkáře a dobro..ry a správné Čechy dost štve. Lidé jsou většinou jen dobří a špatní

4 1
možnosti
RE

Teda Davide, ještě, že se svými zhruba 120ti kily spadáme do běžného českého průměru!!:-):-)

0 0
možnosti
DV

D29a86v41i67d 22V83l79k

11. 1. 2017 16:07

Myslíš Romane?;-D

0 0
možnosti
Foto

Ste se hezky rozjel, Davide. Nevím ale, jestli správným směrem.

5 1
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,60
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik