Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Znám!!:-) A plně sdílím ten krásnej pocit být Hrdinou bez násilí. KarmaR^

3 0
možnosti
MV

libil se mi rozjezd, dojezd se dal, bohužel, odtusit....ale fajnove skladate slova vedle sebe. libi moc!

3 0
možnosti
LN

..znám .R^..o¨jen jsem se omezil na působení gravitace..když dva pubertální blbečci nechtěli pusti stejně pubertální holčin nabřeh...jednak ji málem utopili..ajednak dohali k pláči a nadávkám....to je zarazilo a nechali ji vylézt na břeb bazénu...stál jsem na hraně...a z metru výšky jsem mezi ně "na placáka"  spadl....150 kilo udělá své...chlapci byli nějak rozkašlaní..když jsem od nich vznášel pryč....(neplavu..vznáším se..jsem nepotopitelnej)...;-)

10 0
možnosti
VM

karma,

ale to jméno toho profesora jste si taky mohl vymyslet nějaké uvěřitelnější...

1 0
možnosti

V90í71t 46Ž34í42l97a

22. 7. 2014 12:48

Nádhera. R^

Akorát možná úvod je moc moc dlouhej a obávám se, že část čtenářů nedočte až do supr konce...

2 0
možnosti
Foto

I14v74o 34C32i34l43i53c51h

22. 7. 2014 13:27

Vždyť se to četlo zcela samo R^;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,61
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik