Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jarda to tady přebírá.

Kdo si vlastně koho vybírá??? Zaměstnavatel zaměstnance, nebo je to dneska vlastně naprosto obráceně? A když do toho ještě kecá žárlivý manžel..........

„ Prásk!!!!" rozlítly se dneska dveře v Gruntu v Olomouci, až jsem nadskočil za kasou.

Hergot, co je? To vypadá to, že se přiřítil Babiš , že to tady kupuje a přebírá. Mžoural jsem přes regál ke vchodu.

Do krámu napochodoval malý šlachovitý mužík v nátělníku, sandálech, džínových kraťáscích, zaříznutých do půlky půlek a kolem pasu obrovskou ledvinku.

Kruci, to je nějaký exot .“ Napadlo mě, když jsem zaostřil na jeho kérky , které pokrývaly celou horní polovinu těla. Kdo mu to dělal takové hrůzy, dyť je to jak malované kopytem. Kriste, on tam fakt má i mořskou panu.

Mužík sebevědomě dokráčel k pultu:

„Ty si ten Vlk, co hledá prodavačku??“ Napřáhl na mě výhružně prst.

„A vy budete asi……………?“ Seplo mně to v hlavě hned.

„No Jarda, já sem Jarda od Růženy, co tady u tebe od prvního nastupuje. Jdu si tě omrknout Vlku, jestli jsi jako slušný chlap! Co na mě tak čumíš vole?“

„Promiňte, já si jen prohlížím ty kérky, co máte všude po sobě.“

„Supr co? Zíráš?. Napumpoval Jarda bicák a mořská panna zamrskala ocasem.

„To je komiks z Valdic vole!“

„Jako z kriminálu jo?“ Hlesl jsem.

„Jasně vole, celkem patnáct let v krimu, samá poctivá LP-íčka se zbraní.“

Hergot, ten prcek má určitě v té ledvince bouchačku. Prolítlo mi hlavou.

„Vlku takže já jsem si tě omrkl, nepřipadáš mi ani trochu nebezpečný, jsi viditelně fyzicky za zenitem, takže Ruža od prvního nastupuje!“

„Ale já jsem si paní Růženu nevybral.“ Hlesl jsem statečně.

„COŽE???!!!“ Zařval Jarda a rozpumpoval kladiva, až to vypadalo , že mořská panna vyskočí z bicáku.

„Co máš Vlku proti Růženě, co ti vadí? Diskriminovat nás nebudeš!“ Šermoval mi prstem před obličejem.

 „ My ti to tady s Růžou rozjedem……….."

Tak jsem si to rychle v hlavě představil, jak mi to Růža s Jardou z Valdic na krámě rozjíždějí, popadl jsem smeták a vymetl toho skrčka ven. Nemám sice žádnou kérku, ale jsem dvacet pět let ženatý a tak mám pro strach uděláno.

Holt, nejenom Valdice jsou tvrdá škola.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: David Vlk | pátek 23.6.2023 13:39 | karma článku: 32,20 | přečteno: 1087x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 23,16 | Přečteno: 858x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,52 | Přečteno: 6895x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,47 | Přečteno: 1642x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,46 | Přečteno: 4673x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,59 | Přečteno: 2552x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

V Litvě volí prezidenta, do druhého kola postupují Nauséda a Šimonytéová

13. května 2024  6:36

V druhém kole litevských prezidentských voleb se utká dosavadní hlava státu Gitanas Nauséda s...

Slunečný začátek týdne ve středu vystřídají přeháňky. O víkendu bude bouřit

13. května 2024  6:20

Počasí v Česku bude zpočátku týdne slunečné a s maximálními teplotami až do 25 °C. Změna ovšem...

Jeden za šest, dva za deset. Překupníci ošidili na hokejovém MS už stovky lidí

13. května 2024

Premium Jeden za šestku, dva za desítku, říká u vstupu do metra Českomoravská v Praze u areny zhruba...

Nábor do ochranky pro olympiádu v Paříži selhává. Chybí osm tisíc lidí

13. května 2024

Premium Nedostatek bezpečnostních pracovníků na nadcházející letní olympiádě v Paříži vyvolává vážné obavy...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,57
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik