Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Šéfe, já byl v URNĚ.

Historky bezdomovce Dušana jsou kořením mého každodenního třináctihodinového působení za pultem. Za trochu procházejícího proviantu dostanu vždycky malý kousek jeho osudu.

V pátek se zase přišel ke mně do krámu ohřát bezdomovec Dušan.

 "Šéfe, já teď nic nechci, já jsem vás přišel jenom pozdravit. Šéfe, dneska jdu na pracák , tak třeba dostanu nějaké prachy. A pak šéfe přijdu a něco si u vás koupím. Šéfe, za prachy a zaplatím jako velký  Grand, aj dýško Vám nechám."

 "Tak na to se těším Dušane, ať Vám to teda dobře dopadne." Usmál jsem se.

 ""Šéfe a to vám musím říct . Včera mě přepadli policajti. Trochu na mě dělali bubu, mírná nakládačka a pak se mi hrabali v batohu a já tam mám ty hadry, jak jsem byl v té URNĚ, chápete, já jsem byl kdysi profesionál, stroj na zabíjení, Rambo je proti mně hadra. A oni jak tam našli ty moje staré urňácké rukavice, tak začali blekotat a normálně se mě báli. Já to na nich normálně viděl, jak byli podělaní až za ušima a tak já jim říkám:

 " Chlapi, nebojte se, já vás nezbiju.""

Dodal bezdomovec Dušan a hleděl na mě kalným očkem, utopeným v každodenní dávce krabičáku, jestli mu to jako věřím?? Jestli mu to jako žeru?

 Zřejmě jsem s moc vyděšeně netvářil a tak proti mně napřáhl své pokroucené a špinavé ruce a dramaticky pronesl:

 "Šéfe, tyhle ruce.............tyhle pracky............ to jsou zbraně, ony to nezapomněly."

 Aha.........Tak už je mi to jasné, proč je Dušan bez práce.

 On má totiž místo rukou zbraně.............. a viděli jste snad někdy, jak třeba takový samopal Kalašnikov drží lopatu???

Autor: David Vlk | neděle 9.4.2023 8:22 | karma článku: 29,88 | přečteno: 1203x
  • Další články autora

David Vlk

Nejlepší kuře je roštěnka!

Klasik tvrdí, že opravdové porozumění může nastat pouze mezi mužem a mužem. Že by to byla pravda? Ovšem kdo vlastně porozumí složité mužské duši?

17.5.2024 v 9:59 | Karma: 32,53 | Přečteno: 1308x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 24,67 | Přečteno: 967x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,58 | Přečteno: 6944x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,59 | Přečteno: 1666x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,48 | Přečteno: 4686x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Kvůli nehodě kamionu je uzavřena D35 u Olomouce ve směru na Mohelnici

18. května 2024  7:39,  aktualizováno  7:45

Kvůli nehodě kamionu byla dnes časně ráno uzavřena dálnice D35 u Olomouce-Nemilan ve směru na...

Vláda se bude zabývat budoucnosti zóny Plzeň-Líně. Letecká záchranka zůstává

18. května 2024  7:23

Ministři se po stažení plánu na budování továrny na výrobu baterií do aut v loňském roce znovu...

Máš jiný názor? Tak tohle je výsledek. Kaliňák o zákulisí atentátu na Fica

18. května 2024

Premium Je jedním z nejbližších lidí premiéra Roberta Fica ve straně Smer-SD. Byl ve všech Ficových vládách...

Se samopalníky šli svrhnout komunisty. Proč největší Prokešův puč nevyšel

18. května 2024

Premium Před 75 lety, v polovině května 1949, se měl odehrát vůbec nejvážnější ozbrojený pokus o svržení...

  • Počet článků 655
  • Celková karma 36,15
  • Průměrná čtenost 4951x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik