Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Měl jsem "Významný kontakt!"

Včera mi přišla na mobil smska od Krajské hygienické stanice, že jsem byl ve "Významném kontaktu s osobou nakaženou Covid 19." Okamžitá registrace do systému nutná

Tak i mě dohnala vládní proticovidová opatření.

 Včera mi přišla smska od Krajské hygienické stanice, že jsem byl ve "Významném kontaktu s osobou nakaženou Covid 19. Krve by se ve mně nedořezal .

"Hergot, teď půjdu určitě do karantény, nebo mi rovnou zavřou některou z mých prodejen. To budou strašné materiální a finanční škody!!"

 Ve zprávě stálo, ať se okamžitě zaregistruju a nafasuju termín PCR testu.

Jen mi nesedělo, že tam bylo napsáno: Pro ADAM ZA.... No já přece nejsem Adam Za...., tak jsem se na to vyprdl, že jako budu dělat mrtvého brouka, ale další den mi přišla další stejná SMS, ať se okamžitě registruju, tak jsem teda nakonec tu registraci rozklikl a tam se mě naštěstí ptali, jestli jsem Adam Za....????

 No nejsem, celý život jsem David Vl. Tak jsem odklikl, že ne a považoval to za vyřízené .

Ovšem asi za deset minut mi zazvonil mobil  az hygieny volali, jestli jsem otcem Adama Zamotala. Tak jsem chvíli zpytoval svědomí, jestli jsem měl někdy "významný kontakt" s nějakou krásnou paní Zamotalovou??? Aj notýsek jsem radši prolistoval???? V hlavě mi to šrotovalo jak v elektronické pokladně, když se někdo snaží zaplatit přes platební terminál svojí zdravotní kartičkou a uznal jsem, že takhle významný kontakt určitě ne!!!

  A tak slečna řekla, že si to tam nějak udělají, že to je asi chyba u nich v datech.

 Nechápu to. To mi jako nějaký pan Zamotal ukradl telefonní číslo? Nebo na mě chce přepsat svého syna?

 Tak jsem to radši preventivně líčil manželce, jak jsem se stal obětí systému. Její reakce mě překvapila:

"Dneska spíš na gauči, určitě zase kecáš a jsi dneska bez oběda i večeře, protože jsi recidivista a mizera a máš určitě někde nemanželské děcko!

 Hergot lidi...... já jsem v tom přece úplně nevině, přece nemůžu mít nemanželský děcko, když neproběhl "Významný kontakt" a Covid už pak taky vůbec ne!!!

 No ...........ale možná by to bylo hezký...........prej: "Významný kontakt" Zní to hezky a jednoho spratka navíc bych ještě snad taky uživil. 

Autor: David Vlk | pátek 14.1.2022 13:37 | karma článku: 44,71 | přečteno: 9314x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 4,74 | Přečteno: 56x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,49 | Přečteno: 6838x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,34 | Přečteno: 1616x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4664x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2534x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Pokroková a proti válce. V Rusku končí poslední škola vyučující „podle Západu“

4. května 2024  8:39

V Novosibirsku končí soukromá škola Novokolledž, která si jako jedna z mála v Rusku ústy svých...

Zdanění bezdětných, výpovědi bez důvodu. Fiala chce širokou shodu a klid

4. května 2024  7:55

Z programových návrhů, se kterými přicházejí strany vládní koalice rok před volbami, mají podle...

Rusko do konce srpna zakázalo vývoz cukru, chce zajistit stabilitu na trhu

4. května 2024  7:16

Rusko přechodně zakázalo vývoz cukru ze země. S odkazem na vládní nařízení o tom píší ruské tiskové...

Španělské ministerstvo se rozhodlo zrušit cenu býčích zápasů. Vyvolalo kritiku

4. května 2024  7:05

Španělské ministerstvo kultury se rozhodlo zrušit národní cenu býčích zápasů. Informoval o tom...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 654
  • Celková karma 35,10
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik