Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Andy a Monča v Zoo.

 Já vím, padesátiletý chlap sám v zoo je skoro stejně divný jako chlap, co rád žehlí. A já teda rád nežehlím, já vlastně vůbec nikdy nežehlím.

Dneska jsme byl sám v ZOO Lešná. Nikdo se mnou nechtěl jet. Půlka děcek vyspával po mejdanu a druhá půlka měla rande. Žena byla v práci a tak jsem šel sám.

 Já vím, padesátiletý chlap sám v zoo je skoro stejně divný jako chlap, co rád žehlí. A já teda rád nežehlím, já vlastně vůbec nikdy nežehlím, ale zvířata mám prostě rád. Ostatně jako Vlk jsem jedním z nich.......... aj tu blechu do kožuchu občas chytnu.

No ale upřímně bylo to super, zaslechl jsem pár skvělých hlášek a odrovnala mě jedna fotící scénka. Obsahem i jmény účastníků. Oni se totiž opravdu jmenovali Monika a Andy. Ale pan premiér to nebyl.

 Ona: kráska s havraními vlasy a mnoha tetováními ugrilovaná na Chorvatském sluncí do hněda.

 On zachovalý skoro padesátník, co si s novou babou hraje na mladíka.

 Sedím na lavičce před výběhem afrických sudokopytníků a piju hnusnou Colu zero cukru. Proč piju hnusnou Colu Zero? Já nevěděl ,že je tak hnusná. V tom ona Monča přiskotačí k ohradě a po středo-česku zazpívá:

"Helé Andy, uděláš mi prosím fotečku?"

 "Každopádně Moni." Odpoví ochotně Andy a bere si zlatorůžový Ajfoun s obrázky jednorožce.

 "Tak počkéj zlato, já se tady trošku nastajluju." Pohodí Monika vlasy, předsune nožičku, jak to viděla v příručce Cool mobilní focení a ručku zalomí v lokti jak kachna křídlo a srovná střapce na drahé kabelce.

 "Helé tak můžeš zlato."

"A Moni jak to chceš? Chceš jako normální fotku, nebo fotku na Instáč???"

  "Hele Andy........ zlato a jaký je v tom rozdíl?" Pohodí Monča znovu hřívou a rozepne růžovou mikinu a popotáhne si podprdu.

 "No jestli tam mají být víc vidět ty kozy ve výběhu, nebo ty Tvoje???"

 

Autor: David Vlk | neděle 5.9.2021 7:59 | karma článku: 35,08 | přečteno: 1511x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 16,95 | Přečteno: 453x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,49 | Přečteno: 6851x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,35 | Přečteno: 1625x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4666x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2536x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 36,98
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik