Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tož už su teda očkovaný proti Covidu.

" Dvě dávky" Slovy klasika tedy ještě nemám, zatím jsem byl na prvním "pichu." Jsem dneska takový nějaký hadrový, ručka lehce bolí. 

" Dvě dávky" Slovy klasika tedy ještě nemám, zatím jsem byl na prvním "pichu." Jsem dneska takový nějaký hadrový, ručka lehce bolí. Měl bych mít dle odborníků klid na lůžku a číst si nějakou lehkou literatůru, ale manželka za nemocné považuje pouze lidi čerstvě bez končetiny, s horečkou nad 39 a ležící na JIPU a tak samozřejmě pracuji.

Musím říct, že přihlášení do systému rezervací a přidělení termínu proběhlo absolutně hladce. Termín mi byl nabídnut už za dva dny.

Nevím jestli se zlepšila práce českého zdravotnického systému, nebo spíše byl důvod, že jsem se hlásil do soukromého očkovacího centra jedné paní doktorky, která je opravdu velmi zdatná manažerka a prostě................. asi umí sehnat dostatečné množství vakcíny?

A tak jsem se přihlásil. Jo chvilku jsem to zvažoval, protože naší rodině se Covid, díky bohu, doposud vyhýbal. Zřejmě máme dobrou genetickou výbavu třeba po tom našem v rodině tradovaném předku, co přišel coby drobný zemánek  o veškerý majetek a tak se dal na loupení raubířství a mord a skončil po právu coby zemský škůdce. Ten musel přeci ledacos vydržet.  Naštěstí zřejmě stihnul ještě před popravou zplodit nějakého dalšího Vlka. Anebo nemáme vůbec ten Neandrtálský gen, jak psali na netu? 

V každém případě trošku jsem pochyboval, ale věřím lékařské vědě a tak jsem se přihlásil.

Samozřejmě, vyslechl jsem si tisíce historek a o strašných poočkovacích reakcích o lidech, co po očkování na chřipku ochrnuli, nebo se z nich staly jen stíny sebe samých a taky jak to po injekci bylo horší než samotný Covid.

Ten měl bezvládnou ruku, ten za sebou tahal nohu, ten měl halucinace v noci a zdálo se mu, že se vrátil k exmanželce( hrůza). Támhle Jarda dokonce přestal rozlišovat mezi dobrem a zlem........

Prostě tohle vám všechno na klidu moc nepřidá a taky já blázen se nezeptal, co vlastně píchaj, protože od maminky jsem věděl, že Astra je jasná smrt a Johnson je dryják a tak jsem nakonec ještě v očkovací den volal do centra , co vlastně bude dneska na menu?

"Samozřejmě americký Pfizer pane, nic jiného nepícháme." Uklidnila mě sestra, evidentně na tento dotaz již a zřejmě oprávněně alergická.

Dorazil jsem raději deset minut předem. Jsem stará škola a dochvilnost považuji za ctnost. U vchodu vypisuji jeden dotazník a zjišťuji, že nemám čerstvý test, takže ještě před očkováním se musím otestovat. Takže vyplňuji další žádost o test.

Chvilka šimrání v nose, však to znáte, chvilka napětí. Mám ho, nemá ho?? Naštěstí nemám, tak postupuji do další místnosti. Dostávám další dotazník s poučením tentokrát čtyřstránkový a ověřuje se moje identita. V poučení se dočítám, že paní doktorka se zříká veškeré odpovědnosti za cokoliv a "blablabla," za všechno po píchanci si můžu sám.

Pak chvilce napětí na židličce v čekárně jsem vpuštěn do místnosti číslo tři. Nejprve k lékařce, která ověřuje moji anamnézu, nemilosrdně mezi vlastněné choroby doplňuje s úšklebkem těžkou obezitu(baba protivná) a posunuje mě na píchací stanoviště.

Vyhrnuji srdnatě rukáv a myslím na vlast. No........prostě trochu to píchlo a hotovo následně jsem  jsem vyexpedován do místnosti čtyři, kde mám 15 minut počkat, jestli to sem mnou nešlehne. Nikdo mi neřekl , že nemám chlastat, kopat výkopy, lámat skály a dívčí srdce.

Chvilku si posedím a mažu, nebudu tady marnit čas.

No nic, je to trochu zklamání, tak dlouho jsem na to čekal, tak zbytečně dlouho a teď to mám skoro už za sebou.

Noc je v klidu, rameno trochu bolí, ruka je trochu hadrová, ale druhý den normálně mažu do práce na svoji čtvrteční dlouhou šichtu za pultem.

Takže za měsíc druhá dávka a doufám , že to snad budu mít s Covidem vyřízeno.

Rád bych o té malé čínské mrše už jen za pár let vyprávěl historky  vnoučatům, bylo toho snad už dost.

Autor: David Vlk | čtvrtek 13.5.2021 9:46 | karma článku: 32,43 | přečteno: 1809x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 19,63 | Přečteno: 554x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,49 | Přečteno: 6854x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,35 | Přečteno: 1625x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4666x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2536x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Al-Džazíra končí v Izraeli, rozhodla vláda. Televize se chce bránit

5. května 2024  13:28,  aktualizováno  15:25

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Evropa potřebuje migrační pakt, míní Jourová. Je špatný, reagovala Pošarová

5. května 2024  14:47

Místopředsedkyně Evropské komise Věra Jourová uvedla, že Evropa nezvládá migraci a proto potřebuje...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,28
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik