Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem pozitivní.

Z toho rozlitého smradlavého podpalovače se něco vypařovalo a já to vdechl, takže jsem se trochu rozkašlal na celé kolo.

Já jsem vždycky chtěl být takový ten optimistický pozitivní týpek. Jakože vtípky a všechno vidět z té lepší stránky a sklenici vidět vždycky poloplnou, než poloprázdnou, prostě................... být pozitivní!

  A hlavně to tak nějak rozdávat veřejně, hlásit se k tomu a dávat to dál, prostě rozdávat tu pozitivitu někde, kde je hodně lidí, kde to hodně lidí zasáhne.

Tak jsem si stoupnul dneska ráno v Kaufu u pokladen a zařval :

 "Lidi pojďte ke mně, já jsem hodně pozitivní!"

 Ty woe......... to jste neviděli, co nastalo??
Nechápu proč, ale  jedna seniorka mě přetáhl francouzskou holí, chlápek mě srazil nákupním vozíkem, ženská s třemi dětmi na mě řvala "Zmiz Satane" a pokladní na mě vylila tekutý podpalovač na dřevěné uhlí a křičela:

"Oheň ho očistí, máte někdo sirky?"

Z toho podpalovače se něco vypařovalo a já to vdechl, takže jsem se trochu rozkašlal, načež se začala křižovat a drmolit modlitby jeptiška, co si nesla v košíčku rum a pět rohlíků, pak přiběhl manažer prodejny v nějakém divném igelitovém oblečku a gumových rukavicích a řval:

"Klidně si ho podpalte, ale až na parkovišti před obchodňákem, ať nám tady nesmrdí!"

Lidi proboha.......... co se to děje??? Já přeci jen chtěl rozdávat radost a pohodu?

 

 To jsem přeci já!!!! Pozitivní týpek od Hradišťa???

   

Autor: David Vlk | pondělí 12.10.2020 12:05 | karma článku: 36,80 | přečteno: 3121x
  • Další články autora

David Vlk

Hodinový chlap.

Dneska jsem v Olomouci viděl dodávku s polepem. Kde stálo : „HODINOVÝ CHLAP“ Užijte si přítomnost opravdového chlapa ve Vaší domácnosti!!

4.5.2024 v 7:38 | Karma: 19,63 | Přečteno: 552x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Existuje sex po padesátce?

Občas mi někdo vyčte, že ještě ve svých čtyřiapadesáti letech napíšu něco o sexu a nedej bože si z toho ještě dělám srandu.

26.4.2024 v 11:39 | Karma: 42,49 | Přečteno: 6854x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Nesnáším starý dobrý zlatý časy

V podstatě každá generace se dostane do stavu, kdy začne nostalgicky vzpomínat na „Starý dobrý zlatý časy.“ Někdy je v tom čistá nostalgie, ale někdy i trocha senility.

16.4.2024 v 9:04 | Karma: 33,35 | Přečteno: 1625x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Tati, ten Babiš je tvůj konkurent??

Občas taky dorazím domů a snažím se prohodit pár slov se svými dětmi. Baví mě ten jejich svěží pohled na svět prostý mého suverénně odžitého hraní na jistotu.

7.4.2024 v 19:58 | Karma: 40,44 | Přečteno: 4666x | Diskuse| Ostatní

David Vlk

Barevný Šarkan.

„Ej pánko, pekné to tady máte. Klobásu by som si dal, aj syra zakúsol.“ Prohlásil excelentní Rom v klobouku a modré fliesové mikině a blýskl na mě zlatým zubem v mém obchodě s farmářskými potravinami v Olomouci v rozesmáté papuli.

5.4.2024 v 13:14 | Karma: 38,56 | Přečteno: 2536x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Nemít nohu nevadí. Hendikepovaní soutěží s „normály“, občas je i drtí

5. května 2024  14:05

Ty příběhy přináší téměř každý podobný závod a dá se očekávat, že je bude mít i právě skončený...

Americké chytré bomby na Ukrajině hloupnou. Na řešení se pracuje

5. května 2024  13:53

Americké vojenské letectvo podniká kroky proti ruskému rušení signálu GPS, které vážně ovlivnilo...

Cyklista vjel do křoví a hlavou narazil do stromu. Přilbu měl, přesto zemřel

5. května 2024  12:07,  aktualizováno  13:52

V sobotu v podvečer řešili jihomoravští policisté dvě dopravní nehody. Na Znojemsku naboural řidič...

Záchranka na maratonu ošetřila 13 běžců po kolapsu, do nemocnice nemusel žádný

5. května 2024  13:30

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili dosud 13 běžců, vesměs po kolapsu....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 654
  • Celková karma 37,21
  • Průměrná čtenost 4959x
Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Seznam rubrik