Snad mě ty kočky nesežerou.

27. 01. 2020 11:10:35
Pokaždé jsem toho chlupatého sígra, se školou ulice, přivinul na hruď a dal mu svou důvěru. Pokaždé ji samozřejmě zklamal.

Já Vlk mám ke kočkám poněkud opatrný přístup. Připadají mi poněkud málo disciplinované. Třeba psům rozumím a psi rozumí mně . Já vydávám povely a pes poslouchá. No teda poslouchá.......někdy poslechne. Manželka mě neustále atakovala s přáním navštívit kočičáckou kavárnu, protože manžeka je opravdu vášnivý kočkomil.

Ona by teda strašně chtěla mít kočku doma, ale já se vymlouvám na psa, že by ho jako trefil šlak.

My jsme totiž doma už dvakrát kocoura měli. Pokaždé to byl "čistokrevný" Hugo von popelnitz," nalezen a dovlečen mými dětmi domů.

Pokaždé jsem toho chlupatého sígra, se školou ulice, přivinul na hruď a dal mu svou důvěru.

Pokaždé ji samozřejmě zklamal. Je teda fakt , že chodit na kočičí záchod se kočky snad naučí rychleji než děti na nočník, ale pochopit, že Vlkovo žrádlo patří Vlkovi, že slanina je moje a že nemám rád, když snídají za mými zády můj jogurt, to bylo nad jejich ochotu se přizpůsobit.

V noci navíc opouštěli kocouři naši domácnost a toulali se a terorizovali okolí. Sousedovi sežrali guláš, co měl nachystaný na balkoně po noční. Sousedce natolik vyděsili modrou andulku v kleci na okně, že ji trefil šlak a zemřela strašlivou smrtí a navíc zneuctili všechny kočky v okolí, včetně jedné chovné čistokrevné Britky, které náš zrzek nejen zničil pověst, ale i první vrh čistokrevných koťat a sousedka přišla o kšeft

Oba výtečníci také jak žili, tak zemřeli, v mladém věku pod koly přiopilých puberťáků, vracejících se s fotrovým půjčeným autem z flámu, kdy nevěnovali pro dráždivou přítomnost hebkého ženského stehýnka v letních minišatech na vedlejším sedadle, dostatečnou pozornost řízení.

Zakopal jsem je oba na zahradě u jezírka a leží tam dodnes.

Jel jsem tedy do kočičí kavárny se značnou obavou. Snad mě tam ty kočky nesežerou.

Kupodivu nesežraly. V kavárně číslo jedna byla zima jak v psírně, kafe stálo za prd a z dortů měli jen postarší Marlenku, ale kočky byly krásné a přítulné a i staré okoralé srdce drobného živnostníka jihlo, když se ke mně přitulila dle manželky Britka. A tak jsem drbal na zádech, kočičák vrněl jak generátor a pili jsme to ne moc dobrý kafe a mrzli.

Přiznám se trochu mě překvapilo, že kočky vlastně můžou úplně všechno, včetně pobíhání po barovém pultu a zvědavého průzkumu našich skleniček přímo na stole. Ale bylo vidět, že jsou vychovány, stačilo je lehce od káv odstrčit a odešly zase někam pochrapkávat.

V kavárně prostě panoval poklidný klid a mír a bylo to fajn a víte co, absolutně žádná stopa po nějakém kočičím zapáchání z čehož jsem měl trochu příznám se předem obavu.

A tak jsme jeli ještě do kavárny číslo dvě a ta byla umísťovací. Prostě kavárna pro opuštěné kočky, kde si můžete zvířátko adoptovat osvojit a starat se o ně. Což je jistě bohulibý záměr.

Už při vstupu bylo jasné, že tohle je teda jiný level. Tohle bylo jen pro oddané kočkomily. Odér kočičinců mi při vstupu málem přerazil nosní přepážku. Koček bylo v kavárně taky mnohem více, přímo dvacet tři a bylo na nich vidět, že mnoho z nich teda nemělo zrovna lehký život . A taky, když jsme si dali mléčnou čokoládu se šlehačkou, musel jsem se oni skoro porvat s černým kocourem.

Obsluha příjemná, kočky poněkud ostřejší. Samozřejmě, že ve mně ihned poznali kolegu šelmu a tak jsem zažil i zákeřný útok zezadu s doskokem na mé rameno, zaťaté drápky do svetru, pokus o sežrání manželky, která jim zakoupila u obsluhy pamlsky i nesmlouvavý rafinovaný útok na moji šlehačku.

Posléze jsme se dozvěděli, že vlastně jsme v kočičím útulku, který si trochu přivydělává na kočky provozem kavárny a že se starají i o nemocné a zraněné kočky a mívají jich někdy až čtyřicet. Samozřejmě nemocné a zraněné kočky nechodí mezi hosty a jsou v karanténě. A tak jsem dopili čokoládu, zaplatili kočkám deset kočičích konzerv, ať mají na dva dny, co jíst a rozloučili se.

A co vy? Chodíte do kočičích kaváren? Nebo Vám vadí kočka na stole, motající se kolem Vašeho vytouženého kafe?

A jak se vlastně mně Vlkovi tam u koček líbilo? Bylo to fajn a zase něco jiného. Přiznám se trochu mi vadilo, že kočky samozřejmě lezou až do hrnku s kafem, ale ten se dá kdykoliv zakrýt podšálkem a je vyřešeno. No a za tu chvilku kočičího vrnění a mazlení si aspoň odpočinete od toho rychlého světa tam venku.

V kočičí kavárně totiž plyne čas svým vlastním tempem.

P.S. prý to mizerný kafe k tomu patří a je to prý poznávacím znakem každé správné kočičí kavárny :-)

Autor: David Vlk | pondělí 27.1.2020 11:10 | karma článku: 35.58 | přečteno: 2165x

Další články blogera

David Vlk

Slováci si už zase vybrali špatnou stranu.

Není to poprvé, co si Slovensko špatně vybralo. Dneska už o tom snad můžeme otevřeně mluvit. Žijeme každý národ ve svém státu a zodpovídáme se jen sami sobě.

26.2.2024 v 14:00 | Karma článku: 32.48 | Přečteno: 1122 | Diskuse

David Vlk

Koho přivezli traktoristi do Prahy?

Ta touha to těm nafrněným Pražákům nandat, ta vášeň s jakou je možno je kopnout nohou v gumáku do pražského úsměvu a jak jim rozrajtovat ty jejich nafrněné magistrály .

20.2.2024 v 14:44 | Karma článku: 43.56 | Přečteno: 5263 | Diskuse

David Vlk

Neutuchající vřískot Babišových paviánů.

Nechci se probudit v nějaké replice Erdoganova nacionalistického ekonomicky krachujícího Turecka, nebo se utopit v politickém paprikáši ve stylu Orbána.

12.2.2024 v 11:43 | Karma článku: 46.15 | Přečteno: 8028 | Diskuse

David Vlk

Erotická nabídka.

Dostali jste někdy nějaký neslušný návrh? nějakou erotickou, nebo erotizující nabídku od neznámého svůdce?

8.2.2024 v 12:37 | Karma článku: 37.04 | Přečteno: 4751 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 28.38 | Přečteno: 538 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 50 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 299 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 525 | Diskuse
VIP
Počet článků 649 Celková karma 39.38 Průměrná čtenost 3936

Chtěl bych Vás na chvíli zastavit a někdy i rozesmát. Jsem normální malý živnostník, táta od tří dětí a blog je pro mne drobný relax od práce. 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...